Skocz do zawartości
beemowiec amator

Powitać serdecznie.

Recommended Posts

Witam wszystkich obecnych na forum. Na poczatku moze kilka slow na moj temat, a wiec zakupilem jednoslad f 650 w wersji dakar z 2003r. przebiek na blacie to 32tys. ok. dwoch tyg. temu. Mieszkam w oklicach Łodzi i jest to moj pierwszy moto (no drugi, pierwszy to africa, na ten zakup sie dasc powaznie nadzialem, mimo zapewnien od znajomego sprzedajacego okazalo sie ze africa jest po topce a silnik jest do remontu, łożyska na wale najprawdopodobniej, tak to jest ze znajomymi, ale ten niemily incydent mam za soba).

Prawko tez mam od nie dawna, dlatego nie ma co sie oszukiwac ze jestem amatorem choc zapalonym. Dopiero teraz moge sobie pozwolic na takie przyjemnosci. Jezeli chodzi o moto to jak na razie jest przerobiony na typowo wyczynowy, ma tlumik sportowy, kostki na fegach i najprawdopodobniej zmieniony tryb przedni zeby mial lepsze przyspieszenie. Wady to: kierownica skrzywiona no i olej i uszczelniacze w lagach do wymiany. To tak z grubsza jeżeli chodzi o charakterystyke.

Jeszcze raz milo mi wszystkich przywitać. Mam nadzieje ze bedziemy mogli sobie wspolnie pomagac :-D .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj :beer: - oby te przeróbki na "typowo wyczynowy" ;-) nie okazały się kolejną wtopą Pzdr :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam serdecznie.

[ja jestem wtrakcie poszukiwan moto, stad moje pytanie: ile Cie kosztowal?]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam nadziej Wymiatacz że jst ok. bylem na przeglądzie gruntownym w Liberty Motors, inaczej sie chyba potne a potem :drinkbeer: . Dalem za moto 11.500 pln.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć. :beer: Możemy sobie ręce podać mój Dakar też ma krzywą kiere .Pozdro i do zobaczenia na jakimś zlocie albo w Łodzi ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

f 650 w wersji dakar z 2003r. przebiek na blacie to 32tys. .

Mój przyjaciel Witek wczoraj rozglądając się po garażu zauważył, że wszystkie motki tam stojące mają przebieg w okolicach 30 tyś km - i bez różnicy czy enduro, szosowe czy te z początku lat 80 :lol:

Też przeszedłem się pomiędzy nimi i .. prawda ! :lol:

Edytowane przez Jarek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam nadziej Wymiatacz że jst ok. bylem na przeglądzie gruntownym w Liberty Motors, inaczej sie chyba potne a potem :drinkbeer: . Dalem za moto 11.500 pln.

To Ty byles z takim starszym gosciem w Liberty Motors w Łodzi na Dąbrowskiego okolo 16 w poniedzialek jesli dobrze pamietam i ogladales tego Dakara przed wejsciem? Cena moze i dobra ale motocykl zmeczony na pierwszy rzut oka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak wlsanie to ja bylem. Taka cena bo tak jak mowisz wyglad na 1 rzut oka jest nie ciekawy (popękane plastiki, tu odchodzi tam odchodzi, rysa na rysie), ale jak sie zdemontuje te plastiki to podzespoły jak nowe.

Cześć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powitać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak wlsanie to ja bylem. Taka cena bo tak jak mowisz wyglad na 1 rzut oka jest nie ciekawy (popękane plastiki, tu odchodzi tam odchodzi, rysa na rysie), ale jak sie zdemontuje te plastiki to podzespoły jak nowe.

Cześć.

No to witam po tej stronie. Jesli faktycznie tak slabo sie rozkrecal jesli chodzi o predkosc to moze byc wiele przyczyn. Tak jak mowilem moj leci bez problemu 170 licznikowe a 163 z GPSa na kostkach (halas niemilosierny). Moze w stosunku do innych sprzetow jak pan mechanik stwierdzil Dakar jest slabiutki jesli chodzi o moc. Uwierz mi jednak ze te 50KM spokojnie wystarczy do jazdy solo.

Motocykl podobno dlugo stal wiec sprawdz sobie zebatke zdawcza (16zebow), lozyska w kolach, lancuch wyczysc i nasmaruj, sprawdz czy hamulce nie blokuja i powinno byc dobrze.

Pozdrawiam

Ps. Troche mi sie spieszylo i wam chyba tez ale gdybys zagadnal to bym sie blizej przyjrzal. Moze bys jeszcze urwal cos z ceny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to witam po tej stronie. Jesli faktycznie tak slabo sie rozkrecal jesli chodzi o predkosc to moze byc wiele przyczyn. Tak jak mowilem moj leci bez problemu 170 licznikowe a 163 z GPSa na kostkach (halas niemilosierny). Moze w stosunku do innych sprzetow jak pan mechanik stwierdzil Dakar jest slabiutki jesli chodzi o moc. Uwierz mi jednak ze te 50KM spokojnie wystarczy do jazdy solo.

Motocykl podobno dlugo stal wiec sprawdz sobie zebatke zdawcza (16zebow), lozyska w kolach, lancuch wyczysc i nasmaruj, sprawdz czy hamulce nie blokuja i powinno byc dobrze.

Pozdrawiam

Ps. Troche mi sie spieszylo i wam chyba tez ale gdybys zagadnal to bym sie blizej przyjrzal. Moze bys jeszcze urwal cos z ceny.

Hej, tak wlasnie mysle ze powinien latac żwawiej, przy 4tys obr. na zegarze predkosc ok. 90-95km/h, a z jedynki i nawet 2 rwie na kolo jak głupi, mysle ze to zebatka zdawcza, musze sprawdzic ale nie mam czasu.

W Liberty sprawdzali mi tylko stan techniczny juz bylem po zakupie z dwa tyg. do tylu.

Ale DZIĘKI.

PS. Mam problem z trajektorią jazdy tzn. sciaga na prawo (nie tak strasznie), pewnie to jest dosc mocno powiazane z tym ze uszczelniacze w lagach nie trzymaja (jak troche widelec dostaje po dupie to zaraz jest wyciek), ale nie wiem czy napewno ma to wplyw.

Czesto jestes w LM.

Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×