alien19999 248 Zgłoś ten post Napisano 22 Grudzień 2015 No i nie ma zbędnej elektroniki do obliczania czasu wtrysku itd. Jednak ja wolał bym wtrysk. Nie można grzebać to nie ma co popsuć ;) Paliwo nie odparowuje po czasie jak w gaźniku. Ale z drugiej strony wtrysk potrzebuje pompe paliwa:( Ah wszystko ma zalety i wady. Wszystko jest fajne jak się nie psuje ;) Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 22 Grudzień 2015 Ja Cię kręce, dajcie tym ludziom bana bo nie wiedzą co czynią. Ja chcę motocykl sprzedać a Ci tutaj jakieś farmazony pletą. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 22 Grudzień 2015 (edytowane) Ja Cię kręce, dajcie tym ludziom bana bo nie wiedzą co czynią. Ja chcę motocykl sprzedać a Ci tutaj jakieś farmazony pletą. Problemy z wytryskiem stwarzają cholera ;) :D osiem lat miałem gaźnik i dobrze było. Edytowane 22 Grudzień 2015 przez mirek2404 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bishop 1 002 Zgłoś ten post Napisano 22 Grudzień 2015 Problemy z wytryskiem stwarzają cholera ;) :Dosiem lat miałem gaźnik i dobrze było. I pewnie nawet nie wiedziałeś, że go masz ?? ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 22 Grudzień 2015 Majstrowałem przy gaźniku jeden raz zmieniając kolektor bo guma się posypała. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 https://youtu.be/w6LbOaSsJzY Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Majstrowałem przy gaźniku jeden raz zmieniając kolektor bo guma się posypała. Gaźnikowy w f560 w porównaniu do wtryskowego f650gs pali znacznie więcej.Porównania przy tym samym sposobie jazdy. Fka Kasi, kupiona teoretycznie wyregulowana, paliła ok. 9 l/100, Po wykonaniu regulacji gaźnika przez człowieka, który się na tym zna, ok. 6l/100. GS 4l/100. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zaczekaj 1 466 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Trampek 600 4.5l/100km :P wytapatalkowano Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Mi też paliła na początku 6, nauczyłem się jeździć singlem i spalanie aktualnie wynosi nieco ponad 5 więc większość zależy od kierownika :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Mi pali od 4.2 do 6 w zależności jak jadę także trochę nie do końca jest tak, że wtrysk pali mniej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 (edytowane) Trampek 600 4.5l/100km :P wytapatalkowano Chyba z samą tobą i z wiatrem :D Edytowane 23 Grudzień 2015 przez Tomasz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Moja F-ka nigdy nie przekroczyła 5 l tyle,że strach mi nie pozwalał na szybką jazdę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zaczekaj 1 466 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Chyba z samą tobą i z wiatrem :D Ze mną i z bagażem na chorwackich nadmorskich drogach :P wytapatalkowano Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Tak, czyli max 70 kg + max 70-80 km/h oraz z górki zjechał to wyjechał pod następną górkę, to może się w 5 l zmieścił :D Ja miałem TA600 i wiem ze min. to 5 l/100 km, że już nie wspomnę o TA650 który pali 6 l/100 km w góreeee! Mi Dakar pali 4 l/100 km na fabrycznym wydechu, na przelocie dedykowanym do niego spalanie 4,5 l/100 km. Nadmieniam ze swoja wagę mam i tak jakby na nim jeździły dwie panny zaczekaj a może nawet 2,5 zwłaszcza po zbliżających się świętach ;) :D Asia, daj spokój reklamie zabytków z Hondy (bez urazy), sprzedaj TA i odkładaj na nową AT :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Jak już mowa o spalaniu to ile bym swojemu Dakarowi nie wstawił to mieścił się w 4,5l. Dwie osoby+ 3 kufry - przy 100-110km/h autostradą to około 4l. Uprzedzam, że nie robię przepraw w błocie po pas przez 30km na jedynce. To nie jazda terenowa ale co kto lubi. Efka ma tą przewagę, że na pewno jest zrywniejsza na swoich gaźnikach. Moto na wtrysku bywa czasami "trochę nudne". 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Pegaso to prawie to samo, a jak wiadomo to to "prawie" robi dużą różnicę - że aż nie jest to to samo - prawie nie to samo ;) Różnice są dwie Napis na moto i Pegaso łyka o 2 litry więcej na 100km. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Różnice są dwie Napis na moto i Pegaso łyka o 2 litry więcej na 100km. Skup się na głowicy. Mała podpowiedź - pięciozaworowa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Skup się na głowicy. Mała podpowiedź - pięciozaworowa. To jedna z nich ( różnica ). Jest ich więcej, ale nie chcę psuć świąt tym od "tych" ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach