Skocz do zawartości
Xerxes

GS 1200 ADV czy ST 1200 Z - oto jest pytanie.

Recommended Posts

Przewagi XT1200Z nad dużym GSem:

Lepsze prowadzenie w terenie, podnóżki są w takim miejscu, że jazda na stojąco też jest wygodniejsza. Żadne uterenowione jeździdełko nie ma tak wygodnego siodła (w odniesieniu do GS, 990, CrossTourer, 800 GS i Tiger, F650).

Wahacz jest dwuramienny z wałem wbudowanym po jednej stronie.

Wady: znacząco wyższa masa- 260vs220kg, gorszy na asfalcie.

Jakto nie da sie wyłączyć ABSu? wystarczy poczytać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podałem linkę ;)

No to jeszcze raz ;)

http://www.bmw-motor....html&notrack=1

Widziałem widziałem... w międzyczasie gram z synem w WRC i straciłem wątek.... właśnie przegrałem cały rajd Portugalii o 00.00.90 :shock: :-) :beer: muszę przestać pić.... jak Paweł :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może Moto Guzzi Stelvio?

Zacna i piękna maszyna.

Tyle że na naszym rynku mocno egzotyczna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... Żadne uterenowione jeździdełko nie ma tak wygodnego siodła (w odniesieniu do GS, 990, CrossTourer, 800 GS i Tiger, F650).

Jechać na ST nie jechałem ale siedziałem i... jakoś wolę swoje siodło z GS-a. Być może przy dłuższym obcowaniu zmieniłbym zdanie, ale przepaści raczej nie będzie ;)

Wady: znacząco wyższa masa- 260vs220kg, gorszy na asfalcie.

zauważ że kolega rozważa GS-a ADV - i różnica w masie niknie :) "zwykłe" GS1200 - zgoda :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli wybór jest sprecyzowany do tych dwóch modeli, to już tylko ciułać dalej kasę, szukać i cierpliwie czekać.

Odpowiedni motorek (Tenerka lub GS) sam Ciebie znajdzie.

A teraz jest chyba najlepsza pora na kupowanie.

Jeśli po jakimś czasie okaże się, że to jednak nie ten, albo będziesz żądny zmian, to ślubu z nim nie brałeś.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

XT 1200 Z w takim motocyklu brak informacji o biegu i podgrzewanych manetek to skandal i kpina ;) :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oto jest pytanie, usterka jak na razie niezdiagnozowana...

P.S> Potrzebuję, może ktoś ma instrukcję po polsku do tego diabła ;-

Może to jest info ze kierowca nie-teges ;)

Przewagi XT1200Z nad dużym GSem:

Lepsze prowadzenie w terenie, podnóżki są w takim miejscu, że jazda na stojąco też jest wygodniejsza. Żadne uterenowione jeździdełko nie ma tak wygodnego siodła (w odniesieniu do GS, 990, CrossTourer, 800 GS i Tiger, F650).

Wahacz jest dwuramienny z wałem wbudowanym po jednej stronie.

Wady: znacząco wyższa masa- 260vs220kg, gorszy na asfalcie.

Jakto nie da sie wyłączyć ABSu? wystarczy poczytać ;)

Zapomniałes dodać - czysto teoretyczne :-D

Widziałem widziałem... w międzyczasie gram z synem w WRC i straciłem wątek.... właśnie przegrałem cały rajd Portugalii o 00.00.90 :shock: :-) :beer: muszę przestać pić.... jak Paweł :-D

W ryj byś nie chciał? ;-)

XT 1200 Z w takim motocyklu brak informacji o biegu i podgrzewanych manetek to skandal i kpina ;) :lol:

Bo to jest męski motur :-D trza chłopa a nie kalesony :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapomniałes dodać - czysto teoretyczne :-D

Akurat oba objeździłem, a XT prawie zgruzowałem ze skarpy :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×