Skocz do zawartości
CS1

Zamiar kupna bmw f650gs

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie. Na wstepie powiem, ze jestem calkowicie zielony jesli chodzi o motory, dlatego pomocy szukam u Was ;) Jestem w trakcie robienia prawojazdy A2, czyli uprawniajacego mnie do poruszania sie motorem o mocy nie przekraczajacej 35kW czyli ok 47KM. Strasznie napalilem sie na gs'a 650 , tylko rocznik ktory mnie interesuje 00-04, ma 50 KM. Stad moje pytanie, czy oplaca sie ten motor zblokowac ( czy mozna zblokowac silnik o te wlasnie 3-5KM, jakie sa koszty takiego zabiegu i czy wiaze sie to z duza iloscia kombinowania z papierami?)

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aleś chłopie namieszał ...

W przywitalni nie byłeś

Dział jest "kupię ", a Ty zadajesz pytanie natury mechanicznej i prawnej - to dwa inne dziły

Tak więc .... - my tu porządek mamy i wszystko na swoim miejscu :lol:

A wszystko poczytałeś co jest w archiwach na ten temat ??? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skocz do przywitalni najpierw zanim Cię dorwie Jarek :-)

[Edit] już dorwał :roll:

Edytowane przez Doodek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam, rzeczywscie troszke namotałem, ale poniekąd jest to zwiazane z zakupem motoru ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :)

Taki na przykład Bond - pogada, ostrzeże, ale i pomoże doświadczyć nowych doświadczeń - no chyba, że kogoś nie polubi to wtedy też pomoże doświadczyć nowych doświadczeń tylko nie ostrzeże :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bond nie miewal takich problemow, jak ja :D jest ktos w stanie mi pomoc? ;)