Skocz do zawartości
White_Wolf_PL

Powitanie

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich użytkowników , na imię mam Arek pochodzę ze Śląska, jestem świeżym posiadaczem BMW f650 gs '97.Motocykl zakupiony z Włoch z tamtejszej policji w dobrym stanie przebieg około 30 tyś. bardzo zadbany. Moja prośba na wstępie o jakiekolwiek namiary na książkę serwisową do tego rocznika - będę niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów do zobaczenia na szosach :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć.

Jest gdzieś na forum, napisz na PW i podaj swój mail, to ci wyślę w PDF-ie (po angielsku, ale są obrazki). Razem z radami z forum jesteś w stanie samemu serwisować motocykl.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powitać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć!

Witaj;)

Gs z '97r i 30 tys przeb.?? - kościołowy :-P

Może mają jeszcze mniejsze limity, niż nasza policja ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gs z '97r i 30 tys przeb.?? - kościołowy :-P

A to teraz jasne skąd taki dobry stan - jeździł w procesji pod baldachimem ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też mam po włoskiej policji tylko przebieg trochę większy :-D W Częstochowie kupowałeś, bo mieli drugi taki sam? ;)

Cześć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć, nie martw się- pewnie masz ze 100kkm, ale jak dobrze lata to co ?

Ja też mam włocha(a może to włoszka) :) z 2002 i daje radę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję serdecznie za miłe powitanie. Nie wiem jak długo nacieszę się zakupem , jak powiedział kolega zakupiłem motocykl z Częstochowy ,jednak pojawiły się problemy z rejestracją na wloskich papierach jest niepełny vin i nie chcą go zarejestrować :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję serdecznie za miłe powitanie. Nie wiem jak długo nacieszę się zakupem , jak powiedział kolega zakupiłem motocykl z Częstochowy ,jednak pojawiły się problemy z rejestracją na wloskich papierach jest niepełny vin i nie chcą go zarejestrować :(

ja też miałem niepełny VIN, to jest normalne dla włoskich motorów. W urzędzie o tym powinni wiedzieć. Jak masz problem i Pani w okienku nie przyjmuje wniosku prosisz przełożonego i wyjaśnienie na piśmie dlaczego. Jeżeli papiery masz w porządku, to niepełny VIN nie jest problemem.

Sam na początku myślałem, że będzie to problem, ale Pani w urzędzie w Krakowie sama mi powiedziała, że to jest normalne dla włoskich moto.

W urzędzie powinni dać ci czasową rejestracje, po otrzymaniu której wykupujesz ubezpieczenie i jedziesz na przegląd i Pan co robi przegląd wpisuje pełny numer VIN. Następnie jedziesz po czasowy dowód i stałą rejestrację. Po tym jak dostałeś stałą rejestrację uzupełniasz dane u ubezpieczyciela i możesz śmigać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zakupiłem motocykl z Częstochowy

no to masz brata bliźniaka mojej Fki. Też go oglądałem. U Marcina były dwa takie same po policyjne. Wyglądały fajnie. Odpalił tylko jeden więc go kupiłem. Ten drugi miał też pękniętą pokrywkę zbiorniczka płynu chłodniczego, ale sprawne obie grzane manetki, no i wizualnie wyglądał minimalnie lepiej niż mój.

Moja Fka jak się okazało później w środku już nie była taka idealna jak na zewnątrz. Na początek koniecznie wyczyść i wyreguluj gaźnik, wypłukaj zbiornik paliwa i airbox. Sporo syfu w moim było. Oczywiście świece, olej i filtr oleju do wymiany. Resztę zobaczysz jak się będzie sprawować

Edytowane przez enlil

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie jest tak jak mówisz, zbiornik dokupiłem na alledrogo i w weekend planuje wymianę wszystkich płynów.

Moje pytania , czy motek posiada filtr paliwa ? Jeżeli nie, czy wstawileś jakiś?Regulację gaznika robiłeś sam?

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Masz dwa filtry siateczkowe: jeden w zbiorniku paliwa, drugi przy gaźniku. Dodatkowe nie trzeba zakładać. Już temat przerabiany :) raczej szkodzą niż pomagają.

Z gaźnikiem miałem niezłą historię. Oddałem do "speców" w Krakowie, którzy mieli kilka podejść z marnym skutkiem. Generalnie nic nie zrobili, a dodatkowo zepsuli. Ostatecznie, na szczęście, motek trafił do nadwornego artysty piekarza z Bielsko-Białej, dokładnie i precyzyjnie wyczyścił i ustawił gaźnik. Przy okazji jeszcze sporo rzeczy poprawił i zrobił, ponieważ jak już wspomniałem nie było wszystko tak idealnie jak na zewnątrz. Teraz w trasie mi motek pali 3,9L, a jeździ jak nowy. Więc jak chcesz porządnie z duszą mieć zrobione, to serdecznie polecam. Z Gliwic nie masz daleko do Bielska więc jakby co, to pisz na priv do Jarka. Jeżeli będziesz chciał to zrobić we własnym zakresie, to na forum jest instrukcja odnośnie gaźnika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×