Skocz do zawartości

pawelST

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

52 Excellent

1 obserwujący

O pawelST

  • Tytuł
    Zadomowiony
  • Urodziny 18.01.1974

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kielce
  • Motocykl
    inny, szukam...
  • Przebieg
    ...

Ostatnie wizyty

1 400 wyświetleń profilu
  1. pawelST

    Pozostałości F650 (sprzedam)

    Proszę o zamknięcie tematu.
  2. Miało coś z tego być, ale czas...chęci..i jak to w życiu bywa. Przez kilka lat jazdy na F650, nazbierało mi się trochę klamotów które zmieniałem w moto/nabyłem (bo była okazja)/a niekiedy nie pamiętam już skąd w garażu. Chciałbym się tego pozbyć, bo ciągle zmniejsza mi się miejsce życiowe w garażu. Ale do rzeczy: 1. silnik kompletny - z motocykla przywiezionego, rozprzedawanego na części. Przed kupnem był uruchomiony, działał, sprzęgiełko ok. Żadnych "złych odgłosów" nie okazywał. - 1000 zł. 2. Gaźniki z tegoż silnika - ok, membrany całe, syfu nie ma (gdzieś mam linkę ssania do tego jeszcze) - 300 zł. Chyba że komplet z silnikiem 1200 zł. 3. Koła kompletne (na tych oponkach w wakacje wyjazd - KAUKAZ): - Tył z oponą sahara (w środku gruba dętka) ok 50%bieżnika - proste, wszystkie szprychy ok, bez rdzy, z tarczą hamulcową praktycznie bez rantu, zabierakiem (gumą) oraz zębatką - 70%. Zębatka 49z. - 450 zł - Przód - koło na obręczy EXCEL 19x1,85. Robione prze Króla z Bielska (wysyłałem piastę). Szprychy pancerne. Koło bez jakichkolwiek wad - proste. Opona TKC - 50% (dętka gruba) - 600 zł (niespełna 500 kosztowała mnie sama obręcz). 4. Gdzieś mam jeszcze chłodnicę (dorzucę do silnika), mocowanie dolne silnika oraz centralną stopkę i kosę. Z racji że miałem wyższy amor centralka i kosa nieco "wydłużone". Jak by ktoś miał pomysł na jakiś "projekt" czy coś podobnego, i chciał całość - możemy znacznie "ponegocjować" cenę. Klamoty są mi zbędne. ZDJECIA Pozdrawiam
  3. Po raz kolejny: Super to "malujesz" fotograficznie, z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg. Mała uwaga - to nie wojna o Górski Karabach zbliżyła Armenię do Rosji...właściwie ten konflikt w pewnym senie nawet rozluźnił tą zależność (wystąpienie w ONZ), ale to nie miejsce do takich dyskusji.... Pisz dalej.....
  4. Bardzo "dobrze" się to ogląda. Super dokumentacja fotografii/video. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy... ps. Co do zachodniej Bułgarii...Myślę że to jedno z bardziej niedocenianych miejsc na wyjazd turystyczny/moto. Może to i dobrze, bo dzięki temu da się w paśmie Riły czy Piryn-u pochodzić/pojeździć bez tłumu. Góry wyższe niż w Rumunii, taniej i zdecydowanie swobodniej. Czekam na ciąg dalszy...
  5. pawelST

    CCM GP450 i Skoda Superb III L&K

    A tak poważniej, co w tym CCM-ie do poprawy było ? Z zainteresowaniem śledziłem projekt....
  6. Powinienem mieć krótsze kości (standard). Sprawdzę dziś wieczorem w garażu....
  7. pawelST

    BMW G 310

    Tuleję można także wymienić dokonując naprawy cylindra...ale to nie silnik - to cylinder Ale ja nie o tym... Jeszcze raz... Nie o jakości świadczenia usług serwisowych, reakcji na wadliwy towar piszę - ALE O JAKOŚCI TEGO PRODUKTU !!! Oczywiście - decyduje klient. Dla mnie nowy motocykl, który na etapie projektu jest źle policzony (tak - uszkodzeniu ulega rama, w miejscu gdzie zamocowana jest stopka boczna - tam na dole..., która zwykle pozwala na bezpieczny postój motocykla), bądź fatalnie wykonany (dobór materiału, wykonanie, nie montaż - bo usunięcie problemu polega na zmianach - tuleja) jest zdyskwalifikowany. Szkoda, bo na papierze i za kwotę którą życzył sobie sprzedawca - była to atrakcyjna propozycja. Tego typu usterka (każdemu kto trochę pojeździł i czasem coś przy swoim moto "zepchnie") uruchamia wyobraźnię dotyczącą ew. późniejszego użytkowania tego modelu. Znów: konstrukcja, jakość materiałów, montaż...itp. Oczywiście, może się to nie potwierdzić...ale tutaj opieramy się na doświadczeniu z podobnymi sytuacjami (także tymi pozytywnymi). Swoją drogą, za oknem mam dziś tylko 3 parkujące motocykle (deszcz pada) z czego dwa zaparkowane przy użyciu bocznej stopki. Dam znać czy się przewrócą do końca dnia... Pozdrawiam
  8. pawelST

    BMW G 310

    Motocykl stoi i się psuje (uszkodzeniu ulega konstrukcja motocykla - rama). Hmmmmm, niedopatrzenie - ok...
  9. pawelST

    BMW G 310

    Tyle że ja nie o jakości świadczenia usług gwarancyjnych, ile o jakości wykonania motocykla. Polityka - polityką, ale on się "przewraca podczas postoju na bocznej nóżce" - jeśli dobrze zrozumiałem. Strach pomyśleć jaka może być jakość wykonania innych, ważniejszych dla eksploatacji elementów! Ja rozumiem że moto robione jest daleko na południowym wschodzie, jestem w stanie przyjąć fakt że BMW produkcyjnie, montażowo a nawet konstrukcyjnie (silnik) ogranicza się do produkcji książki serwisowej. Ale kupując produkt fajnie by było mieć możliwość jazdy poza dostępną siecią serwisową, choćby po to by dojechać np. tam skąd pochodzi...
  10. pawelST

    BMW G 310

    Nie ukrywam że od jakiegoś czasu przyglądam się "mniejszym" pojemnościom. Z ciekawości zerknąłem i na ten. Ale pierwsze wieści z jego "użytecznej jakości" są...obnażająca jakość wykonania: https://ultimatemotorcycling.com/2018/07/16/bmw-recalls-g-310-r-and-g-310-gs-due-to-sidestand-frame-defect-2017-2018/
  11. Miałem podobny problem (choć w innym moto - st1100) i myślałem że to powiązane jest z ciepłym/zimnym silnikiem - a było z jazdą/drganiami i częściowo rozgrzaniem. U mnie to była stacyjka i jej połączenia/podłączenia - które wymagały inspekcji/poprawienia. Tak mi się przypomniało...
  12. pawelST

    Opony Dunlop oraz Continetal tkc 80

    To ja już wiem dlaczego biedny jestem... A ja głupi zużyte opony wrzucałem....
  13. pawelST

    Czujnik ciśnienia oleju

    TAK..ten od ursusa na pewno dobrze wskazuje. Kup tylko odpowiedni (parametry). Za 13-17 złotych dostaniesz produkt nie gorszy niż ten który tam "oryginalnie siedział". Używałem w dwóch moto. Obecnie też mam dokładnie taki. Bez najmniejszych problemów. Pozdrawiam
×