agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) Witam, jak w temacie: kupię stelaż do dakara po 2004 pod kufer centralny Hepco&Becker Junior TC 40 (te po 500-600 widziałem). Ewentualnie mogę sprzedać lub właśnie zamienić na "poszukiwany" stelaż do Yamahy XJ 600. Pozdrawiam :) Edytowane 22 Styczeń 2014 przez sorek 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) Właśnie czegoś takiego szukam lub podobnego dedykowanego do dakara >2004 Edytowane 22 Styczeń 2014 przez sorek 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2014 Wydaje się to (z obrazka) dość łatwe do wykonania we własnym zakresie... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2014 Wydaje się to (z obrazka) dość łatwe do wykonania we własnym zakresie... Też tak pomyślałem od razu ;) Nawet nie musi być rurka, może być pręt stalowy (mała różnica w wadze, łatwiej giąć i spawać) Może jednak ktoś ma, może ktoś szuka do XJ, jak nie to zrobię sam lub przerobię ten co mam. Poczekam na odzew :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Też tak pomyślałem od razu ;) Nawet nie musi być rurka, może być pręt stalowy (mała różnica w wadze, łatwiej giąć i spawać) Może jednak ktoś ma, może ktoś szuka do XJ, jak nie to zrobię sam lub przerobię ten co mam. Poczekam na odzew :) Moze daj ogloszenie na forum Yamaszki :). Teraz cos bardziej na temat - stelaze sa celowo robione z rurek, profili a nie z drutu, preta, plaskownika. Owszem zdarzaja sie jakies drobne elementy ale to koniecznosc. Stelaz z takiego preta bedzie mniej sztywny i duzo bardziej podatny na wszelkiego typu odksztalcenia. O wadze takiego bagaznika nie wspomnie. Nie idz ta droga... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) Moze daj ogloszenie na forum Yamaszki :). Teraz cos bardziej na temat - stelaze sa celowo robione z rurek, profili a nie z drutu, preta, plaskownika. Owszem zdarzaja sie jakies drobne elementy ale to koniecznosc. Stelaz z takiego preta bedzie mniej sztywny i duzo bardziej podatny na wszelkiego typu odksztalcenia. O wadze takiego bagaznika nie wspomnie. Nie idz ta droga... Może tak być. Jak znajdę rurkę, będzie z rurki, migomat mam, giętarkę wiem kto ma. Z tym forum to good idea. Edytowane 23 Styczeń 2014 przez sorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Ważne żeby rurka grubościenna była (ja stelaże na boki robilem z fi 17 gr. ścianki 2 mm). Trochę się bałem o gięcie - że się będzie łamać zamiast giąć - ale nic takiego się nie stało, wychodziły piękne łuki a i spawa się taką grubość ok. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Ważne żeby rurka grubościenna była (ja stelaże na boki robilem z fi 17 gr. ścianki 2 mm). Trochę się bałem o gięcie - że się będzie łamać zamiast giąć - ale nic takiego się nie stało, wychodziły piękne łuki a i spawa się taką grubość ok. W moim przypadku powinno być prościej bo kąty rozwarte, a jak coś to zawsze można podgrzać. Niech tylko te mrozy zmaleją, bo wszystkiego się odechciewa ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) Aczkolwiek patrząc na ten stelaż powyżej i jego zuladung 5 kg to nie wiem czy jednak pręt mimo większej wagi nie będzie bardziej odpowiedni. Edytowane 23 Styczeń 2014 przez sorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Kiedyś cykli sie mazal na kufrach w 1200 jest napisane v-max 120km/h. A co mieli napisać? 200?? W tym przypadku jest tak samo, napisali 5kg zeby sie nikt nie przyssal ze mu kufer odpadł jak wiózł namiot, trampki, litra i colę :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 854 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Kiedyś cykli sie mazal na kufrach w 1200 jest napisane v-max 120km/h. A co mieli napisać? 200?? W tym przypadku jest tak samo, napisali 5kg zeby sie nikt nie przyssal ze mu kufer odpadł jak wiózł namiot, trampki, litra i colę :) My ludzie techniki to rozumiemy! ;) Aczkolwiek patrząc na ten stelaż powyżej i jego zuladung 5 kg to nie wiem czy jednak pręt mimo większej wagi nie będzie bardziej odpowiedni. Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2014 Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;) Wystarczy wpaść na moment do klubu go-go :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 24 Styczeń 2014 (edytowane) My ludzie techniki to rozumiemy! ;) Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;) Wiem, wiem Szanowny Panie Kolego, podobno nawet około dwukrotnie. :) Ok, się ujawnię - toć ja po takim tworze jak liceum drogowe - mechanik pojazdów samochodowych :oops: i wszelkiego rodzaju "ręczne obróbki skrawaniem" jakkolwiek to zabrzmi, nie są mi obce :) Do dzisiaj mi zostało takie majsterkowanie, wszelakich narzędzi nigdy od nikogo nie pożyczałem. A te pojazdy to wiadomo - dumy PRL-u. Także ludź techniki tak jakby trochę też. Edytowane 24 Styczeń 2014 przez sorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach