Witja 0 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2016 (edytowane) Jak w temacie tłumik nie uszkodzony, przerobiony w profesjonalnej firmie Edhaust. Tłumik w 800 ma ładne basowe brzmienie i generuje 94 dB, gwarancja firmy Edhaust na przeróbkę 2 lata. Zapłaciłem 300 zł za oryginał i 300 za przerobienie, niestety żonie nie odpowiada:( Cena do sprzedaży 500 PLN tel. 791270750 Edytowane 28 Kwiecień 2016 przez Witja Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2016 Widzisz... Jakbyś przerobił swój i teraz nie miał oryginału, to zapłaciłbyś tylko 300 za przerobienie, a ja bym się teraz z tobą zamienił za oryginał i ja wydałbym mniej a ty mniej stracił na widzimisię żony :) A tak to... wolę posłać leżący i kurzący się oryginał do Edka ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Witja 0 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2016 Pewno masz rację, ale posiadanie oryginału też coś znaczy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2016 U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 015 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2016 Edek... z kredek, psuja wydechów :-P 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Witja 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Nie wiem Dakarowy z kąd masz takie informacje, ale uważam ze Edek wykonał swoją prace bardzo dobrze. Tłumik brzmi bardzo dobrze i moto pracuje b.ładnie. Po za tym jak widziałem jest zawalony robotą i to tłumikami od sprzętów z wyższej półki cenowej tak że to też chyba o czymś świadczy, oraz w internecie też dobre opinie. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Gdybyś tu zaglądał częściej niż tylko po to żeby coś sprzedać, poznałbyś "tutejsze" poczucie humoru, wiedziałbyś że takie wpisy są TYLKO po to żeby pomóc ci sprzedać towar - w końcu ruch w ogłoszeniu, trochę kontrowersji - to wszystko żeby cię wspomóc ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;) Tak z ciekawości, ile dałeś za dominatora? Jest "kompletny", żeby zamontować do 800 czy trzeba rzeźbić? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;) masz tego Dominatora w 800tce? czy miałeś w singlu? korzystasz z jakiegoś db-killera do tego? jak go oceniasz? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Mam go w 800-ce. A w zasadzie Monika ma. Tak jak pisałem, kupiłem żeby zdjąć ze 3 cm na stronę na rozstawie symetrycznych stelaży. Dokupiłem od razu db-killer hard żeby było jak najciszej i... dla mnie i tak jest za głośno, ale muszę z tym żyć. Ciekawostka - Dominator sprzedaje pełny zestaw z rurą łączącą. Na szczęście mam do nich blisko i podjechałem na przymiarkę po tym jak kupiłem jakiegoś używanego owala i się okazało że co prawda jest węższy, ale... na zewnątrz wystaje tak samo, węższy był "od środka" motka. Przymierzyliśmy dominatora i... to samo. Ale dzięki temu, że byłem na miejscu, gość z którym mierzyłem podrapał się w głowę, zdjął tłumik, odłączył kolanko łączące i... odwrócił je. Po tym manewrze tłumik schował się jak chciałem, co prawda nie pasowały przetłoczenia łączenia ale pan się zaoferował że jest w stanie wykonać nowe "odwrotne" kolanko do godziny. Pojechałem pojeździć, wróciłem za godzinę, kolanko było gotowe, zmontowaliśmy, stary tłumik przytroczyłem na miejsce pasażera i wróciłem montować stelaże. Zapłaciłem za tłumik z kolankiem + db-killer po targach 600 zł brutto. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Ale ostatecznie jest głośniej? Czyli zyskałeś 3cm i trochę hałasu za sześć stówek? 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Witja 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 (edytowane) W takim razie Dakarowy przepraszam:) Arthurr oczywiście masz rację ze zarejestrowałem sie konkretnie w tym celu, a zarejestrowany jestem dłużej na forum f800gs, ale wiem ze tłumik ten pasuje również do twina, a z forum o 650 korzystam juz od dłuższego czasu bo macie sporo wartościowych informacji. Pozdrawiam P.S. W razie co jestem otwarty na propozycje. Edytowane 29 Kwiecień 2016 przez Witja Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Ale ostatecznie jest głośniej? Czyli zyskałeś 3cm i trochę hałasu za sześć stówek? Tak dokładnie to 6 cm - no bo żeby było równo to i z prawej mogłem przysunąć stelaż o 3 cm. Poza tym się zgadza :) Dlatego nie było mnie stać na kupno stelaża i rzeźbiłem sam ;) Najważniejsze że po wszystkim Moniki motek z kuframi jest jakieś 5 cm węższy niż mój - czyli jak ja przejdę to ona też (w teorii :P ) - a o to mi chodziło. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Mi się nie chce tego wszystkiego robić. Najwyżej będę bardziej uważał. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 257 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Ty jeździsz z torbami tekstylnymi jak pamiętam?? Także bym tego wszystkiego nie robił (albo inaczej - stelaże bym zrobił bo już wiedziałem jak - robiłem wcześniej, ale z tłumikiem bym nie rzeźbił) gdybym nie mił na półce kufrów po singlu. A miałem i mus było je dopasować do 800-ki. Stąd cała akcja. Gdybym nie miał kufrów - albo kupiłbym niesymetryczny stelaż albo zrobił jak wychodzi i założył po prostu z lewej węższy kufer. W mojej 800 nie miałem problemu bo przekładałem kufry z 1200 - lewy z podcięciem na wydech. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 29 Kwiecień 2016 Tak, sakwy Crosso. Jakoś daje radę, chociaż trochę szeroko się robi, to fakt. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Witja 0 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2016 Nowa cena-450 z moją wysyłką Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach