arko 32 0 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2015 Witam. Mam problem moje moto bmw f650 zgasł podczas jazdy podczas odpalenia słychać tykonie koło akumulatora odpaliłem na pycha i ok włącznie świateł i moto gaśnie napięcie aku 12,4 na zgaszonym 13,4 na odpalonym i jak załączam świata napięcie gwałtonie spada. Pomocy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 824 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2015 http://allegro.pl/motoryzacja?order=p&string=akumulator+f+650&bmatch=seng-ps-mp-p-sm-isqm-1-mt-0519&buyNew=1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2015 Tykonie, włącznie, świata, gwałtonie - to nie ma prawa odpalić. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kordi 164 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 http://allegro.pl/mo...t-0519&buyNew=1 Jarek dobrze napisał. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arko 32 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 Witam. Dziś nowy problem na odpalonym moto napięcie 15,5 bez świateł, z światłami 14,7 i regulator po przejechaniu 10km gorący. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 Wymieniłeś akumulator? Jeśli tak to co było z poprzednim? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arko 32 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 (edytowane) Aku tylko podładowanie ok 30min i jechałem ma małą przejażdżkę niby wszystko ok tylko to napięcie jakie powinły być parametry napięcia. Pozdrawiam Edytowane 24 Maj 2015 przez arko 32 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 824 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 Generalnie ciężko się z Tobą gada. Jak masz padnięty regulator to będzie niszczył akumulator, a jak masz padnięty akumulator to pomiar napięcia ładowania jest obarczony błędem. Musisz mieć pewność, że coś masz dobre. Co masz dobre? Jaki jest pobór prądu ( w amperach plus czy minus i ile ) mierzony pomiędzy kablem, a akumulatorem ( na podtrzymaniu oraz bez i z obciążeniem, na niskich i wysokich obrotach ) podczas pracy silnika? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2015 Polecam wymianę regulatora i jego relokację tak jak ja to zrobiłem http://f650gs.pl/topic/3028-uszkodzony-regulator-napiecia-alternator-lub-spadki-w-instalacji-elektrycznej/page__view__findpost__p__263778 ;-) można też do czarnego plastiku pod prawym boczkiem ale nie chciałem nic ciąć więc jest to operacja całkowicie odwracalna jakby komuś się kiedyś nie podobało Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Radecki - za wcześnie na takie rady. Nie wiemy, co tak naprawdę jest niesprawne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Miałem ten problem, ładowanie czasami było a czasami nie. Nie wiadomo ile miał lat stary aku i w jakiej był kondycji, wymieniłem go razem z regulatorem i zapewnieniem mu chłodzenia. Teraz wszystko cacy ;-) a jeśli nie to wiadomo że coś w instalacji... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arko 32 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Narazić wszystko gra moto jeździ tylko to ładowanie 16,4 ale włączenie świateł i spada 14,8 no i dość ciepły regulator. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 824 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Narazić wszystko gra moto jeździ tylko to ładowanie 16,4 ale włączenie świateł i spada 14,8 no i dość ciepły regulator. Pozdrawiam To znaczy nie gra, ale standardy "igły" bywają różne ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Radecki pisze, że kupił regulator od Hondy, który pasuje i działa. Ja bym zrobił tak: kupił regulator j.w. pożyczył od kogoś baterię na dzień i sprawdził jak to chodzi. Regulator za 40 pln to w sumie niewielki koszt, biorąc pod uwagę szkody, jakie mogą powstać przy ładowaniu 16,4V. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Nie nie, rampus ma od hondy i działa, ja chyba przepłaciłem bo kupiłem za 80 zł do aprilii/bmw i też działa, co jakiś czas sprawdzam ładowanie i trzyma stabilnie i w normie. Wymieniłem oba bo nie wiedziałem czy aku nie był przyczyną jego padnięcia ;-) Z tego co widzę to czy kosztuje 40 czy 240 zł to ten sam chiński towar w większości, ale działa :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 No fakt, @rampus ma, ale w sumie jak pewne, że działa ten za 40, to po co pchać się w inne cuda. Wg mnie koszt niewielki - spróbować można. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 A to nie lepiej najpierw naładować akumulator i sprawdzić czy jest OK. A później decydować o zakupie czegokolwiek?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 A to nie lepiej najpierw naładować akumulator i sprawdzić czy jest OK. A później decydować o zakupie czegokolwiek?? Konsumpcja nakręca koniunkturę. Chcesz zabić i tak słaby wzrost gospodarczy??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Konsumpcja nakręca koniunkturę. Chcesz zabić i tak słaby wzrost gospodarczy??? Tak tylko pytałem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Aku ma raczej przeładowany niż niedoładowany, tak sądzę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2015 Może już nawet wygotowany Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jumiko 78 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2015 Prawidłowa wartość napięcia akumulatora pracującego w instalacji elektrycznej pojazdu przy załączonym silniku jest 14,0V-14,4V (ładowanie), natomiast napięcie spoczynkowe podczas postoju (silnik wyłączony) powinno wynosić 12,5V-12,80V. Podczas ładowania prostownikiem stosuje się prąd ładowania o wartości 1/10 pojemności akumulatora (np. pojemność 12Ah, ładowanie 1,2A). Mniejszy prąd wydłuży czas ładowania, większy może spowodować zagotowanie się elektrolitu. Brak elektrolitu świadczy o jego wygotowaniu, co zazwyczaj powoduje zniszczenie akumulatora. W takiej sytuacji można spróbować zalać komory wodą destylowaną i poddać ładowaniu (czasem przez kilka dni, a nawet tygodni), natomiast nie gwarantuje to powodzenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2015 Aku ma raczej przeładowany niż niedoładowany, tak sądzę A co, nie mieści się w motocyklu? ;-) Radecki pisze, że kupił regulator od Hondy, który pasuje i działa. Co Ty, kup od DL'a. Jak będzie działało to dokupisz sobie resztę. ;-) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
RZEPA 9 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Może komuś sie przyda: zamontowalem regulator z suzuki dr 650 z małą przeróbką i działa:) proszę nie posądzać mnie o druciarstwo. Zauważyłem u kolegi w dominatorze, że jest identyczny więc poszukalem jakiegokolwiek szybko dostępnego. Był od dr-a więc zamontowalem. Na razie jest super. Koszt: 59 pln Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 824 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2016 Może komuś sie przyda: zamontowalem regulator z suzuki dr 650 z małą przeróbką i działa:) ... Był od dr-a więc zamontowalem. Na razie jest super. Koszt: 59 pln Tani ten oryginał, ale jak działa to cieszy ... ;) Pewnie z tej serii: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=19030&us_id=11100718 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach