Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 tylko że Schoeller to równie dobrze może być ColdBlack, Keprotec albo jeszcze jakaś inna superhiper technologia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 Wszystko napisalem Ci na prv ale w razie czego moge wrzucic swoje wypociny dla potomnych. Mialem RP2 teraz mam RP3. Obie sa calkiem niezle. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bartek 244 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 mutomb - dawaj dawaj.. sie nie wstydź, bo sam szukam czegoś lepszego dla siebie i z chęcią poczytam "co w bmw piszczy".. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 muszę oficjalnie podziekowac Mutombowi bo dał mi taki wykład nt. obu kurtek że wow! wiedza naszych polskich dealerow odnosnie ciuchow ktore sprzedają jest szczątkowa. Na szczęście są użytkownicy którzy na własnej skórze mieli okazję doświadczyć i chcą się tym podzielić Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 No to pochwalcie sie oboje, nam na pewno prędzej czy później to się przyda ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 No to pochwalcie sie oboje, nam na pewno prędzej czy później to się przyda ;) Tym bardziej, że oprócz motóra nie będziesz miał nawet kurtki :shock: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 (edytowane) no już dobrze dobrze... pozwolę sobie wkleić to co napisał mi Michał, ponieważ będzie to przydatne dla wszystkich którzy się zastanawiają poniżej odpowiedzi na moje pytania odnośnie Rallye 2, które zawarte są kilka postów powyżej i przy okazji porównanie do Rallye 3 Kurtka ktora mialem to model Rallye Pro2. Od zwyklej Rallye 2 roznila sie ciut fasonem - inny tyl i brak takich malych smiesznych kieszonek po bokach. Ta moja wersja wydaje sie duzo ladniejsza. Kolor - mialem czarno-szara bardzo fajny bo lepiej widoczny i w cieple dni caly korpus mniej slonce grzalo. Wiadomo do czarnego slonko ciagnie bardziej. 1. Podpinka jest w komplecie dopasowana do kurtki. Tak samo ma RP3. 2. Podpinka jest z rekawami. Rekawy sa doszyte na stale wiec nie ma mozliwosci ich odpiecia i tutaj ma to sens bo zachowana jest szczelnosc. To glownie membrana gore w podpince ma chronic przed woda. Sama kurtka dosc szybko nasiaka ale za to jak przestaje padac szybko wysycha. Tak wlasnie kurtka jest zaprojektowana. Szczelny material w zewnetrznej warstwie kurtki uniemozliwialby dobra wentylacje. Rekawy sa odpinane (zamek) ale tylko w zewnetrznej warstwie kurtki. Druga warstwa wpinana na zamek to siatka z bardzo solidnymi wrecz powiedzialbym pancernymi ochraniaczami (cala z rekawami). Powoduje to ze kurtka troche wazy ale tez i stanowi solidna ochrone. Trzecia rowniez wpinana na zamek to podpinka GORE-TEX. W Rallye PRO 2 te odpinane rekawy to troche przereklamowana sprawa bo jesli je odepniesz to albo zostanie ci siatka z lokciowymi protektorami albo bedziesz musial je wypiac (cala siatka lacznie z protektorem plecow). W modelu RP3 siatka z protektorami jest osobno dla rekawow i korpusu. Takze jesli odpinasz rekawy to z protektorami lokciowymi od razu a ten na plecach zostaje. Duzo lepsze rozwiazanie. 3. Mimo braku paskow nigdy nie mialem zadnych problemow z podwiewaniem itp. Mysle ze kroj jest tak dopasowany ze nie sa one specjalnie potrzebne. Sporo tez moze zalezec od dopasowania rozmiaru. Nigdy nie zakladalem pasa nerkowego itp. choc tez mam wrazliwe nerki. W moim przypadku byly dobrze chronione. Kurtka jest troche dluzsza niz "do pasa" i schodzi na tylek. 4. Nie mam oryginalnych spodni BMW. Jezdze w modece i zamki sa inne. Nie mialem mozliwosci spiecia bo grubosci zamkow sa rozne. Ponadto kurtka jak i podpinka maja osobne zamki. Podejrzewam wiec ze podpinki sa spinane osobno, zewnetrzna warstwa kurtki i spodni tez. 5. Z ciekawych rzeczy warto wspomniec o naprawde duzej kieszeni z tylu kurtki. Kazda mapa sie zmiesci. Cala kieszen mozna wypiac. Ma swoj wlasny pasek i mozna uzywac jej bez kurtki gdy zabierasz jakies dokumenty itp. Kurtka fajnie sie czysci, pierze. Wypinasz podpinke, siatke z protektorami i w moment mozesz zabrac sie za czyszczenie. Jest chyba jakas delikatna warstwa impregnujaca bo po przejechaniu gabka z mydlem i ciepla woda ladnie brud czy kurz schodzi. Mimo to kurtka zachowuje przewiewnosc. Otwory wentylacyjne to po prostu bajka. Jest ich mnostwo i maja pelna regulacje. Wszystkie zamki maja super sznureczki ktore ulatwiaja zapinanie/odpinanie tych zamkow w rekawicach. Jest tez mozliwosc poprowadzenia rurki od camelbaka. Sa specjalne otwory w kurtce. Model RP3 ma do tego bajer w postaci kieszeni na plecach na camelback i to jest super, chociaz jeszcze nie mialem okazji przetestowac. Jak na BMW przystalo kurtka jest wykonana naprawde solidnie. Wszystkie zamki/zatrzaski idealnie prosto wszyte i naprawde dobrej jakosci. Zero problemow nawet gdy ubrudzisz to blotem itp. Idealnie zgrywaja sie przy laczeniach podpinek. Dzieki temu wszystkie warstwy ukladaja sie idealnie. Nic nie prezy, odstaje. Jak dla mnie to bardzo duzy plus w komforcie. W produktach Retbike'a czy modeki mozna o tym pomarzyc. Czlowiek ciagle sie wkurza bo cos nie pasuje lub uwiera. Z innymi nie mam porownania. Nalezy zapomniec o tym ze kurtka z wpieta membrana jest nieprzemakalna. Jest to tylko kwestia czasu i ilosci opadow. Na pocieszenie dodam ze dosc dlugo trzyma sie naprawde dzielnie jednak kiedy jedzie sie np. caly dzien w deszczu ktory ani na chwile nie przestaje padac nie ma sily. Obecnie RP2 nie jest juz produkowana i zastapila ja RP3. Jest lzejsza, ma lepszy system odpinania rekawow, troche lepsza membrane GORE i kilka fajnych bajerkow tez. [...] Poza tym moim zdaniem Rallye Pro jest bardziej skrojona pod Enduro, chociazby ze wzgledu na swietne protektory. i ciąg dalszy... Użytkownik marcinn72 dnia czw, 19 sty 2012 - 06:52 napisał jeden z dealerow BMW napisał mi że nie było wersji R2 i R2PRO choć zdjęcia znalezione w necie wyraźnie wskazywały na pewne różnice, jak kieszonki o których wspomniałeś i mapnik przypinany na plecach na napy :-) Na bank byly dwie wersje . Zwykle R2 mieli np Mc Gregor i Boorman w Long Way Round. Widzialem kiedys przypiety nr startowy na plecach tej R2. Mysle ze chyba po to ten pseudo-mapik na plecach. Użytkownik marcinn72 dnia czw, 19 sty 2012 - 06:52 napisał miałem okazję przymierzyć w salonie kurtkę rallye 2, tą z dodatkowymi kieszonkami i po założeniu zwrócił moją uwagę właśnie brak pasków kompresyjnych Paski ma dopiero RP3. Użytkownik marcinn72 dnia czw, 19 sty 2012 - 06:52 napisał W zasadzie byłem zdecydowany na R2 miedzy innymi ze względu na to że po wypięciu rękawów ochraniacze pozostawały na swoim miejscu. Cały czas zachodzę w głowę jaki jest sens robienia z kurtki motocyklowej kamizelki, skoro tracę ochronę rąk, które są pierwsze narażone na uraz przy upadku. Podobne rozwiązanie jak w RP3 stosuje Alpinestars w kurtce Durban, ale tam ochraniacze są jakieś liche. Obecnie korzystam z Halvarssona i ochraniacze mam podobnie wielkie jak w BMW i wiem że to spełnia swoją funkcję. Z drugiej strony, zastanawiam się teraz poważnie, czy kiedykolwiek skorzystałbym z tej funkcjonalności, założenia samej siatki z ochraniaczami na siebie. Rękawy są dobrze wentylowane, korpus też, ilość wywietrzników (i kieszeni) powala, więc może to już sztuka dla sztuki. Pic polega na tym ze siatka z ochraniaczami jest wpinana do kurtki. Jako samodzielna czesc nie ma prawa to pracowac. Chyba ze zrobisz jakies sciagacze i zapiecie na klacie ale za duzo kombinacji zeby dopasowac. Podpinka GORE moze sluzyc jako samodzielna "kurteczka" bo ma swoj wlasny zamek. W RP3 w minute mozesz odpiac rekawy i samej kamizelce zapierniczac na miasto. Rekawy zajmuja malo miejsca w kufrze motocykla. Nie trzeba wyciagac nic z kieszeni itp. Dodatkowo po wypieciu rekawow (odpina sie dwa na raz z czescia barkowa) na barkach masz odkryta warstwe o duzej wentylacji. WRP2 musisz wypiac najpierw siatke a potem rekawy. Wiecej cudowania przy skladaniu i rozkladaniu. Zawsze mozesz tez zalozyc oddzielne ochraniacze lokciowe i np bluze. Generalnie z taka iloscia wywietrznikow jazda w tzw kamizelce mija sie z celem zwlaszcza w terenie. Tutaj lepiej zainwestowac osobno w ochraniacze i koszulke CROSSowa. Zawsze mozesz tez wypiac siatke ze srodka i zewnetrzna kurtke zarzucic na zbroje. taki system widzialem w relacji z Dakaru wlasnie przy tej kurtce. Użytkownik marcinn72 dnia czw, 19 sty 2012 - 06:52 napisał Co do pełnej wodoszczelności... życie... woda zawsze gdzieś w końcu przesiąknie, więc jestem realistą. Ciesze sie ze sie rozumiemy . Nieprzemakalne sa tylko gumowe wdzianka ale tu nie ma wentylacji. Ps Jesli chodzi Ci po glowie dalsza turystyka pomysl o tym ze czasami jest potrzeba zalozenia czegos dodatkowo pod kurtke przy mniejszych temperaturach. Jako pierwszej warstwy uzywam bielizny termicznej. Swietnie odprowadza wilgoc. Gdy jest zimno znacznie i sama kurtka z podpinka GORE nie wystarczy jaka druga warstwe zakladam cos dedykowanego z warstwa ocieplajaca. Tu już dodam od siebie... pod strój motocyklowy zawsze mam jakies termoaktywne wdzianko, co nie trzyma wilgoci, a jak trzeba dorzucam lekki polarek ;-) z tego co się zorientowałem Rallye 2 rekawy ma nieocieplone w żaden sposób. Jedynie na korpusie do membrany wszyty jest microfleece, więc w zimne dni nie obejdzie się bez dodatkowej warstwy :-) Edytowane 20 Styczeń 2012 przez Marcin N72 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 (edytowane) Wszystko napisalem Ci na prv ale w razie czego moge wrzucic swoje wypociny dla potomnych. Mialem RP2 teraz mam RP3. Obie sa calkiem niezle. Pozdrawiam Mutomb, MArcin, nie bądzie tym co ryje, podzielcie się wiedzą ze Społeczeństewm. :D Marcinie, zgadzam się. Schoeller robi te wszystkie magiczne membrany i materiały. :) Nim napisałem już było. Dzięki chłopaki. Po "Powrocie króla" dodam coś od siebie. :) Edytowane 20 Styczeń 2012 przez leff Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 masz powyżej Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
WINO 1 534 Zgłoś ten post Napisano 2 Luty 2012 Koledzy napiszcie proszę w kilku słowach czym tak wspaniałym wyróżnia się ubiór z tematu od np. ciuchów klasy wyższej np. Buse lub Modeka. Nowe ciuchy tych marek z kurtkami i odpinanymi osobno membranami i ocieplaczami w komplecie ze spodniami kupimy za 1600. Czy faktycznie jest uzasadnienie aby wydawać 2400 lub 2900 za komplet BMW ? gdzie wentylacja wygląda tak sobie ? a odpinanie rękawów po co to komu ? Obecnie używam niższej klasy jakości komplet Ozone za 1000 zł sprawuje sie ok. jednak szukam drugiego na dłuższe trasy w ciepłe regiony Europy bo w spodniach Ozone przy 30. C topię się. Kurtka ma skuteczne otwory i idealnie wentyluje podczas upałów. Czytam i czytam i nie widzę prawdziwych argumentów użytkowych a sezon nadchodzi i trzeba się zdecydować. Kto ma doświadczenie np. 4- 5 tal jazdy i jak się zachowują ciuchy BMW. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 2 Luty 2012 (edytowane) w temacie wentylacji to nie widziałem bardziej wentylowanej kurtki całorocznej od rallye niesie to ze sobą pewne ryzyko gdy zimno, niemniej lwia część podróżowania odbywa się gdy temperatura jest powyżej 10°C poza tym ideałów nie ma modeka czy büse to raczej bardzo średnia półka a czy jest sens wydawać, cóż... czas pokaże jeżdzę znowu na motocyklu od ok. 5lat i już wiem czego oczekuje od kurtki znalazłem tylko trzy modele które zdaje się mniej wiecej spełniają wymagania tj. wspomniane w temacie kurtki Rallye BMW Revit Cayenne Pro (choć nie ma GoreTex-u) Alpinestars Durban myślałem jeszcze o Lindstrands Quattra ale zabrakło mi w niej wentylacji rękawów Edytowane 2 Luty 2012 przez Marcin N72 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
WINO 1 534 Zgłoś ten post Napisano 2 Luty 2012 w temacie wentylacji to nie widziałem bardziej wentylowanej kurtki całorocznej od rallye niesie to ze sobą pewne ryzyko gdy zimno, niemniej lwia część podróżowania odbywa się gdy temperatura jest powyżej 10°C poza tym ideałów nie ma modeka czy büse to raczej bardzo średnia półka a czy jest sens wydawać, cóż... czas pokaże jeżdzę znowu na motocyklu od ok. 5lat i już wiem czego oczekuje od kurtki znalazłem tylko trzy modele które zdaje się mniej wiecej spełniają wymagania tj. wspomniane w temacie kurtki Rallye BMW Revit Cayenne Pro (choć nie ma GoreTex-u) Alpinestars Durban myślałem jeszcze o Lindstrands Quattra ale zabrakło mi w niej wentylacji rękawów ...wychodzi na to iż faktycznie czas musi pokazać, czy warto..... Mozę mam niższe oczekiwania lub nie potrafię wszystkich udugodnień wykorzystać... ........ za 2900 wybiorę jednak opcję :dwa komplety cuchów "bardzo średniej" półki lub i jeden niskiej do OFF lub zimowy, przebrać się po błocku np. w Buse Open Road ( uwazam iż wyknane bardzo dobre ) i polecieć latem do Bułgarii, załozyć podpinkę w Karpatach Rumunii i tak dalej......\ Ta Alpinestars Durban ciekawa propozycja jednak cenat już mniej :? i znowu te rękawy odpinane czy ktoś jeździ w kamizelce na motocyklu enduro ??? Przy nawet lekkiej glebie a przecież bywają, łokcie do kości zdarte.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 779 Zgłoś ten post Napisano 2 Luty 2012 mnie odpinane rękawy też nie przekonują, a wręcz uważam za chory pomysł, o czym pisałem juz wczesniej dlatego spodobał mi sie patent w Rallye 2 gdzie po wypięciu rękawów zostaje na rękach siateczkowa podszewka z protektorami... ale masz rację... jak dłuzej nad tym podumałem to pewnie też nigdy bym ich nie odpiął więc troche sztuka dla sztuki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Przedwczoraj dzięki rozpinanym rękawom spotkała mnie mało przyjemna przygoda. Mając nie do końca dopięty zamek rękawa zagarnąłem do kurtki mało przyjacielskiego owada typu osa/pszczoła który w panice użył szpikulca... . Efekt: wielki bolesny bąbel. Konkluzja: po ch... te odpinane rękawy. Sztuka dla sztuki to mało powiedziane :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Moim zdaniem nie do konca sztuka dla sztuki. Z kazdego patentu trzeba rozsadnie korzystac. Jesli komus nie pasuje nie musi ruszac w ogole tych zamkow i bedzie OK. W Rallye 2 PRO siatka z protektorami zostaje a w RP3 nie. Po co to jest? Ten wypinany rekaw... Jest to z zalozenia kurtka wielofunkcyjna. RP2 widzialem rowniez na zdjeciach u zawodnikow Dakaru. Jest przemyslana tak ze mocna zamiast oryginalnej siatki z protektorami uzyc oddzielnej zbroji. Kroj kurtki na to pozwala. Wtedy jesli chcesz mozesz wypiac rekawy i jechac w samej kamizelce zalozonej na zbroje + koszulke enduro/cross. Jak zimniej to rekawy sie przypina. A jak bardzo cieplo to zdejmuje sie cala warstwe wierzchnia. RP3 jest uklonem bardziej w strone turystyki. Oczywiscie tez mozna wypiac sobie wszystkie protektory i uzywac normalnej zbroji. Moim zdaniem przy uzytkowaniu amatorskim odpinany rekaw z protektorem na plus. Ile razy nie miales miejsca zeby schowac cala kurtke do kufra i isc zwiedzac? Odpinasz rekawy w minute i masz wygodna kamizelke (w RP2 wisza protektory z siatka). Na plecach duzy przewiew, wszystkie dokumenty i przydatne pierdoly w kieszeniach zostaja a TY ruszasz na zwiedzanko. Jesli ma sie ze soba dodatkowe ochraniacze na same lokcie to mozna smigac w kamizelce na moto. Jest bardzo przewiewnie. Same ochraniacze lokci jest latwiej upchnac w klamotach jadac gdzies dalej niz cala zbroje. Zwlaszcza jesli sie planuje jazde offem w krajach bardzo cieplych. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Ja trochę z innej beczki. Jako że część z Was użytkuje RP3 powiedzcie mi czy mieliście sytuacje że ubranko wam przemokło. Jeśli tak to po jakim czasie :) Bo wydaje mnie się,że 10 min ostrego deszczu to trochę za mało jak na wytrzymałość membrany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 971 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Kiedyś na Ukrainie lało i nie miałem przeciwdeszczówki tylko podpinkę założyłem i było sucho. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Do Filipa po 7 godzinach w deszczu też miałem sucho, mimo iż kupiłem używane ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Moim zdaniem nie do konca sztuka dla sztuki. Z kazdego patentu trzeba rozsadnie korzystac. Jesli komus nie pasuje nie musi ruszac w ogole tych zamkow i bedzie OK. W Rallye 2 PRO siatka z protektorami zostaje a w RP3 nie. Po co to jest? Ten wypinany rekaw... Jest to z zalozenia kurtka wielofunkcyjna. RP2 widzialem rowniez na zdjeciach u zawodnikow Dakaru. Jest przemyslana tak ze mocna zamiast oryginalnej siatki z protektorami uzyc oddzielnej zbroji. Kroj kurtki na to pozwala. Wtedy jesli chcesz mozesz wypiac rekawy i jechac w samej kamizelce zalozonej na zbroje + koszulke enduro/cross. Jak zimniej to rekawy sie przypina. A jak bardzo cieplo to zdejmuje sie cala warstwe wierzchnia. RP3 jest uklonem bardziej w strone turystyki. Oczywiscie tez mozna wypiac sobie wszystkie protektory i uzywac normalnej zbroji. Moim zdaniem przy uzytkowaniu amatorskim odpinany rekaw z protektorem na plus. Ile razy nie miales miejsca zeby schowac cala kurtke do kufra i isc zwiedzac? Odpinasz rekawy w minute i masz wygodna kamizelke (w RP2 wisza protektory z siatka). Na plecach duzy przewiew, wszystkie dokumenty i przydatne pierdoly w kieszeniach zostaja a TY ruszasz na zwiedzanko. Jesli ma sie ze soba dodatkowe ochraniacze na same lokcie to mozna smigac w kamizelce na moto. Jest bardzo przewiewnie. Same ochraniacze lokci jest latwiej upchnac w klamotach jadac gdzies dalej niz cala zbroje. Zwlaszcza jesli sie planuje jazde offem w krajach bardzo cieplych. Wszystko ładnie, pięknie ale musisz pamiętać że rękawy od siatki z protektorami nie maja żadnych zabezpieczeń przed przesunięciem w razie godziny W. Czyli jak dla mnie w offie jest może ok ale na ulicy... . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Do Filipa po 7 godzinach w deszczu też miałem sucho, mimo iż kupiłem używane ;-) Sądzac po fotkach Ty chyba masz RP2 gdzie membrana to goretex a w 3 jest inna ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 (edytowane) Sądzac po fotkach Ty chyba masz RP2 gdzie membrana to goretex a w 3 jest inna ;) no tak 2, jak marekw, co nie zmiania faktu że nie powinna przepuścić wody ani RP2 ani RP3 tym bardziej jak jest w miare nowa Edytowane 1 Lipiec 2013 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 no tak 2, jak marekw, co nie zmiania faktu że nie powinna przepuścić wody ani RP2 ani RP3 tym bardziej jak jest w miare nowa Masz rację nie powinna, jednak chciałam mieć jakiś punkt odniesienia i opinie innych użytkowników.Żeby nie było że w jakiś skrajnie wymagających warunkach jechałam i to dlatego przemokła. Jest nowa i nie powinno się tak dziać, także trzeba będzie odwiedzić inchcape wrocław. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2013 Wszystko ładnie, pięknie ale musisz pamiętać że rękawy od siatki z protektorami nie maja żadnych zabezpieczeń przed przesunięciem w razie godziny W. Czyli jak dla mnie w offie jest może ok ale na ulicy... . Czyli wnioskuje ze masz RP2. Wedlug mnie to siatka z protektorami moze wystepowac tutaj tylko jako wpieta do kurtki. Chcesz jezdzic bez rekawow to wypinasz siatke i zakladasz zbroje :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach