Tomek Sz
Użytkownik-
Zawartość
90 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Kupiłem motocykl z takim Losterem, ale w tym momencie jest dość przerobiony. Może dlatego, że lubię sobie poprzerabiać, ale też coś mi w niej nie pasowało. Duża, za bardzo pochylona do kierowcy, szumiało, a po założeniu deflektora bardzo ją gięło. Miałem okazję przejechać się Efką ztakim Givi, i na kilku kilometrach odniosłem pozytywne wrażenie. Mam wrażenie, że Efka z Losterem wygląda lepiej, ale to rzecz gustu.
-
U mnie siedzi na zewnątrz z lewej strony pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu. Już dosyć długo i bez problemów. Mniej więcej jak na fotce, ale przyczepiony na zewnątrz osłony.
-
Woltomierz podłącz do akumulatora za pomocą przekaznika sterowanego ze stacyjki. Tak samo można podłączyć regulator (kabel sygnałowy), wtedy wartość napięcia jest rzeczywista. Za stacyjką i przy światłach są spadki napięcia. Regulator się grzeje, dobrze go wystawić gdzieś na zewnątrz dla lepszego chłodzenia.
-
W zasadzie to robiłem 2 równocześnie, bo pochwaliłem się drugiemu koledze i u niego też się znalazł Komar z dziecięcych lat. Tamten to 2352 w klasycznej zieleni groszkowej, na szczęście bez białych elementów. W zasadzie to cała robota odwalona, więc kilka doświadczeń się zebrało. Chętnie pomogę.
-
To białe jest ładne, ale bardzo upierdliwe. Trzeba się pilnować żeby nie dotykać przy grzebaniu.
-
Komar dla kolegi- jego pamiątka z dzieciństwa. Ogólnie dużo roboty, ale jest frajda z jazdy 30-tką. Właśnie docieram.
-
Jeżeli robisz 250km na 12 l (pełen bak minus rezerwa), to pali Ci 4,8 l. Najpierw zacznij od świecy, ale zauważ, że prawidłowy obraz spalania będziesz miał po dłuższej trasie, przy nagrzanym silniku i wygrzanej świecy. W tych temperaturach i przy bujaniu wokół komina możesz świecy nie wygrzać. Obniżenie iglicy nie koniecznie obniży moc, jeżeli poprawisz tym skład mieszanki ( ze zbyt bogatej), może być lepiej. Zapłonu się nie ustawia. Chodziło mi raczej o sprawdzenie czy obie świece pracują i czy nie ma przebić na kablach. Ja jeżdżę na F 650 ST, czyli tak jak Twój na gaźnikach. Gieesy mają wtrysk. Uzupełniając- u mnie do tej rezerwy jest 12 litrów, może być u Ciebie 15?
-
U mnie 4,5 - 5 l zależnie od stylu jazdy, czasem 6l. Na początku przygody było nawet 4,2 l, ale grzebałem w gaźnikach (dodatkowa dziurka na podciśnieniu) i zmieniłem zębatkę z przodu o 1 ząb w dół. Jazda na krótkich dystansach (nie rozgrzany silnik) podnosi średnią spalania. Myślę że u Ciebie do sprawdzenia zapłon, pozycja iglicy, poziom paliwa w gaźniku, filtr powietrza. No i eco-driving.
-
Można rzucić okiem na luzy zaworowe
-
Witaj Użytkuję F650 ST od 3 sezonów. Dla mnie wibracje w tym motocyklu nie są specjalnie kłopotliwe (jeżdżę też starym Junakiem- on faktycznie wibruje). Ja granice nieprzyjemnej prędkości umieściłbym powyżej 120km/h. Chyba że chodzi Ci o aerodynamikę- fakt, jest nieprzyjemnie, trzeba kombinować z owiewkami. Dla poprawienia elastyczności zmieniłem zębatkę z przodu (+1 ząb), kombinowałem z wydechem i dolotem. Na pewno bardzo trzyma go fabryczny tłumik z katalizatorem, który w większości naszych maszyn jest mocno zapchany- zauważyłem poprawę dynamiki po trasach z mocnym odkręcaniem. Jezdziłem tez na innym wydechu- piękna fonia i lepszy moment z dołu, ale o dziwo prędkość maksymalna niższa. Na początku irytujące dla mnie było wbijanie jedynki z trzaskiem, pomogła wymiana oleju na 15W50 (miałem 10w40). Teraz jedynka wchodzi z delikatnym kliknięciem. Serwisy robiłeś? Pozdrawiam
-
Jakby kto chciał się pościgać staruchem, albo popatrzeć i posłuchać: http://tusochaczew.pl/pl/14_kultura_i_edukacja/47414_xv_cross_country_motocykli_zabytkowych_kurdwan_w_zaprasza.html Będzie też bieg dla neoklasyków.
-
Np. taki albo podobny: http://allegro.pl/plecak-wojskowy-taktyczny-czarny-30l-asg-3-komory-i7158582439.html?reco_id=7aec9d06-147b-11e8-9170-246e9677fe30#thumb/2
-
Jeżeli Fka, to warta zainteresowania oferta: Widziałem maszynę i z perspektywy czasu szkoda, że kupując nie trafiłem takiego egzemplarza.
-
Cześć Ziomal, tez mam ST od roku, coś się tam dłubało, więc co nieco mogę podpowiedzieć.
-
Mocno się grzał? Hipotetycznie przy przytkanym dopływie paliwa zubożyło Ci mieszankę, a jadąc tak na upartego, mogłeś wypalić zawory. W końcu pali, czy nie pali?