Skocz do zawartości
agreSorek

Kupię stelaż

Recommended Posts

Witam, jak w temacie: kupię stelaż do dakara po 2004 pod kufer centralny Hepco&Becker Junior TC 40 (te po 500-600 widziałem). Ewentualnie mogę sprzedać lub właśnie zamienić na "poszukiwany" stelaż do Yamahy XJ 600. Pozdrawiam :)

Edytowane przez sorek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ff45eeb99bebbf086058a73d2e20fe20.jpg

Właśnie czegoś takiego szukam lub podobnego dedykowanego do dakara >2004

Edytowane przez sorek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wydaje się to (z obrazka) dość łatwe do wykonania we własnym zakresie...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wydaje się to (z obrazka) dość łatwe do wykonania we własnym zakresie...

Też tak pomyślałem od razu ;) Nawet nie musi być rurka, może być pręt stalowy (mała różnica w wadze, łatwiej giąć i spawać) Może jednak ktoś ma, może ktoś szuka do XJ, jak nie to zrobię sam lub przerobię ten co mam. Poczekam na odzew :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też tak pomyślałem od razu ;) Nawet nie musi być rurka, może być pręt stalowy (mała różnica w wadze, łatwiej giąć i spawać) Może jednak ktoś ma, może ktoś szuka do XJ, jak nie to zrobię sam lub przerobię ten co mam. Poczekam na odzew :)

Moze daj ogloszenie na forum Yamaszki :).

Teraz cos bardziej na temat - stelaze sa celowo robione z rurek, profili a nie z drutu, preta, plaskownika. Owszem zdarzaja sie jakies drobne elementy ale to koniecznosc. Stelaz z takiego preta bedzie mniej sztywny i duzo bardziej podatny na wszelkiego typu odksztalcenia. O wadze takiego bagaznika nie wspomnie. Nie idz ta droga...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moze daj ogloszenie na forum Yamaszki :).

Teraz cos bardziej na temat - stelaze sa celowo robione z rurek, profili a nie z drutu, preta, plaskownika. Owszem zdarzaja sie jakies drobne elementy ale to koniecznosc. Stelaz z takiego preta bedzie mniej sztywny i duzo bardziej podatny na wszelkiego typu odksztalcenia. O wadze takiego bagaznika nie wspomnie. Nie idz ta droga...

Może tak być. Jak znajdę rurkę, będzie z rurki, migomat mam, giętarkę wiem kto ma. Z tym forum to good idea. Edytowane przez sorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ważne żeby rurka grubościenna była (ja stelaże na boki robilem z fi 17 gr. ścianki 2 mm). Trochę się bałem o gięcie - że się będzie łamać zamiast giąć - ale nic takiego się nie stało, wychodziły piękne łuki a i spawa się taką grubość ok.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ważne żeby rurka grubościenna była (ja stelaże na boki robilem z fi 17 gr. ścianki 2 mm). Trochę się bałem o gięcie - że się będzie łamać zamiast giąć - ale nic takiego się nie stało, wychodziły piękne łuki a i spawa się taką grubość ok.

W moim przypadku powinno być prościej bo kąty rozwarte, a jak coś to zawsze można podgrzać. Niech tylko te mrozy zmaleją, bo wszystkiego się odechciewa ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aczkolwiek patrząc na ten stelaż powyżej i jego zuladung 5 kg to nie wiem czy jednak pręt mimo większej wagi nie będzie bardziej odpowiedni.

Edytowane przez sorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kiedyś cykli sie mazal na kufrach w 1200 jest napisane v-max 120km/h.

A co mieli napisać? 200??

W tym przypadku jest tak samo, napisali 5kg zeby sie nikt nie przyssal ze mu kufer odpadł jak wiózł namiot, trampki, litra i colę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kiedyś cykli sie mazal na kufrach w 1200 jest napisane v-max 120km/h.

A co mieli napisać? 200??

W tym przypadku jest tak samo, napisali 5kg zeby sie nikt nie przyssal ze mu kufer odpadł jak wiózł namiot, trampki, litra i colę :)

My ludzie techniki to rozumiemy! ;)

Aczkolwiek patrząc na ten stelaż powyżej i jego zuladung 5 kg to nie wiem czy jednak pręt mimo większej wagi nie będzie bardziej odpowiedni.

Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;)

Wystarczy wpaść na moment do klubu go-go :)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My ludzie techniki to rozumiemy! ;)

Kolego Sorek. Wy możecie tego nie wiedzieć, ale ruła przy tej samej średnicy co pręt ma większą wytrzymałość - o wadze nie wspomnę ;)

Wiem, wiem Szanowny Panie Kolego, podobno nawet około dwukrotnie. :) Ok, się ujawnię - toć ja po takim tworze jak liceum drogowe - mechanik pojazdów samochodowych :oops: i wszelkiego rodzaju "ręczne obróbki skrawaniem" jakkolwiek to zabrzmi, nie są mi obce :) Do dzisiaj mi zostało takie majsterkowanie, wszelakich narzędzi nigdy od nikogo nie pożyczałem. A te pojazdy to wiadomo - dumy PRL-u. Także ludź techniki tak jakby trochę też. Edytowane przez sorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×