Skocz do zawartości
Witja

Tłumik do Twina.

Recommended Posts

Jak w temacie tłumik nie uszkodzony, przerobiony w profesjonalnej firmie Edhaust.

Tłumik w 800 ma ładne basowe brzmienie i generuje 94 dB, gwarancja firmy Edhaust na przeróbkę 2 lata.

Zapłaciłem 300 zł za oryginał i 300 za przerobienie, niestety żonie nie odpowiada:(

Cena do sprzedaży 500 PLN

tel. 791270750

Edytowane przez Witja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzisz... Jakbyś przerobił swój i teraz nie miał oryginału, to zapłaciłbyś tylko 300 za przerobienie, a ja bym się teraz z tobą zamienił za oryginał i ja wydałbym mniej a ty mniej stracił na widzimisię żony :) A tak to... wolę posłać leżący i kurzący się oryginał do Edka ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem Dakarowy z kąd masz takie informacje, ale uważam ze Edek wykonał swoją prace bardzo dobrze. Tłumik brzmi bardzo dobrze i moto pracuje b.ładnie. Po za tym jak widziałem jest zawalony robotą i to tłumikami od sprzętów z wyższej półki cenowej tak że to też chyba o czymś świadczy, oraz w internecie też dobre opinie.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gdybyś tu zaglądał częściej niż tylko po to żeby coś sprzedać, poznałbyś "tutejsze" poczucie humoru, wiedziałbyś że takie wpisy są TYLKO po to żeby pomóc ci sprzedać towar - w końcu ruch w ogłoszeniu, trochę kontrowersji - to wszystko żeby cię wspomóc ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;)

Tak z ciekawości, ile dałeś za dominatora? Jest "kompletny", żeby zamontować do 800 czy trzeba rzeźbić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie znaczy tyle, że musiałem kupić owalnego dominatora żeby założyć symetryczne i jak najwęższe stelaże pod alukufry :) Gdyby mi zależało na dźwięku - posłałbym swój do Edka ;)

masz tego Dominatora w 800tce? czy miałeś w singlu? korzystasz z jakiegoś db-killera do tego? jak go oceniasz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam go w 800-ce. A w zasadzie Monika ma. Tak jak pisałem, kupiłem żeby zdjąć ze 3 cm na stronę na rozstawie symetrycznych stelaży. Dokupiłem od razu db-killer hard żeby było jak najciszej i... dla mnie i tak jest za głośno, ale muszę z tym żyć. Ciekawostka - Dominator sprzedaje pełny zestaw z rurą łączącą. Na szczęście mam do nich blisko i podjechałem na przymiarkę po tym jak kupiłem jakiegoś używanego owala i się okazało że co prawda jest węższy, ale... na zewnątrz wystaje tak samo, węższy był "od środka" motka. Przymierzyliśmy dominatora i... to samo. Ale dzięki temu, że byłem na miejscu, gość z którym mierzyłem podrapał się w głowę, zdjął tłumik, odłączył kolanko łączące i... odwrócił je. Po tym manewrze tłumik schował się jak chciałem, co prawda nie pasowały przetłoczenia łączenia ale pan się zaoferował że jest w stanie wykonać nowe "odwrotne" kolanko do godziny. Pojechałem pojeździć, wróciłem za godzinę, kolanko było gotowe, zmontowaliśmy, stary tłumik przytroczyłem na miejsce pasażera i wróciłem montować stelaże. Zapłaciłem za tłumik z kolankiem + db-killer po targach 600 zł brutto.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ostatecznie jest głośniej? Czyli zyskałeś 3cm i trochę hałasu za sześć stówek?

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W takim razie Dakarowy przepraszam:) Arthurr oczywiście masz rację ze zarejestrowałem sie konkretnie w tym celu, a zarejestrowany jestem dłużej na forum f800gs, ale wiem ze tłumik ten pasuje również do twina, a z forum o 650 korzystam juz od dłuższego czasu bo macie sporo wartościowych informacji.

Pozdrawiam

P.S.

W razie co jestem otwarty na propozycje.

Edytowane przez Witja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ostatecznie jest głośniej? Czyli zyskałeś 3cm i trochę hałasu za sześć stówek?

Tak dokładnie to 6 cm - no bo żeby było równo to i z prawej mogłem przysunąć stelaż o 3 cm. Poza tym się zgadza :) Dlatego nie było mnie stać na kupno stelaża i rzeźbiłem sam ;)

Najważniejsze że po wszystkim Moniki motek z kuframi jest jakieś 5 cm węższy niż mój - czyli jak ja przejdę to ona też (w teorii :P ) - a o to mi chodziło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty jeździsz z torbami tekstylnymi jak pamiętam??

Także bym tego wszystkiego nie robił (albo inaczej - stelaże bym zrobił bo już wiedziałem jak - robiłem wcześniej, ale z tłumikiem bym nie rzeźbił) gdybym nie mił na półce kufrów po singlu. A miałem i mus było je dopasować do 800-ki. Stąd cała akcja. Gdybym nie miał kufrów - albo kupiłbym niesymetryczny stelaż albo zrobił jak wychodzi i założył po prostu z lewej węższy kufer. W mojej 800 nie miałem problemu bo przekładałem kufry z 1200 - lewy z podcięciem na wydech.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×