klusek 0 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2010 Poratuje ktoś skróconą instrukcją wymiany przedniej żarówki (H4)? Tak dla własnej pewności, żeby przy wymianie przypadkiem nie rozwalić skrzyni biegów :lol: i gdzie jest ten "multi-pin plug", który według serwisówki trzeba najpierw rozłączyć Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pietroAT 9 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2010 Hej ja to zrobiłem tak: stawiasz moto na nóżke, wkładasz łapke pod kokpit :lol: zdejmujesz gumową osłone, odkręcasz czarne kółko trzymające reszte. Wyciągasz H4 z obudową, wyciągasz z niej H4 wkładasz nowe H4 i na tej samej zasadzie odwrotnie mocujesz zetaw :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2010 potwierdzam wersję PietroAT Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2010 tam nie ma co popsuć ... no chyba że masz pudziańską naturę :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2010 Tylko nie dotknij szklanej bańki paluchami bo tłuszcz parujący z rozgrzanej żarówki niszczy odbłyśnik reflektora. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 786 Zgłoś ten post Napisano 21 Lipiec 2010 no i nie montuj H bańki tylko H4 :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 002 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 Hejja to zrobiłem tak: stawiasz moto na nóżke, wkładasz łapke pod kokpit :) zdejmujesz gumową osłone, odkręcasz czarne kółko trzymające reszte. Wyciągasz H4 z obudową, wyciągasz z niej H4 wkładasz nowe H4 i na tej samej zasadzie odwrotnie mocujesz zetaw :) Wczoraj sprawdziłem - Twój sposób działa :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
petret 194 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2011 tam nie ma co popsuć ... no chyba że masz pudziańską naturę :) Pudziańską naturę albo pudziańskie łapsko :lol: Przyznam szczerze, że przestrzeni na manewry to tam wiele nie ma... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2011 Fakt- prawie połamałem rękę, pourywałem kable i ciężko było założyć to gumowe coś, ale da się :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Rozdziewiczylem temat u siebie :lol: Masakra. Ręka podrapana, ale poszło. Najgorsze bylo zamontowanie tego za/.3123. drucika dociskającego reflektor. Ale mam teraz mocniejszego Philipsa, zobaczymy, co to warte, wieczorami :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
petret 194 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Philips night guide mogę polecić bo świeci faktycznie jakby lepiej niż standardowa żarówka. Niestety wcześniej próbowałem osram nightbreaker (czy jakoś) i niestety, jak nazwa wskazuje, świeciła do pierwszego wyjazdu z garażu. Pewnie miała jakiś feler, ale niesmak pozostał :lol: No i ręka podrapana dwa razy, nie mówiąc o podwójnym wydatku Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Mój night breaker działa cały czas dobrze, a był już w lesie i deszczu też zasmakował :lol: Zróbcie coś z moim ojcem, żeby pomógł mi się nie rozstawać z moto ;( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach