Skocz do zawartości
FALCON

Prośba do Poznaniaków

Recommended Posts

Po prostu w piątek wycieczka do Poznania, a w drodze powrotnej ryba w Miliczu :cool: A wieczorem gril przy dużym udziale Jasia W., dyskusja i decyzja!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to chyba najszybciej Alik. Co z tego, że ja bym podjechał, jak nie znam się na 1200 :-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja coś powiem bo jechać nie będę .

Rama w kolorze srebrnym , czyli edycja nielimitowana .

Boczne kufry , więc przydadzą się . Wał kardana ,dobre rozwiązanie.

Ale wiek swoje robi , w przyszłym roku to już 10 lat.

Przebieg raczej oryginał .

Ale na jazdę próbną można się przejechać w wolnym czasie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma jak to komentarz fachowca :)

a na poważnie - to jest 1200 więc kardan to standard :) chyba, że masz na oku coś pędzone łańcuchem :)

No dobra - na poważnie:

wyposażenie nie najgorsze, przebieg chyba oryginalny, szkoda, że alusy, ale co mi tam, kufry na plus, cena też chyba nie najgorsza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ben i Falcon koniec dyskusji. Mówiłem,że trzeba pogadać w towarzystwie Jasia. W. !

p.s. jest tyle wiekowych fajnych maszyn w bardzo dobrym stanie, naprawdę nie musi być rocznik 2013

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jadę z Wami, dawno w Poznaniu nie byłem :-)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Falcon, motek mozna zobaczyć, ale handlarz, który go sprzedaje....... nie polecam.... Chciałem kiedyś coś od niego kupić, pojechałem z mechanikiem i ten, po powierzchownych oględzinach odradził kupno, nie spoglądając nawet w bebechy..... To dość znany w Poznaniu handlarz i nie ma dobrych opinii, wiele osób się już nacięło. Wygoogluj sobie "Adam Motocykle" i poczytaj.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach