Skocz do zawartości
qba

dwie faje i dopiero jadę ??

Recommended Posts

Hej, zima nie odpuszcza choć w tym roku już 1000 nakręcone.

Ale do rzeczy, ostatnie 3 przejażdżki rozpoczynałem od przeczekania dobrych kilku minut po odpaleniu konika. Przy dodawaniu gazu dławi się. Problem znika po ok 10 minutach. Ssanie praktycznie włączam do odpalenia, na wolnych obr ok.

Założyłem, że wacha kiepska, ale zmieniłem stację i to samo. Czy też się Wam tak zdarza ?

W listopadzie po kupnie zrobiłem serwis moto: płyny, gaźniki, klocki, węże, generalnie wszystko co można było i trzeba było, full opcja.

Konik ma przebieg 70 tyś, i śmiga aż miło.

PZDR

Edytowane przez qba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zdarzyło mi się tak raz czy dwa, jak moto nocowało pod chmurką i w nocy był przymrozek, a rano wilgoć...Po przejechaniu 500m wszystko wracało do normy. Nigdy się w to nie wgłębiałem ze względu na brak powtarzalności.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po ostatnich moich doświadczeniach wnioskuje złe ustawienie pływaków w gaźnikach. Czy tak się działo po odebraniu motka z serwisu, który robił Ci gaźnik (ewentualnie po własnej naprawie)??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, wcześniej nie było prblemu. Czekam na cieplejsze dni i zobaczymy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko jest OK wg mnie :-D Jak jest zimno to przy zimnym silniku potrzeba bogatszej mieszanki - nie wyłączaj ssania od razu tylko ruszaj i jedź na początku na "półssaniu" :-D - jeżeli przy wyższych temperaturach nie wróci do poprzednich zachowań to można sprawdzić świece czy nie jest rzeczywiscie za niski poziom paliwa - ale jezeli "problem" jest tylko przy zimnym silniku to myślę że nie ma w rzeczywistości tego "problemu" :-D :-D Pzdr :beer:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, wracam do tematu. W zasadzie problem jest nadal, tzn odpala moto momentalnie na ssaniu, po kilku sekundach zaczyna "szarpać" więc odpuszczam ssanie i jest względnie ok (na luzie). Następnie jeżdżę jak debil po parkingu nawet i 30 min, przez cały czas dławi się. Jak "wyjeżdżę swoje", jest idealnie. Zero problemów.

Dodatkowe info, wyłączając światła, spadają znacznie obroty i czasem gaśnie ??

Może w zbiorniku jest jakiś syfek i paliwa nie dostaje ? Ale to nie wyjaśnia akcji ze światłami :roll:

Moto oddaję do serwisu, przy okazji wyciek oleju ze śruby spustowej muszę usunąć (wymiana uszczelki miedzianej nie pomogła).

To strasznie irytujące, wyrywasz się na godzinkę a połowę czasu tracisz na parkingu.

Jeśli ktoś miałby ochotę podzielić się opinią w temacie/tach chętnie się zapoznam.

PS po przejechanych 2500 km szutry i lekki off, już nie tak straszne jak na początku. i efka nawet daje rade ;-). I fajnie dupą na szutrach rzuca.

Edytowane przez qba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
.

Jeśli ktoś miałby ochotę podzielić się opinią w temacie/tach chętnie się zapoznam.

Mam ochotę ;)

Jakie masz wolne obroty ?

Jaki jest "prąd" ładowania ?

Czy sprawny jest termostat ?

Reszta ochoty jak otrzymam odpowiedzi ;) :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... jeżdżę jak debil po parkingu nawet i 30 min...Jak "wyjeżdżę swoje", jest idealnie. Zero problemów.

Ale to nie jest chyba jednak rozwiązanie Twojego problemu, ale opis jest urzekający i utkwi mi w pamięci na długo :-D :lol: :beer:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tymi swiatlami to by wygladalo na zle dzialajacy regulator napiecia ale to trzeba pomierzyc co sie dzieje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam ochotę ;)

Jakie masz wolne obroty ?

Jaki jest "prąd" ładowania ?

Czy sprawny jest termostat ?

Reszta ochoty jak otrzymam odpowiedzi ;) :D

Hej, Obroty wolne - 1500 const.

Prąd - ??

Termostat - działa tzn jak temp dojdzie do ok połowy skali włącza się wentylator skutecznie chłodzi, podczas jazdy temp ok 1/5 skali i nie wzrasta, chyba że korki czy jak moto stoi odpalone

Z tymi swiatlami to by wygladalo na zle dzialajacy regulator napiecia ale to trzeba pomierzyc co sie dzieje.

Wiem że to przypadłość efki, tylko czy ma to związek z podawaniem paliwa ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, Obroty wolne - 1500 const.

Prąd - ??

Termostat - działa tzn jak temp dojdzie do ok połowy skali włącza się wentylator skutecznie chłodzi, podczas jazdy temp ok 1/5 skali i nie wzrasta, chyba że korki czy jak moto stoi odpalone

Obroty oki ;)

Termostat najprawdopodobniej padnięty ;)

Prąd jaki ??? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, regulator kaput dawał 15-18 V. Zamawiam nowy ten z Rzeszowa z tego co przeglądam forum ludziska polecają RN-05 po 205 plnów.

http://www.reg_mot.republika.pl/index.html

Ponieważ zalecane jest przeniesienie ustrojstwa spod kanapy w inne miejsce, może ktoś zechciałby jakie foto pstryknąć gdzie zamontował i jak (i czy zamawiać uchwyt mocujący).

A może lepiej Alledrogo 130 plnów oryginał ??

Przy okazji gaźniki jeszcze raz czyszczone i cały układ paliwowy - oj będzie $$$

PS i jak tu pozostać przy zdrowych zmysłach. Od lat czekam na ten dzień, czyli weekend free, na koń i w stronę słońca, namiot itd. A tu dupa nima czym gonić :evil:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tymi swiatlami to by wygladalo na zle dzialajacy regulator napiecia ale to trzeba pomierzyc co sie dzieje.

Trafiony :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki jest "prąd" ładowania ?

Z tymi swiatlami to by wygladalo na zle dzialajacy regulator napiecia ale to trzeba pomierzyc co sie dzieje.

Prąd jaki ??? ;)

Hej, regulator kaput dawał 15-18 V.

Trafiony :lol:

Dobrze że jesteś ! :lol: :beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×