Skocz do zawartości
szuwaxx

zawieszenie USD BMW F 650 GS z Yamahy YZ/WR 450

Recommended Posts

WR450 gotowa do jazdy waży 128 kg, gs jakieś 200.

Jaki sens bo nie kleje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WR450 gotowa do jazdy waży 128 kg, gs jakieś 200.

Jaki sens bo nie kleje

Sens jest taki, że wielu już wsadzało tę zawiechę do gs-ów i ponoć jest super. Poczytałbyś coś od czasu do czasu :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sens jest taki że ten germański wynalazek wreszcie może dostać odrobinę finezji z kraju kwitnącej wiśni...

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sens jest taki, że wielu już wsadzało tę zawiechę do gs-ów i ponoć jest super. Poczytałbyś coś od czasu do czasu :lol:

Ooo, widzę że kolega plany dalszej pierestrojki swojego Rumaka to już ma grubo markerem nakreślone :-D

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ooo, widzę że kolega plany dalszej pierestrojki swojego Rumaka to już ma grubo markerem nakreślone :-D

Zazdrościsz bo Twój jest na gwarancji i nie możesz sobie wstawić zawieszenia od yamahy :lol:

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zazdrościsz bo Twój jest na gwarancji i nie możesz sobie wstawić zawieszenia od yamahy :lol:

Taka natura, nic nie poradzisz :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm ciekawa propozycja może do pegaso bym to władował :)

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A pegaz nie miał w jakimś momencie widelca usd jakiegoś przypadkiem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pegaso miało USD w starszych wersjach, przed 2000r z tego co pamiętam. Moja 2001 już miała zwykły widelec.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A pegaz nie miał w jakimś momencie widelca usd jakiegoś przypadkiem?

No ja mam USD jednak to rozwiązanie ma plusy i minusy.

Minusem jest to, że na dole są chromy a co za tym idzie są bardziej podatne na uszkodzenia przez kamienie. No i u mnie jest taki właśnie problem. Mam po uszkadzane chromy przez kamienie. (delikatne obicia, które działają na uszczelniacz jak papier ścierny)

Zamienników rur nie mogę dostać, a oryginały są droższe niż motor.

Dlatego myślę o wymianie lag na jakieś inne bardziej pospolite, do których dostanę części zamienne. Na razie wymieniłem olej i uszczelniacz w cieknącej ladze. Dodatkowo delikatnie przeszlifowałem lagi papierem ściernym 1000, 1200, 1500. Zobaczymy ile wytrzyma. Ostatnio bez szlifowania wytrzymało 3 miesiące.

Jednym z rozwiązań było by to co zrobił Vengosh tzn założyć skarpetki na lagi. Na razie myślę co wykombinować.

Druga sprawa czy przy zakupie lag dostaje się tylko chromy bez mocowań do kół? Jak to mocowanie jest zamocowane do lagi(wkręcone, wciśnięte)? Nigdzie w instrukcji nie znalazłem rysunku jak to rozebrać.

Może ktoś zna jakiś warsztat, który jest w stanie wymienić moje lagi?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://www.tecrol.bielsko.pl/motor

pan zadzwoni , wyśle , zrobią nowe i poskładane odeślą . albo daj Jarkowi on ma z nimi kontakt jak mniemam ;-) - w końcu to ziomale :beer: .

Pytałem ich o lagi bo je pomierzyłem, na razie cisza. Pegaso ma dziwny wymiar Fi 40mm. Najczęściej spotykane są 41mm i 43mm

Zobaczę, jak znów zacznie puszczać olej to będę kombinował.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×