CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Witam wszystkich serdecznie. Na wstepie powiem, ze jestem calkowicie zielony jesli chodzi o motory, dlatego pomocy szukam u Was ;) Jestem w trakcie robienia prawojazdy A2, czyli uprawniajacego mnie do poruszania sie motorem o mocy nie przekraczajacej 35kW czyli ok 47KM. Strasznie napalilem sie na gs'a 650 , tylko rocznik ktory mnie interesuje 00-04, ma 50 KM. Stad moje pytanie, czy oplaca sie ten motor zblokowac ( czy mozna zblokowac silnik o te wlasnie 3-5KM, jakie sa koszty takiego zabiegu i czy wiaze sie to z duza iloscia kombinowania z papierami?) Pozdrawiam ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Aleś chłopie namieszał ... W przywitalni nie byłeś Dział jest "kupię ", a Ty zadajesz pytanie natury mechanicznej i prawnej - to dwa inne dziły Tak więc .... - my tu porządek mamy i wszystko na swoim miejscu :lol: A wszystko poczytałeś co jest w archiwach na ten temat ??? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 047 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Skocz do przywitalni najpierw zanim Cię dorwie Jarek :-) [Edit] już dorwał :roll: Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez Doodek 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Przepraszam, rzeczywscie troszke namotałem, ale poniekąd jest to zwiazane z zakupem motoru ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bawarka 2 260 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 My tak mamy- są tu pewni strażnicy porządku :) ale ekipa jest fajna i b pomocna :) Taki na przykład Bond - pogada, ostrzeże, ale i pomoże doświadczyć nowych doświadczeń - no chyba, że kogoś nie polubi to wtedy też pomoże doświadczyć nowych doświadczeń tylko nie ostrzeże :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bawarka 2 260 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Bo Bond to Bond- chyba jedyny w swoim rodzaju :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Bond nie miewal takich problemow, jak ja :D jest ktos w stanie mi pomoc? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 ... jest ktos w stanie mi pomoc? ;) Dławienie i zmiana papierów ( bo bardziej w tym problem ) moim zdaniem nie ma uzasadnienia. Lepiej szukać oryginalnie zdławionego i go "oddławić", ale póżniej może pojawić się problem ze sprzedażą. Przejrzyj wątki ze 3 dni wstecz to się dowiesz jak oddławić pewien typ motka BMW ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Czy mogę poprosić o linka? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bawarka 2 260 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Bond nie miewal takich problemow, jak ja :D To Wy się znacie? Hmmm Bond nic nie wspominał, że ma kolegę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 ... jest ktos w stanie mi pomoc? ;) To nie jest program: "dziś pytanie, dziś odpowiedź" ;) http://f650gs.pl/topic/5077-odblokowanie-zdlawionego-motka-czyli-w-poszukiwaniu-dodatkowych-19-kucy/page__pid__157020#entry157020 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Czy mogę poprosić o linka? ;) Chłopie, aleś leniwy - nie potrafisz jednej strony wstecz przejrzeć ? :oops: http://f650gs.pl/topic/5077-odblokowanie-zdlawionego-motka-czyli-w-poszukiwaniu-dodatkowych-19-kucy/page__pid__157020#entry157020 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Dławienie i zmiana papierów ( bo bardziej w tym problem ) moim zdaniem nie ma uzasadnienia. Lepiej szukać oryginalnie zdławionego i go "oddławić", ale póżniej może pojawić się problem ze sprzedażą. Przejrzyj wątki ze 3 dni wstecz to się dowiesz jak oddławić pewien typ motka BMW ;) Masz rację, lepiej od razu poszukać zdławionego. Co do problemów z odsprzedażą, to teoretycznie taki zdławiony ma szanse znaleźć szersze grono odbiorców ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 A gdzie najlepiej szukac takiego zdławionego? Bo przegladalem allegro i nic nie moglem znaleźć :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 A gdzie najlepiej szukac takiego zdławionego? Bo przegladalem allegro i nic nie moglem znaleźć :/ Niemcy? Tam sie zdarzaja. Samo zdlawienie motka to nie jest wielka filozofia w przypadku Gsa jakiego szukasz. Tyle, ze musisz to zrobic w BMW serwis zeby miec jakis wiarygodny papier. Takiego chyba nikt nie podwazy. Zanim przerejestrujesz robisz badanie techniczne w punkcie diagnostycznym i tam mowisz co i jak pokazujac odpowiedni papier z BMW. Diagnosta wystawia kolejny papier. Dalej z tym wszystkim do urzedu i przy rejestracji mowisz co i jak. Do zrobienia tylko nie wiem jak z kosztami w BMW :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 Coś mi się wydaje, że może nie być tak łatwo. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Coś mi się wydaje, że może nie być tak łatwo. Robilem w druga strone i dalem rade ale byc moze pomogl urok osobisty ;). No i godzina przy okienku w wydziale komunikacji. Nie dalem sie splawic. Jesli jest odpowiedni papier, potwierdzajacy ze to fabryczna modyfikacja, wystawiony przez przedstawiciela producenta to chyba nie da sie tego podwazyc? Nie wiem, moze jak beda problemy to jeszcze wydruk z hamowni? Wydaje mi sie ze koncowa opinia nalezy do diagnosty? Przepisy sa niby jedne ale kazdy urzad troche inaczej je interpretuje. Niech zainteresowany kolega popyta u siebie w urzedzie co jest potrzebne. Tutaj gotowe rozwiazania: http://suchen.mobile.de/motorrad/f650-gs.html?useCase=RefineSearch&maxPowerAsArray=25&maxPowerAsArray=KW&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=f650+gs&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.modelDescription=f650gs&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=10&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&negativeFeatures=EXPORT〈=de Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez Mutomb Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2013 W tym kraju wszystko jest umowne. W Gdańsku inaczej wiedzą niż w Rzeszowie czy łodzi. Może być tak jak piszesz, ale może ktoś chcieć więcej papierów - np. opinii rzeczoznawcy, a tutaj co człowiek to inne podejście, kasa i dupokrytka :roll: Nawet nie ma pewności, że jak zapytasz to za tydzień się komuś nie odmieni :( 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach