Brodacz086 13 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 (edytowane) Jak w temacie. Dzisiaj na sam koniec przygotowywania motocykla do sezonu, po wymianie oleju, filtrów, akumulatora i opon podczas przykręcania koła przedniego zerwał się gwint w goleni prawej (patrząc z punktu widzenia kierowcy). Mam na myśli gwint od śruby zabezpieczającej oś przed wykręceniem. Już usiadłem i zapłakałem :cry: Teraz szukam goleni na wymianę do GS650 z 2006 roku. Pozdro Edytowane 2 Kwiecień 2016 przez Brodacz086 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 To czym to dokręcałeś, metrową przedłużką? Rozumiem mieć "pary" w łapach, no ale aż tyle ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 O ile pamietam tam jest jakies 15Nm. Nie idzie tego przegwintowac na wieksza srednice lub przewiercic na wylot i walnac nakretke? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 913 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 Po jasną cholerę Ci nowa laga, zapakuj jakiegoś helicoila ło takie coś i będzie git. I niech mi nikt nie pisze, że się zerwie bo gówno prawda. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Brodacz086 13 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Człowiek pod wpływem emocji pisze bez zastanowienia. Panowie dziękuję za rady. raby problem polega na tym, że nie mam czym przegwintować ale jutro zadzwonię do dwóch pobliskich mechaników i zapytam czy oni mają narzędzia. Czy da się przewiercić to nie wiem. Nie zniszczę wtedy amortyzatora czy coś?? Jeśli mechanicy nie pomogą to bedę się ratować helicoilem. A jak to nie pomoże to będę dalej szukał nowej goleni. Dam znać jak się sytuacja rozwinie Na razie poproszę o pozostawienie otwartego tematu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 913 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Jeśli Ci mechanior będzie chciał rozwiercać na większy gwint to daj na luz. Sprężynka typu helicoil będzie o wiele lepsza, w zestawie za ok 50 zl masz wszystko czego potrzeba do naprawy gwintu i taka wkładka jest dużo wytrzymalsza niż przegwintowane alu. Jaki tam jest oryginalnie gwint ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 M8? Nie mam tego pod okiem ale sytuacja nie jest beznadziejna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 913 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 taaa M8 mięsa na rozwiercenie pod sprężynkę powinno wystarczyć, wytrzyma na stówę, nie gwintuj pod M10 - ta już ma łeb pod klucz 17 i tak trochę to chu ... będzie wyglądało... i ten tego :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Brodacz086 13 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 M8. Znalazłem taki zestaw na alledrogo. Zadzwonię jutro zapytam, może mechanior ma taki zestaw. Jak nie to sam kupię. Dzięki Pozdro Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 4 Kwiecień 2016 Mam do sprzedania golenie ale w jedynym oryginalnym kolorze ;-). Wolałbym jednak sprzedać w komplecie, a nie jedną. http://f650gs.pl/topic/8815-sprzedam-czesci-do-f650gs-2000-2007/page__p__292092__hl__vengosh10__fromsearch__1#entry292092 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Kwiecień 2016 Tzn. pewnie może być jedna 1 w cenie 2. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Brodacz086 13 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2016 Przepraszam, że dopiero teraz wracam do tematu. Helicoil pomógł :-D Temat do zamknięcia Pozdrawiam 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach