greg001

Użytkownik
  • Zawartość

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

327 Excellent

O greg001

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Biała Podlaska
  • Motocykl
    DAKAR

Ostatnie wizyty

732 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Ładna truskawa.
  2. Dostrzegam, że przebieg to jest prawie jak z fabryki.
  3. Lewa.
  4. Lewa.
  5. Dzieciak miał wiele szczęścia. Zauważcie, że autobus miał włączone awaryjne, co w Skandynawii jest normą. Czasami kierowca też wychodzi, żeby dzieci przeprowadzić na drugą stronę. Doświadczyłem, że uczestnicy ostrzegają się tam światłami przy wysiadaniu malolatow. Kilka razy miałem podobne awaryjne hamowania (na szczęście nie z dzieciakami) i nie łatwo potem szybko dojść do siebie. A i jeszcze przy okazji dodam to, że zanim usiadłem za fajere czterdziesto tonowego kolosa to nie miałem najlepszego zdania o kierowcach ciężarówek, tak jak większość pewnie kierowców. Dziś myślę zupelnie inaczej. Dla nerwowych kierowników puszek proponuję spróbować poprowadzić choć na chwilę takie lorry. Z resztą i o motocyklistach kiedyś tez nie mialem najlepszego zdania.
  6. Film dla wszystkich kierowców i rodziców dzieci w wieku szkolnym.
  7. No i stało się. http://www.jednoslad.pl/dzis-mozesz-miec-problem-z-przegladem-technicznym-i-rejestracja-pojazdu-cepik-2-0-2017/
  8. Przed chwilą wyskoczyłem do kotłowni na fajka........ I wychodzi na to, że nasi byli pierwsi z TFT Bajery takie same jak w GS. Tyle że nasz wyświetlacz już trzy razy był wymieniany na gwarancji
  9. I radyjko ma. Już prawie jak Goldwing
  10. No właśnie, dobre pytanie. W puszcze na rolkach czy szarpakach sprawdzą zbieżność, hamulce, ręczny, amory. Od spodu wahacze, końcówki, drążki, przeguby, wycieki, wydech itp. Natomiast w motku żebyś nawet przyjechał ,,frędzlem'' o dwóch śladach w wyrąbanym zawieszeniem to mam wrażenie że i tak podbiją.
  11. Ciekawy jestem jak u Was wyglądają badania techniczne motocykla, bo u mnie dla przykładu to jedna wielka lipa jest. O ile w puszkach chłopaki i dziewczyny diagnosci coś gdzieś zaglądają, sprawdzają tak przy motocyklu kompletne nic! Za każdym razem jest tak samo. Pytanie ile pali, ile kosztuje ten model i to wszystko. Czasem mam wrażenie, że chyba nie bardzo wiedzą co przy moto należy sprawdzać. A i jeszcze jedno. Nigdy sami nie sprawdzają stanu licznika tylko łaskawie proszą by im podać. To po co ten Cepik? A odnośnie tych dwóch tygodni na usunięcie usterek to można ......... ale w kolejce sobie do dobrego mechaniora odczekać.
  12. Skoro odezwali się z firmy to może dobry znak. Wiem że firmy przewozowe często wychodzą obronną ręką nie z takich sytuacji. I wcale nie obciążają kierowców czy zaladunkowych a po prostu płaci ubezpieczyciel. A jeżeli będą się migac to trzeba szukać specjalisty od takich spraw. Nie padaj duchem.
  13. W takim razie ani kroku w tył. Nic tam nie klej. Bierz te zdjęcia, filmy, świadków i naginaj do przewoźnika. Ja bym nie odpuścił.
  14. Przykra sprawa, ale nie poddawaj się. Przesyłki powinny być ubezpieczone a reklamacje w transporcie to normalna rzecz. Nie wiem jak z tym protokołem, ale to nie twoja wina. Często przewoźnicy sami robią zdjęcia pojazdów przed transportem. Moto wygląda jak gdyby było przewożone, ale do góry kołami. Druga sprawa, że moto to chyba trochę ''okazyjne'' i może wszystkich plastików nie dopatrzyłeś przy oględzinach.