oryginalny 370 Zgłoś ten post Napisano 7 Marzec 2016 czesc Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 7 Marzec 2016 Siema! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Payo 73 Zgłoś ten post Napisano 7 Marzec 2016 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2016 Powitac! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 14 Marzec 2016 cześć :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Debian 742 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2016 Cześć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
abwehry 424 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2016 Czesc! Wyslano na poczcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mariusz_technik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 Kupiłem w końcu motorek: http://olx.pl/oferta/bmw-f-650gs-f-650-gs-abs-grzane-manetki-super-stan-maly-przebieg-CID5-IDfJRlj.html#2cfccf5bd4 masakra 400km po niego jechałem, a potem 400km z powrotem - w domu byłem o 2 (w nocy). Po zatankowaniu do pełna przejechałem prawie 300km aż się zapaliła rezerwa, jechałem cały czas ekspresówką tak około 120km/h. Chciałem mieć pomarańczowe siedzenie, ale to szaro czarne jest bardzo ładne, więc zostawię - ale mnie zastanawia że w gs takich nie widziałem, za to modele g650 mają dwubarwne kanapy - może ktoś zmienił? Właśnie mnie to zastanawia Motorek jest w ładnym stanie, przebieg hm...na liczniku ma 21 tyś, pochodzi ze Szwajcarii. Zdziwiło mnie że dmucha z prawego tłumika tylko, bo w innych które oglądałem normalnie z 2 rur pierdziały, no ale podobno tak ma być w poliftach - że w lewym jest katalizator. Robić nic nie trzeba, no najwyżej ustawić światło trochę niżej. Kupiłem od pana który jest miłośnikiem BMW, w garażu już u niego stał jakiś bokser 1200, a pod wiatą dwie prawie nowe jakieś bm-ki serii 5 chyba... Szczerze mówiąc - jeszcze na spokojnie pod garażem nie posiedziałem i nie oglądnąłem dokładnie wszystkiego ;) ale np na baku ma jakąś naklejkę 35kw i coś pisze po Niemiecku czy Szwajcarsku, ciekawe po co to było Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 (edytowane) Może ograniczenie mocy do 35 kW? Po Szwajcarsku tak często piszą. Edytowane 6 Czerwiec 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mariusz_technik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 to wychodzi że mam 35KW = 47,5 KM, to ile powinienem mieć, 60? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 (edytowane) 50, AFAIK. Głowy nie dam, ale to jest chyba tylko kwestia innego zamocowania linki gazu, było gdzieś na forum... Edytowane 6 Czerwiec 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mariusz_technik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 kurcze szukam i szukam i nie znajduję tematu o ustawieniu reflektora, tzn gdzie są jakieś śruby do ustawienia w pionie i w poziomie, wolę się na to przygotować teoretycznie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 Śruba do ustawiania w pionie jest centralnie na środku: trzeba wsadzić łapę i kręcić. Bocznych chyba się nie powinno ruszać jeśli świeci dobrze, nie wiem też czy da się do nich dostać bez rozbierania niczego. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Rafał K. 3 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2016 Hej Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
maxiu 1 126 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2016 Witam ! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach