Skocz do zawartości
Geezomg

Hej, czy f650 to aby na pewno to?

Recommended Posts

trafiłem tutaj w poszukiwaniu rad, dlaczego pierwszy motor to powinna być f650? Jestem studentem ostatniego roku logistyki. Od pewnego czasu zacząłem oszczędzać ostro na motocykl i tak oto od jakiś 2 miesięcy szukam czytam dowiaduje się co by zakupić na początek.

Po długiej rozterce czy kupić piździka 125 czy może coś mocniejszego uznałem, że skoro jednak mam prawo jazdy A to nie będę się rozdrabniał. Dlatego wybór padł jednak na coś powyżej 500 poniżej 700 cm3.

Zastanawiałem się nad klasykami tzw. na pierwszy moto typu gs 500 cb 500 itd, ale gdzieś tam w głębi duszy boje się, że masę ludzi miało go na jeden sezon, a wiadomo nie każdy odrazu dba o sprzęt.

Troszkę jeszcze o mnie - samo 'zapierniczanie' nie jest priorytetem, jakoś nigdy super prędkość mnie nie ciągnęła tak wiec między innymi te bwm to chyba dobry wybór, do tego plus, że łato montuje się kufry co na pewno się przyda przy jakiś wyprawkach.

Moje wymiary to 177 cm. Waga 85 kg.

Z racji, że troszkę zmęczony już dziś jestem to nie będę się dalej rozpisywał, ale z chęcią wysłucham rad starych wyjadaczy.

Jozek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obawiam sie, ze bedziesz musial sie jeszcze troche w przywitalni rozpisac o przywitaniu a o rozterkach zwiazanych z wyborem w innym dziale :). Taki mamy tutaj zwyczaj. Pozdrawiam i nieniejszym witam. :beer:

Edytowane przez Mutomb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie pytaj co Ona może zrobić dla Ciebie...

Powiedz co Ty możesz robić dla niej...

Witaj ;)

edit. Motumb, przeca on jest w Przywitalni ;)

Edytowane przez Seb
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.

Decyzja w tym przypadku może być tylko Twoja bo to Ty będziesz tym sprzętem jeździł.Motek jest o tyle wdzięczny,ze prowadzi się fajnie i cudów nie wymaga.Apetyt na paliwo niewielki w porównaniu z maszynami podobnymi.Awaryjność niewielka o ile nie trafisz na maszynę zajeżdżoną,po ,,przygodach''itp.Pozycja za sterami wygodna i można jechać wiele godzin i człowiek nie cierpi za bardzo.Dziurawe drogi,szutry czy drogi polne nie robią na nim większego wrażenia.Osiągi nie powalają ale są zupełnie wystarczające.Konstrukcja dość prosta zatem naprawy nie są trudne.Z miusów:poniżej 3000 obr/min trochę szarpie i wkurza dopóki się człowiek nie nauczy jeździć tak,żeby było powyżej.Właściciele japońskich maszyn i ,,znawcy'' bez maszyn będą podawać Ci setki różnych (czasem śmiesznych) argumentów,że ich sprzęty są lepsze. :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.

Decyzja w tym przypadku może być tylko Twoja bo to Ty będziesz tym sprzętem jeździł.Motek jest o tyle wdzięczny,ze prowadzi się fajnie i cudów nie wymaga.Apetyt na paliwo niewielki w porównaniu z maszynami podobnymi.Awaryjność niewielka o ile nie trafisz na maszynę zajeżdżoną,po ,,przygodach''itp.Pozycja za sterami wygodna i można jechać wiele godzin i człowiek nie cierpi za bardzo.Dziurawe drogi,szutry czy drogi polne nie robią na nim większego wrażenia.Osiągi nie powalają ale są zupełnie wystarczające.Konstrukcja dość prosta zatem naprawy nie są trudne.Z miusów:poniżej 3000 obr/min trochę szarpie i wkurza dopóki się człowiek nie nauczy jeździć tak,żeby było powyżej.Właściciele japońskich maszyn i ,,znawcy'' bez maszyn będą podawać Ci setki różnych (czasem śmiesznych) argumentów,że ich sprzęty są lepsze. :)

witam i w pełni się zgadzam z mirkiem2404 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powitać

Jeżdżę od kilku sezonów na f650st. Miał być to pierwszy motocykl na jeden sezon ale podoba mi się cholernie i jak na razie tak zostało :)

Natomiast jeżeli miałbym wybierać między jakąś 125 to sorki ale odpadłby w przedbiegach.

PS

Jakby kto nie wiedział to pozytywna opinia o tym motocyklu.

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć!

Początkiem 2014 roku mocowałem się z tym samym problemem. Nie zawiodłem się. Z perspektywy czasu sądzę że 125cc byłoby za słabe. Nie musisz przecież ciągle wykorzystywać maksymalnie potencjału naszego rotaxa... ale jak zajdzie potrzeba, to go masz!!

Jakość tego sprzętu przewyższa na bank jakość sprzętów z ChRL!! Pomimo sporej różnicy wieku... (też w to nie wierzyłem - ale tak jest!)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.

Decyzja w tym przypadku może być tylko Twoja bo to Ty będziesz tym sprzętem jeździł.Motek jest o tyle wdzięczny,ze prowadzi się fajnie i cudów nie wymaga.Apetyt na paliwo niewielki w porównaniu z maszynami podobnymi.Awaryjność niewielka o ile nie trafisz na maszynę zajeżdżoną,po ,,przygodach''itp.Pozycja za sterami wygodna i można jechać wiele godzin i człowiek nie cierpi za bardzo.Dziurawe drogi,szutry czy drogi polne nie robią na nim większego wrażenia.Osiągi nie powalają ale są zupełnie wystarczające.Konstrukcja dość prosta zatem naprawy nie są trudne.Z miusów:poniżej 3000 obr/min trochę szarpie i wkurza dopóki się człowiek nie nauczy jeździć tak,żeby było powyżej.Właściciele japońskich maszyn i ,,znawcy'' bez maszyn będą podawać Ci setki różnych (czasem śmiesznych) argumentów,że ich sprzęty są lepsze. :)

:beer:

:-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć

Witaj.

Decyzja w tym przypadku może być tylko Twoja bo to Ty będziesz tym sprzętem jeździł.Motek jest o tyle wdzięczny,ze prowadzi się fajnie i cudów nie wymaga.Apetyt na paliwo niewielki w porównaniu z maszynami podobnymi.Awaryjność niewielka o ile nie trafisz na maszynę zajeżdżoną,po ,,przygodach''itp.Pozycja za sterami wygodna i można jechać wiele godzin i człowiek nie cierpi za bardzo.Dziurawe drogi,szutry czy drogi polne nie robią na nim większego wrażenia.Osiągi nie powalają ale są zupełnie wystarczające.Konstrukcja dość prosta zatem naprawy nie są trudne.Z miusów:poniżej 3000 obr/min trochę szarpie i wkurza dopóki się człowiek nie nauczy jeździć tak,żeby było powyżej.Właściciele japońskich maszyn i ,,znawcy'' bez maszyn będą podawać Ci setki różnych (czasem śmiesznych) argumentów,że ich sprzęty są lepsze. :)

Niestety ci bez moto najgłośniej krzyczą,choć najmniej mają do powiedzenia.nie słuchaj ich.ja podpiszę się pod w/w opinią jest zgodna w 100%z rzeczywistością

Powitać

Jeżdżę od kilku sezonów na f650st. Miał być to pierwszy motocykl na jeden sezon ale podoba mi się cholernie i jak na razie tak zostało :)

Natomiast jeżeli miałbym wybierać między jakąś 125 to sorki ale odpadłby w przedbiegach.

PS

Jakby kto nie wiedział to pozytywna opinia o tym motocyklu.

pierdzika 125ccm będziesz musiał kręcić żeby cokolwiek jechać, jak już weźmiesz pasażerkę to już totalna masakra,chyba ze jesteś emerytem i masz dużo czasu:-)

tak na marginesie dodam, jak kiedyś koleżankę:) zabrałem na ''krótką'' przejażdżkę, to w ogóle prawie nie dało się przyspieszać, 5-ki nie było po co wbijać, ale laska waży ze 110kg( tak na oko), tyle ode mnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...kiedyś koleżankę :) zabrałem na ''krótką'' przejażdżkę, to w ogóle prawie nie dało się przyspieszać, 5-ki nie było po co wbijać, ale laska waży ze 110kg( tak na oko), tyle ode mnie.

Nie zebym mial cos do kolezanki... W takich okolicznosciach to nie pojezdzilbys nawet i Dakarem... Przy takim obciazeniu tyłu przod zaczyna tancować i moto prowadzi sie koszmarnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie zebym mial cos do kolezanki... W takich okolicznosciach to nie pojezdzilbys nawet i Dakarem... Przy takim obciazeniu tyłu przod zaczyna tancować i moto prowadzi sie koszmarnie.

dokładnie , ale na koło idzie jak ta lala;-)(oczywiscie na 1 -ce),chciałem tylko uzmysłowić ''nowemu'' ze pomysł 125ccm + jakaś ''konkretna''pasażerka to jest zupełna amba fatima jeśli chodzi o dalszą jazdę, eSTek ma już co robić a pojemność słuszniejsza i te 48 kucy gdzieś tam się czai.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj, kupuj 650-ke i sie nie ogladaj, pojezdzisz troche to sam zobaczysz czy ci pasuje, na szczescie nasze motocykle są doś łatwe w odsprzedazy jak bys chciał pozniej cos innego, gwarantuje ze sie nie zawiedziesz jezeli chodzi o porecznośc i prostote prowadzenia 650-ki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×