greg001

Użytkownik
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

219 Excellent

O greg001

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 05.06.1975

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Biała Podlaska
  • Motocykl
    DAKAR

Ostatnie wizyty

543 wyświetleń profilu
  1. GS na śrubki. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-2006-rok-f-650-gs-sprowadzony-krakow-ID6yV2ow.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
  2. Jesienna promocja 9200zł Dorzucam gmole.
  3. Troter zluzuj trochę te buty na rzepy
  4. Na forum staram się pisać o swoich spostrzeżeniach i tylko tyle. Miałem dotąd trzy małe GSy i kulturę pracy silnika jak i skrzyni biegów w nich dobrze znam. Podczas przymiarki do Afryki przy jedynce chrupnęło, zgrzytnęło i szarpnęło kołem nie mniej jak w moim dziadku Dakarze.Piszę tylko dlatego, że jeździłem też innymi motocyklami (powiedzmy enduro) i zapinanie jedynki nawet na zimnym w niektórych było bardziej kulturalne. To wszystko w tym temacie.
  5. Może i tak, ale jakbym wybecylował 56 koła to pewnie by mnie to wkuwiało.
  6. Ostatnio przymierzałem się do nowej Afryki. Zimny silnik, jedynkę wbijam, a tam chrup!!! Nawet nie wiecie jak mnie to ubawiło i ucieszyło zarazem
  7. Dzięki @Pszemo Przemyślę jeszcze ten temat (nie bardzo miałem jak odpisać bo computer w chałupie się skończył)
  8. Widziałem, widziałem relacja profeska. Może i bym wyrzeźbił tulejkę gdzieś u siebie, ale chyba pójdę po całości i wezmę cały zestaw naprawczy bo i sprężyna słabo trzyma albo najlepiej całą pompę po taniości. Macie jakieś namiary???
  9. No mam podobne obawy i liczę się z tym, że problem może powrócić. Zajmę się tematem w przyszłości. Na razie jedynie motórem dojeżdżam do pracy ( wnerwiając tym co rano sąsiada)
  10. Problem odpowietrzenia tylnego hamulca rozwiązany! Podejrzenia niedrożności przewodu od strony zbiorniczka przy pompie okazały się trafione. A, że pompę wyjmowałem trzy razy zanim na to wpadłem no cóż, życie Już przy pierwszych oględzinach tłoka zauważyłem, że w przewężeniu przy gumce jest trochę rudego gęstego szlamu który zatykał kanaliki pod podkładką. Po przeczyszczeniu uznałem temat za zamknięty ale syf nadal zalegał w gumowym przewodzie i podczas odpowietrzania blokował swobodny przepływ płynu kiedy pompa wytwarzała podciśnienie na powrocie. Pewnie gdybym porządniej się przyłożył za pierwszym razem to nie tańczył bym przy motku paru ładnych godzin szukając nie wiadomo czego Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi.
  11. Dziś nadal nie udało mi się odpowietrzyć tylnego hamulca, choć płyn zmieniałem nie raz i zasady chyba znam. Otóż po przeglądzie pompy i zacisków jest problem, nie zaciąga płynu ze zbiorniczka podczas odpowietrzania. Kiedy króciec górny pompy odkręcam, zalewam płynem pompę, zatykam palcem otwór to wszystko ok. Ciśnienie jest z pod palucha sika i podczas powrotu dzwigni ładnie pobiera ze zbiornika. Natomiast kiedy zakręcam króciec na pompie i pompuję dźwignią i odkręcam co jakiś czas odpowietrzacz przy zacisku to coś tam siknie w igielit na końcówce na początku, ale nic nie pobiera ze zbiornika. Próbowałem kilkadziesiąt razy i dupa. Jeszcze kombinowałem wtłoczyć od strony zacisku, zakładając stary z puszki zbiorniczek na igielit i pompując pompką do roweru. Przejście jest, płyn do pompy dochodzi ale kiedy wracam do odpowietrzania dalej nic nie pobiera ze zbiornika. Pytanie. Czy da się wyjąć bezpiecznie wężyk gumowy ten od zbiorniczka tu przy samej pompie??? Może tam jakaś niedrożność jest - sam już nie wiem....
  12. Dzięki @Rosolis ( Kimkolwiek jesteś) Odkręciłem te dwie śruby od dołu demontując jedynie lewy boczek. Chyba znalazłem przyczynę braku prądu - zaśniedziałe piny w dolnej części stacyjki. Zacisk hamulca zrobiłem. Tłoczek ok, ale prowadnice trzymały ( suchoty tam były straszne ) przeciściłem, przesmasowałem. Pompę rozebrałem a tam tragedia ( tyle rdzy, że segera nie było widać) Tłoczek pracował w ograniczonym zakresie. Po przeczyszczeniu papierkiem teflonu i tłoka, przesmarowaniu wróciło do normy choć nie wiem na jak długo. Tera będę walczył z odpowietrzeniem bo jakoś wczoraj nie udało mi się niestety.
  13. Dzięki @1Ros Odkręcałeś od dołu stacyjkę?
  14. Prądowy problem chyba znalazłem.Pomierzyłem trochę i ładowanie w normie ale przy ruszaniu kablami wchodzącymi do stacyjki powtórka z rozrywki (zaniki prądu). Pytanie - bo już ciemno. Czy da się odkręcić, zdjąć dolną pokrywę stacyjki bez rozbierania połowy przodu motocykla???
  15. Dzięki @JacekJ Zastanawia mnie tylko dlaczego klema jest tak bardzo zaśniedziała. Przed Zakarpaciem czyściłem papierem ściernym co prawda nie używałem wazeliny. Stan elektrolitu w normie ubytków nie ma. Nalot śniedzi nie tylko na klemie ale i na blaszce oddzielającej zbiornik olejowy. Opary jakieś czy co?
  • Przyjaciele