Skocz do zawartości

coolluk

Użytkownik
  • Zawartość

    3 607
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    306

coolluk last won the day on 6 Wrzesień

coolluk had the most liked content!

Reputacja

10 902 Excellent

O coolluk

  • Tytuł
    Błotny Explorator :)
  • Urodziny 24.10.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Perła Górnego Śląska
  • Motocykl
    ów ci u nas dostatek
  • Przebieg
    lec :)

Ostatnie wizyty

5 020 wyświetleń profilu
  1. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    akurat wolałbym, żeby był smuklejszy , lżejszy itp.. no ale tak jak pisałem - nie jest idealny Może kupię i zdam relację po kilku sezonach użytkowania - póki co zaczynamy rok szkolny a i po wakacjach świnka skarbonka w kiepskiej formie :
  2. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    Jest opcjonalny fajny pałąk na aliexpress Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    Ha mam cię - bo to na tym forum nie było jeszcze napisane
  4. coolluk

    Lewa grzana manetka F650GS

    pewnie żonie pokazałeś ten post
  5. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    No i bardzo słuszna uwaga - miałem dokładnie takie samo wrażenie po pierwszych paru przejechanych metrach - po prostu leży. Może drobne detale typu ustawienie kierownicy (trochę bliżej i może ciut wyżej) ale to testówka więc ustawić później pod siebie to chwila moment I tu jest motor pogrzebany , że właśnie bym się tego nie obawiał Ale wracając do początku : Przed tymi jazdami testowymi ułozyłem sobie w głowie , że na pewno się do czegoś przyczepię tak z założenia a więc : Testówka pojawiła się w Tarnowskich Górach (jak obiecywali tak zrobili - ) więc szybki telefon i umówienie się na jazdy : Jutro ? 17 ? OK nie ma problemu ! Przypomniałem sobie czym ostatnio jeździłem i do czego mogę porównać odczucia po mimo , że to całkiem inne motocykle. W obecnie obracających się kręgach znajomych twarzy założeń było parę i mało który motocykl jest spełniał - po prostu nie było takiego modelu ... Koło przód 21, skok zawieszenia przynajmniej 200mm, waga około 160kg , zbiornik około 15 litrów no i mocy chociaż te 40KM Najbliżsi zestawienia czegoś co nadal jest produkowane : Husqvarna 701 / KTM390 / CRF300/Himalayan 450 - nie testowałem i nie zamierzam bo mi się zwyczajnie nie podoba - To po kolei : Husqvarna 701 - najlepszy motocykl z zestawienia /najmocniejszy/ wysoki co niestety też wymagałoby dla mnie pewnych przeróbek i niestety również najdroższy - obecnie początki produkcji czyli 2016r. to nadal cena nowego CF Moto 450 MT ... a to już 8 lat później... KTM390 - nie ta geometria, koło przód 19 nawet w wersji szprychowej, bardzo ale to bardzo denerwujące gaśnięcie silnik przy zbyt małej prędkości i obrotach silnika, twarde ping-pongowate zawieszenie, ogólne przenoszone wibracje na kierowce. CRF300 - świetna waga - jak rower / mięciutkie sprzęgło/ nadal dosyć wysoka ale strasznie miękkie zawieszenie - mały zbiornik jeśli nie mamy wersji rally , uciążliwa na trasach przelotowych. Mógłbym tu jeszcze wciskać sprzęty nie z tej dekady typu : Xcountry, FMX po przeróbkach, DRZ 400, Mój freewind, Honda dominator ,XT660, Husqvarna TR650 itd. ale to całkowicie inna historia. A często już 25 letnia historia... Testy motocykla miały udowodnić/zaprzeczyć pewnym tezą i nie był mi do tego potrzebny niesamowity pokonany dystans. Umiejscowienie salonu sprzedaży (tak naprawdę kontenera ) jest bardzo fortunne ponieważ można od razu skorzystać z szutrowej polnej drogi Zacznijmy od pozycji na motocyklu - bardzo dobrze mi się siedzi - kanapa wygodna - pierwszy motocykl na którym bardzo pewnie dosięgam nogami do ziemi. Mam wrażenie , że kierownica szersza niż w ostatnio użytkowanych sprzętach. Nie opisuje wyświetlacza itd. bez sensu. Nie ma trybów jazdy , jedyny najważniejszy przycisk ABS OFF bez przeklikiwania się przez całe menu ! No to 1 i cyk ! Piękny uślizg na pierwszym łuku pomagają w tym fabryczne opony CST, które przypominają wierną kopię Pirelli STR Rally czyli takiej opony do niczego Biegi wchodzą bardzo płynnie - powiedziałbym jak w Hondzie motocykl przyśpiesza żwawo i ochoczo reaguje na odkręcenie manetki - pierwsze wrażenie - czujesz się pewnie ! Dodatkowym atutem jest brzmienie silnika i piszę tu całkiem serio - wielu się obrazi ale dla mnie oryginalny zestaw brzmi lepiej niż oryginalny w 1250GS Obawiałem się dosyć szerokiego przodu gdzie podobnie do nowych ktm-ów zbiornik jest poprowadzony mocno w dół motocykla co za chwilę okazało się mega zaletą - świetnie osadzony środek masy ! Wiadomo motocykl do testów full zatankowany. Tego mocno brakowało nawet w TR650 gdzie cały bagaż oraz paliwo jest z tyłu motocykla razem z kierownikem a przód staje się bardzo lekki i na podjazdach czujesz , że przednie koło nie ma trakcji - po prostu jest już w powietrzu... Kolejnym testem było maksymalne spowolnienie w terenie i próba dynamicznego przyśpieszenia - coś co doprowadzało do irytacji w KTM390 - wtedy kiedy potrzebowałeś ruszyć motocykl po prostu zgasł. Tak naprawdę tego obawiałem się najbardziej ale tutaj taka sytuacja nie ma miejsca jest naprawdę dobrze ! Nic mnie nie zaskakuje - jeżdzę jak lubię ! Odcinek dosyć długi kamienie co raz większe a na licznku 50 , 60 , 70 po prostu chce się jechać i tutaj do gry weszło zawieszenie - tak ten motocykl ma zawieszenie. Tutaj odpowiedziałem sobie na pytanie czemu po dłuższej jeździe bolały mnie ręce czy to na husce czy na suzuki . Efekt spompowanych rąk pojawia się dlatego , że całe tłumienie przyjmujesz na własne ręce ... świetnie do odczułem i mogę śmiało napisać. DR650, Huska, BMW F650gs Twin nie mają zawieszenia... zwykłe rurki ze sprężynką i olejem... Naprawdę jestem zachwycony pracą zawieszenia - nic się nie trzęsie, świetnie tłumi, nie jest gumowe - dokładnie takie jak potrzebuje Tutaj mogę wrócić do stwierdzenia Ani, że wybacza wiele i to całkowita prawda - po prostu nie przeszkadzaj mu jechać ! Nawet na fabrycznych oponach czujesz się na sprzęcie bardzo pewnie To chyba punkt który zrobił na mnie największe wrażenie. Czas na asfalt i próba prędkości przelotowej - z uwagi na DK na której się znajdowałem ciężko było utrzymać dłużej prędkość ale przy dynamicznym przyśpieszaniu dopiero przy 125 km/h był czas na 6 bieg... wiec zapas jeszcze był. W zupełności wystarczające - średnio jadąc w grupie nie przekraczamy 120km/h. Bez ogródek napiszę, że tym CF Moto objechałbym moje suzuki które teoretycznie jest trochę mocniejsze. Nie chcę jednak przypominać sobie dźwięku silnika freewinda na najwyższych obrotach bo przechodzą mnie ciarki. Tutaj mogę wrócić do silnika który jest twinem i to chyba jego największa zaleta ... chyba się starzeje i tęsknię za brakiem wibracji Napiszę coś jeszcze o sprzęgle, które jest mięciutkie jak... no dobra niech będzie, że w CRF300 niektórzy muszą włożyć więcej siły używając swoich klamek w rowerze... Przez rozłożenie masy motocykla uważam, że po mimo 175 kg jest dużo bardziej poręczny - po prostu tego nie czuć, świetnie się manewruje / zawraca itd. Nadeszło podsumowanie tego wywodu. Skonfrontowałem własne odczucia z mnogością filmików na YT oraz wieloma recenzjami użytkowników. Nie nastawiałem się na efekt ŁAŁ i myślałem, że coś mnie mocno zniechęci - nie znalazłem. Można zapytać czy ma wszystko ? Z pewnością nie ale za tą cenę oferuje naprawdę bardzo dużo. Na tyle dużo, że poważnie się zastanawiam jak go pozyskać Uważam ,że gdyby KTM wypuścił taki sam motocykl w swoim malowaniu i wszystkimi oznaczeniami kosztowałby z 42 tys. zł i wszscy mlaskali by tak samo Świetnie by się również wpisał do gamy BMW gdzie po G450x nie ma już nic... Się zobaczy !
  6. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    [mention]Marcin N [/mention] możesz już nie stresować Ani - udało się znaleźć testowke Tak krótko podsumowując - zajebisty do moich zastosowań Relacja w późniejszym terminie [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. coolluk

    Lewa grzana manetka F650GS

    A tam rozbierać trzeba tylko dotrzeć do kabelków
  8. coolluk

    Lewa grzana manetka F650GS

    To zmierz rezystancję obwodu która powinna być w okolicach 10-16 Ohm
  9. coolluk

    Lewa grzana manetka F650GS

    Widzę gruby serwis się zrobił
  10. coolluk

    Siemanejro!

    Nie ilość a jakość [emoji123][emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. coolluk

    Siemanejro!

    Kulturalny młody człowiek
  12. coolluk

    Siemanejro!

    Odszczekasz
  13. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    No to ładnie tutaj i tak pewnie pierwszy serwis już po 1000km. i za wami Ja tam nie widzę problemu zmiany oleju w trasie a chciałbym takie odległości robić Nie wiem czy jeździcie mocno po wodzie ale trzeba uważać na to : W husce woda się zbierała w wahaczu... sam nawiercałem otwory spustowe ... oraz przy ściąganiu kanapy Miłego kręcenia kilometrów !
  14. coolluk

    I co dalej ósma klaso?

    NO bardzo ładnie - gratulacje ! czekam na dalsze relacje z użytkowania a pięknie bym się uśmiechnął żeby się kawałek przejechać... bo testówki nadal nigdzie nie uświadczysz ... P.S. @Marcin N Te 5000 km to za mało ? aż tyle jeździcie w jednym ciągu
  15. coolluk

    Siemanejro!

    Jak młodzi to na pewno ja Dzień dobry ! Zapraszamy na zlot to nam się nam liczba chętnych podniesie co najmniej dwukrotnie
×