Bmw_Dakar 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Kwiecień 2015 Witam, szukam filtra paliwa do BMW 650 Dakar. Może być używany chyba że wiecie gdzie kupić taki filtr nowy i w dobrej cenie. Pozdrawiam :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2015 Jest kilka źródeł w internecie. Jest też dealer. Zimą czasami trafiają się promocje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2015 Cóż za wyczerpująca odpowiedz :) (2:1) Wysłane z garażu 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2015 Cóż za wyczerpująca odpowiedz :) (2:1) Wysłane z garażu To samo mógłbym napisać o Twoim komentarzu :) A co tu więcej dodać? Wystarczy w google wrzucić i pokazuje się bmwstore.pl czy boxer-motor. Filtr jest drogi a zamienników brak. Kupowanie używanego do motka, którym chce się jeździć uważam za bezsens. Można przyoszczędzić na kursie lub zimowych wyprzedażach. 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2015 Witam, szukam filtra paliwa do BMW 650 Dakar. Może być używany chyba że wiecie gdzie kupić taki filtr nowy i w dobrej cenie. Pozdrawiam :) Ja szukałem przywitania w Przywitalni - choćby króciutkiego ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kordi 164 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2015 Witam. Tak się zastanawiałem, kiedy ktoś odpowie na tego posta, bo widać że autor, chyba nie zagłębił się w temat i nie zdaje sobie sprawy, że to nie jest zwykły filtr paliwa. A tematów na forum jest mnogo. Też uważam że kupowanie używanego jest bezcelowe, bo może się okazać że kupimy produkt "przedśmiertny" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 A w praktyce ile wytrzymuje en filtr i jak sprawdzić ile jeszcze pociągnie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 A w praktyce ile wytrzymuje en filtr Tyle ile przewiduje serwisówka, albo jak zaczną się objawy sugerujące problemy z ciśnieniem paliwa. ... i jak sprawdzić ile jeszcze pociągnie? ... jak wyżej ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 Tyle ile przewiduje serwisówka, albo jak zaczną się objawy sugerujące problemy z ciśnieniem paliwa. Jak rozumiem wybieramy okres dłuższy, tj. jeżeli zaczną się problemy to czekamy, aż serwisówka każe wymienić? No bo wymiana sprawnego w momencie, na który wskazuje serwisówka chyba nie jest najlepszym pomysłem ;P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 No bo wymiana sprawnego w momencie, na który wskazuje serwisówka chyba nie jest najlepszym pomysłem ;P Widzę, że dobrze rozumiesz problem i wiesz kiedy wymiana nie jest potrzebna, ze względu na sprawność filtra - więc wytłumacz nam wszystkim jak to dokładnie jest i jak to sprawdzić ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 Widzę, że dobrze rozumiesz problem i wiesz kiedy wymiana nie jest potrzebna, ze względu na sprawność filtra - więc wytłumacz nam wszystkim jak to dokładnie jest i jak to sprawdzić ;) Ja np. mam szczerą nadzieję, że mój jest jeszcze sprawny i póki co taka metoda się sprawdza :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 (edytowane) Zupełnie teoretycznie to należałoby posiadać pomiar dP filtra i pomiar ciśnienia za filtrem. Wymiana wg. serwisówki, no można ale ile Jarku znasz użytkowników GSa, którzy wymienili ten filtr zgonie harmonogramem ;) Edytowane 24 Kwiecień 2015 przez ARG 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 Zupełnie teoretycznie to należałoby posiadać pomiar dP filtra i pomiar ciśnienia za filtrem. Wymiana wg. serwisówki, no można ale ile Jarku znasz użytkowników GSa, którzy wymienili ten filtr zgonie harmonogramem ;) ... ale przed czy po tankowaniu w Maroku? ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 @ Mutomb Jakiś taki wyszczekany się ostatnio kolega zrobił ;-) "Nowy" się pyta bo może myśli że mamy jakieś doświadczenie, a Ty go tak z grubej rury :-( oj nieładnie, nieładnie ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 @ Mutomb Jakiś taki wyszczekany się ostatnio kolega zrobił ;-) "Nowy" się pyta bo może myśli że mamy jakieś doświadczenie, a Ty go tak z grubej rury :-( oj nieładnie, nieładnie ;-) To nie tak Falconu. Było na forum o flitrze na pewno bo sam cos tam pisałem. Było o zamiennikach i ich braku, o probach zastapienia czym innym... Wiem, ze nowy i tak dalej ale niech sprobuje wlozyc odrobine wysilku i troche poszukac a nie tak wszystko od razu na srebrnej tacy :). Ps Wyszczekany bo dawno na zlocie nie bylem :P 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 i luv you at all :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bmw_Dakar 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, już sobie poradziłem z problemem. NIe chodziło o filtr paliwa lecz o przewody które gdy były wilgotne (np. po umyciu moto) dostawały przebicia i BMW po dodaniu gwałtownie gazu na pierwszym i drugim biegu szarpało tak jakby tracił iskre. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2015 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, już sobie poradziłem z problemem. NIe chodziło o filtr paliwa lecz o przewody które gdy były wilgotne (np. po umyciu moto) dostawały przebicia i BMW po dodaniu gwałtownie gazu na pierwszym i drugim biegu szarpało tak jakby tracił iskre. Które przewody i co zrobiłeś? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Reich 201 Zgłoś ten post Napisano 26 Kwiecień 2015 To ja się wtrące trochę ze swoim tematem. Czy ma ktoś dobry filtr do f650gs do pożyczenia aby móc sprawdzić czy to jego wina? Po zimie silnik z niskich obrotów bardzo ciężko się wkręca na obroty, stracił na prędkości maksymalnej i potrafi zgasnąć na niskich obrotach. Wymieniona świeca i filtr powietrza, obawiam się że to czas filtru paliwa ale chciałbym się najpierw upewnić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Reich 201 Zgłoś ten post Napisano 27 Kwiecień 2015 Sprawa nieatualna dla mnie, dzisiaj wylałem pół szklanki mułu z mojego filtra więc już wiem że jest do wymiany. Zamówienie w realizacji. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach