-
Zawartość
140 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
109 ExcellentO mik1046
-
Tytuł
Stały bywalec
- Urodziny 03.01.1987
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Garaż
-
Motocykl
Yamaha XT660 -> BMW XCountry -> BMW XChallenge + BMW X Moto x 1,5
-
Przebieg
5000
Ostatnie wizyty
1 299 wyświetleń profilu
-
Dodam że mam bagażnik pasujący do całej rodziny x firmy touratech ten większy.
-
Witam Posiadam prawie cały motocykl w częściach BMW G650 X Moto Części w większości pasują do xchallenge oraz xcountry a nawet małego gs (silnikowe) Pytania proszę kierować telefonicznie będę sprawdzał stan i ustalał cenę na bieżąco . 790 319 828 Pozdrawiam Kamil
-
Temat do Kosza Sprzedany
-
Heja Sprzedam swoją bmw g 650 xchallenge. rocznik 2007 przebieg licznikowo 16 tysięcy a faktyczny koło 10 tysi. Zdjęcia tutaj. https://web.facebook.com/TomiGumka/photos/pcb.832392683552142/832391800218897/?type=3&theater Moto sprzedaję z 2 kompletami kół sm i enduro. Moto oryginalnie wyszło z ABS ale zostało wykastrowane - totalnie z dupy w terenie. ( nie ma w zestawie zamontowałem w 2 beemce ) Moto posiada obniżaną kanapę ( oryginalnie ) płytę pod silnik, handbary, podwyższenie kiery, tłumik remusa. Jak wiadomo przednie lagi są koloru złotego u mnie są srebrne ponieważ była kraksa i ze złotych za wiele nie zostało. Na motocykl daję pisemną 3 miesięczną gwarancję licząc od marca no chyba że ktoś będzie jeździł wcześniej. tylna owiewka wa niedługo zmieni kolor stara oryginalna poszła do 2 beemki. cena za ww specyfikację 15 tysięcy. tel. 790 319 828 Pozdrawiam Kamil Tomik
-
XCut - XChallenge mirkoslawskiego
mik1046 odpowiedział mirkoslawski ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Już podziałem . W weekend oddaję subframe do pomiarów za niedługo będę wiedział jakie będą koszta 2 w toalecie tylko wtedy jest czas czytać fora . -
XCut - XChallenge mirkoslawskiego
mik1046 odpowiedział mirkoslawski ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Ja tam się nie znam i wymądrzać też się nie lubię. Ale subframe jest na tyle prostą konstrukcją że można ją łatwo skopiować i czy nie lepiej było by sobie zrobić nowy od podstaw ? kolejna sprawa ponieważ Mertaspecialparts robił również mojemu znajomemu stelaż "ochraniający" bo również jeździ z rogalem, nie lepiej było zrobić bardziej filigranowego ? bo ten bardzo pancerny. Ale i tak mi się podoba. Z mojego doświadczenia wiem że przy glebach x całą siłę przejmuje na kierę i tyłu raczej nie ma co wzmacniać. Mam subframe w zapasie jak by ktoś się chciał podjąć dorobienia mogę użyczyć do pomiarów. Może by się znalazło kilku chętnych. -
Były oba kompletne koła na allegro za 1000 za sztukę. Mając pewność że kupisz koła można dalej kombinować. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
Jeszcze jest opcja zakupu wersji Xmoto i wymiany kół, mieć takie małe Combo. Tylko poza kołami są inne tulejki w kołach, inny zabierak w tylnym kole, oraz inny amortyzator centralny ale ten to ja akurat zamontowałem z Xmoto do Xchallenge ponieważ o wiele lepiej pracuje i ma więcej regulacji. Zazwyczaj motocykl szosowy jest bardziej zadbany, bo wiadomo do czego służy Xch.
-
Co tam felga jak one są z plasteliny. JA bym jechał obejrzeć za te pieniądze 13,600 na wiosnę ceny pójdą do góry i wystawi za 16. Ot tak moje zdanie.
-
Hmm mój kalendarz pokazuje sobotę.
-
mik1046 zaczął obserwować Albania Gëzuar Expedition
-
Wywalenie licznika z XCh.
mik1046 odpowiedział tyran ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Ja mam licznik na zbyciu ale z uszkodzonym wyświetlaczem reszta działa Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka -
Przeca jest na allegro wysyłałem Ci link do aukcji. ;-)
-
Modyfikacja tylnego zawieszenia XCH
mik1046 odpowiedział mik1046 ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Robisz luz na dolnej nakrętce na klucz 27 i kręcisz górną tez na klucz 27. Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka -
Witam tak przeze mnie ukochane forum miłośników marki BMW Chciałem się Wam dzisiaj pochwalić moimi przemyśleniami oraz modyfikacjami o ile to tak można nazwać. Strasznie wkór!!!! mnie tylny powietrzny amortyzator w XCH a że nie stać mnie na wilbersa czy inne akcesoryjne zamienniki zacząłem kombinować. A że posiadam też xmoto mam porównanie jak pracują oba zawieszenia doszedłem do wniosku że to z xmoto daje radę dużo lepiej niż z XCH i wcale nie jest takie twarde jak by się mogło wydawać. I tak suche dane : tłoczysko w powietrznym continentalu ma skok 65 mm tłoczysko w sprężynowym z xmoto ma skok 61 mm czyli około 9% mniej, ze skoku 270 mm tracimy realnie jakieś 25 mm - dla mnie utrata akceptowalna. Amortyzator z xmoto ma regulowaną długość tak więc wysokość siodła pozostaje na tym samym poziomie - ba możemy o te 25 mm obniżyć nie obawiając się że tylne koło rozwali nam plastiki przy dobiciu. Jedyna modyfikacja to musiałem trochę zmniejszyć odbojnik który oryginalnie miał z 20 mm wysokości pozostało z 5 mm żeby przy dobiciu nie było metalicznego dźwięku. Pewnie mądrzejsi wypowiedzą się w tym temacie ale najważniejsze że ja jestem zadowolony i że wg mnie jest znaczna poprawa. P.S. Dane z internetu podają że xmoto ma skok 215 mm ale to ściemka ma ok 245 mm. Za niedługo wracam do tematu przekładki kół o mniejszej średnicy a działaniem ABS. Moja żonka zdała prawko i jeździ xmoto które nie ma ABS a XCH wykastrowałem z ABS w celu redukcji wagi w wolnej chwili zacznę zaszczepiać do xmoto brakuje mi tylko koronki w przednim kole ponieważ jest inna.
-
XCut - XChallenge mirkoslawskiego
mik1046 odpowiedział mirkoslawski ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
To konkretnie proszę bo z bb będziemy jechać w 3 Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka