Skocz do zawartości
tristo

f 650 gs 2006

Recommended Posts

byłem go oblookać, ale poza tym, że na moje laickie oko (nie jestem ani mechanikiem, anie użytkownikiem bmw) wygląda zaskakująco dobrze (może nawet przebieg nie jest przekłamany), nie potrafię stwierdzić, czy poszczególne elementy (poza kierunkami) są oryginalne. będę wdzięczny za rzut wprawnym okiem.

poza tym, że moto jest ściągnięte z Włoch, problemem jest też spocony, można powiedzieć - mokry, spód obudowy silnika - w okolicach spustu oleju. mieliście coś podobnego? zdarza się gs-om pocić? czy trzeba się bać, czy to kwestia wymiany jakiejś uszczelki z zewnątrz, bez konieczności rozbierania silnika?

dzięki za pomoc. niżej linka:

http://otomoto.pl/bmw-gs-650-M3717854.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli chodzi o przebieg to wszystkie mają w tych granicach, czy mają 5 czy 15 lat. Nie ma znaczenia.

Jeżeli poci się tylko pod korkiem spustowym to raczej nie jest problem. Jest tam miedziana podkładka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki. od góry nie zauważyłem, żeby ciekło cokolwiek.

co do przelotu - wiadomo, tylko że przy niektórych igłach z włoszczyzny niby 10 k km przelotu ten wygląda nieźle, stąd ta uwaga. a w kwestii oryginalności poszczególnych elementów - może ktoś ujeżdża ten rocznik?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm... a pojezdziles motórem? Pytam dlatego, ze w MotoSky ogladalem pare miesiecy temu Kawasaki Eliminatora (moze jeszcze stoi?). Wizualnie byl tip top, ale po jezdzie okazalo sie, ze do zrobienia jest silnik.

Tak poza tym - motór wyglada super, ladnie wyposazony - to opinia laika.

Aha - wlasciciel byl sklonny do negocjacji ceny ogladanego przeze mnie Kawasaki. Wiec targuj sie! ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki, będę czujny. co do pieniędzy - już troche negocjowalem ;-)

a jezdzic bede za chwile. mam nadzieje, ze nie powtorze Twojej przygody.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dość rzadki kolor w tych rocznikach - nie wiem czy oryginalny - zwróć uwagę na nalepki z kodem koloru pod siedzeniem i porównaj z info w necie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolor czerwony występował w modelu po lifcie (można kupić w bmw plastiki w tym kolorze). Moto ma niestandardowe kierunkowskazy ale to o niczym nie świadczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dość rzadki kolor w tych rocznikach - nie wiem czy oryginalny - zwróć uwagę na nalepki z kodem koloru pod siedzeniem i porównaj z info w necie.

sprawdziłem, zgadza się - kod 761, czyli red2. jeszcze raz dzięki. na kierunki nawet ja zwróciłem uwagę ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

niestety, dzisiaj nie udało się go kupić. kolor wprawdzie się zgadzał, po zajrzeniu pod plastiki też widać było, że oryginalny lakier. wszystko niby ok, ale podczas jazdy okazało się, że nie działają dwie rzeczy. Jedna, mniej ważna, to grzane manetki, które nie grzeją. druga, i to już poważniejsza sprawa - nie działa abs. pan sprzedający też nie potrafił tego ani włączyć, ani wytłumaczyć, dlaczego nie działa. nie pomogło odłączenie aku. cóż, czekam teraz, aż pan naprawi uszkodzone elementy. Natomiast wrażenia z jazdy - ok. trzeba tylko laczki wymienić, ale poza tym idzie jak po sznurku.

BTW - czy w gs-ach często zdarzają się usterki ABS-u? a może np. wyłącznik/włącznik się zepsuł?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W jaki sposób objawiało się nie działanie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podejrzewam ze w ogole sie nie "zdiagnozowal"? Czyli caly czas palila sie kontrolka? ABS uzbraja sie po przejechaniu paru metrow. Dokladnie po odczycie z czujnikow kola przedniego i tylnego. Tak jest w X-challenge. Byc moze walniety jest przedni czujnik (jesli predkosciomierz pracuje tylny bym wykluczyl) lub kabel. Moze bezpiecznik? Sprawdziliscie takie najprostsze rzeczy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik: niedziałanie objawiło się - poza świecącą kontrolką ABS - brakiem ABS, tzn. zblokowałem najpierw jedno, potem drugie koło - abeesu brak.

Motub: cały czas się paliła. bezpiecznik ok. Okazało się, że manetki to kwestia bezpiecznika była - już działają. natomiast z ABSem: podobno lubi wywalić ten błąd (błąd abs) kiedy akumulator już ledwo zipie. Spotkaliście się z czymś takim? jutro człowiek ma skasować błąd, podpiąć nowy aku i zobaczymy. jeśli nie - będzie szukał dalej. nie wiem, czy sprawdzili czujnik. i dzięki za podpowiedzi. jutro powinienem wiedzieć więcej - dam znać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik: niedziałanie objawiło się - poza świecącą kontrolką ABS - brakiem ABS, tzn. zblokowałem najpierw jedno, potem drugie koło - abeesu brak.

Motub: cały czas się paliła. bezpiecznik ok. Okazało się, że manetki to kwestia bezpiecznika była - już działają. natomiast z ABSem: podobno lubi wywalić ten błąd (błąd abs) kiedy akumulator już ledwo zipie. Spotkaliście się z czymś takim? jutro człowiek ma skasować błąd, podpiąć nowy aku i zobaczymy. jeśli nie - będzie szukał dalej. nie wiem, czy sprawdzili czujnik. i dzięki za podpowiedzi. jutro powinienem wiedzieć więcej - dam znać.

Hej - ze 3 razy miałem rozładowane aku na maxa lub tak, że rozrusznik ledwo kręcił. Ani razu nie było problemu z ABS ani przed, ani po, ani w trakcie.

Pozdr x 650 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki. czyli może coś innego. w każdym razie pan zadzwonił dzisiaj, że po wykasowaniu błędu ABS jest. jutro jadę objechać. zobaczymy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprobuj go tez wylaczyc i wlaczyc ponownie podczas jednej przejazdzki nie gaszac silnika. Sprawdz w obu przypadkach czy zachowuje sie poprawnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki, tak właśnie miałem zamiar zrobić.

niepokoi fakt, że gdy dziś pan zadzwonił powiedzieć, że moto sprawne, na pytanie, czy można włączyć i wyłączyć abs odpowiedział, że nie próbował, bo chciał mieć sprawny dla mnie (potencjalnego kupca) motocykl. czyli, jak zrozumiałem, abs jednorazowy. na moje wątpliwości pan powiedział: a po co wyłączać? bezpieczniej jest jeździć z abeesem..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

na moje wątpliwości pan powiedział: a po co wyłączać? bezpieczniej jest jeździć z abeesem..

Dziwna sprawa... Nie wierze, ze nie sprawdzil.. Niby taka solidna firma. Masz na miejscu to podjedz i zobacz co i jak. Po to jest ten guzik, zeby dalo sie z niego korzystac. Spytaj Pana czy poza asfaltem tez jest bezpieczniej z ABSem :) Przy tej cenie wszystko powinno byc na tip top.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Usterka usunieta. Abs działa, można wyłączyć i włączyć. Czyli moja żona już się cieszy. Wczoraj go kupiliśmy, dziś dostał próbne tablice. Dziękuje wszystkim za pomoc. Dam cynk, jak się będzie sprawował. Teraz czeka go wymiana aku, opon i oleju, a w środę jedziemy na wakacje, więc się sprawdzi w boju.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

post-3285-0-80237800-1375887539_thumb.jpg dzięki, na razie jedno strzeliłem, bez kuferków.

Cudny <3

Zycze duuuzo radosci z uzytkowania :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

post-3285-0-80237800-1375887539_thumb.jpg dzięki, na razie jedno strzeliłem, bez kuferków.

super :)

gratki :)

wbij sie na zoocik, kolegow poznasz, nie ma to jak osobisty kontakt... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×