Skocz do zawartości
CS1

Zamiar kupna bmw f650gs

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie. Na wstepie powiem, ze jestem calkowicie zielony jesli chodzi o motory, dlatego pomocy szukam u Was ;) Jestem w trakcie robienia prawojazdy A2, czyli uprawniajacego mnie do poruszania sie motorem o mocy nie przekraczajacej 35kW czyli ok 47KM. Strasznie napalilem sie na gs'a 650 , tylko rocznik ktory mnie interesuje 00-04, ma 50 KM. Stad moje pytanie, czy oplaca sie ten motor zblokowac ( czy mozna zblokowac silnik o te wlasnie 3-5KM, jakie sa koszty takiego zabiegu i czy wiaze sie to z duza iloscia kombinowania z papierami?)

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aleś chłopie namieszał ...

W przywitalni nie byłeś

Dział jest "kupię ", a Ty zadajesz pytanie natury mechanicznej i prawnej - to dwa inne dziły

Tak więc .... - my tu porządek mamy i wszystko na swoim miejscu :lol:

A wszystko poczytałeś co jest w archiwach na ten temat ??? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skocz do przywitalni najpierw zanim Cię dorwie Jarek :-)

[Edit] już dorwał :roll:

Edytowane przez Doodek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam, rzeczywscie troszke namotałem, ale poniekąd jest to zwiazane z zakupem motoru ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :)

Taki na przykład Bond - pogada, ostrzeże, ale i pomoże doświadczyć nowych doświadczeń - no chyba, że kogoś nie polubi to wtedy też pomoże doświadczyć nowych doświadczeń tylko nie ostrzeże :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bond nie miewal takich problemow, jak ja :D jest ktos w stanie mi pomoc? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... jest ktos w stanie mi pomoc? ;)

Dławienie i zmiana papierów ( bo bardziej w tym problem ) moim zdaniem nie ma uzasadnienia. Lepiej szukać oryginalnie zdławionego i go "oddławić", ale póżniej może pojawić się problem ze sprzedażą. Przejrzyj wątki ze 3 dni wstecz to się dowiesz jak oddławić pewien typ motka BMW ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bond nie miewal takich problemow, jak ja :D

To Wy się znacie? Hmmm Bond nic nie wspominał, że ma kolegę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dławienie i zmiana papierów ( bo bardziej w tym problem ) moim zdaniem nie ma uzasadnienia. Lepiej szukać oryginalnie zdławionego i go "oddławić", ale póżniej może pojawić się problem ze sprzedażą. Przejrzyj wątki ze 3 dni wstecz to się dowiesz jak oddławić pewien typ motka BMW ;)

Masz rację, lepiej od razu poszukać zdławionego. Co do problemów z odsprzedażą, to teoretycznie taki zdławiony ma szanse znaleźć szersze grono odbiorców ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A gdzie najlepiej szukac takiego zdławionego? Bo przegladalem allegro i nic nie moglem znaleźć :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A gdzie najlepiej szukac takiego zdławionego? Bo przegladalem allegro i nic nie moglem znaleźć :/

Niemcy? Tam sie zdarzaja. Samo zdlawienie motka to nie jest wielka filozofia w przypadku Gsa jakiego szukasz. Tyle, ze musisz to zrobic w BMW serwis zeby miec jakis wiarygodny papier. Takiego chyba nikt nie podwazy. Zanim przerejestrujesz robisz badanie techniczne w punkcie diagnostycznym i tam mowisz co i jak pokazujac odpowiedni papier z BMW. Diagnosta wystawia kolejny papier. Dalej z tym wszystkim do urzedu i przy rejestracji mowisz co i jak. Do zrobienia tylko nie wiem jak z kosztami w BMW :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coś mi się wydaje, że może nie być tak łatwo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coś mi się wydaje, że może nie być tak łatwo.

Robilem w druga strone i dalem rade ale byc moze pomogl urok osobisty ;). No i godzina przy okienku w wydziale komunikacji. Nie dalem sie splawic.

Jesli jest odpowiedni papier, potwierdzajacy ze to fabryczna modyfikacja, wystawiony przez przedstawiciela producenta to chyba nie da sie tego podwazyc? Nie wiem, moze jak beda problemy to jeszcze wydruk z hamowni? Wydaje mi sie ze koncowa opinia nalezy do diagnosty? Przepisy sa niby jedne ale kazdy urzad troche inaczej je interpretuje. Niech zainteresowany kolega popyta u siebie w urzedzie co jest potrzebne.

Tutaj gotowe rozwiazania:

http://suchen.mobile.de/motorrad/f650-gs.html?useCase=RefineSearch&maxPowerAsArray=25&maxPowerAsArray=KW&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=f650+gs&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.modelDescription=f650gs&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=10&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&negativeFeatures=EXPORT〈=de

Edytowane przez Mutomb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tym kraju wszystko jest umowne. W Gdańsku inaczej wiedzą niż w Rzeszowie czy łodzi. Może być tak jak piszesz, ale może ktoś chcieć więcej papierów - np. opinii rzeczoznawcy, a tutaj co człowiek to inne podejście, kasa i dupokrytka :roll:

Nawet nie ma pewności, że jak zapytasz to za tydzień się komuś nie odmieni :(

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×