Luca 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witam ! Jestem Luca i mieszkam w świętokrzyskim. Na Waszym forum zalogowałem się bo mnie interesuje motocykl BMW F650ST. Obecnie śmigam na Jinlunie 250-5, ale pozwolicie, że zanim zakupię BMW jako drugi motocykl, to trochę tu pobuszuję w poszukiwaniu informacji technicznych. Pozdrawiam Luca. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rafał 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cox 1 517 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 witaj szukaj i pytaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj. Dobry wybór- Przynajmniej tak wnioskuję po moim "zwykłym" F650 :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj. Poszukuj informacji i kupuj. F650ST bardzo fajny motor i do tego niezawodny Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Luca 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj. Poszukuj informacji i kupuj. F650ST bardzo fajny motor i do tego niezawodny Z tego segmentu BMW to wizualnie jakoś tak najbardziej przypadł mi do gustu. Chcę coś do turystyki z możliwością w średni teren, przy małym apetycie na paliwko. F650ST wydaje się być całkiem przyzwoitym rozwiązaniem. Tylko, że ze względu na fundusze wchodzą w grę starsze używki, tak do 7-8 tyś a nie wiem, czy da się znaleźć coś na tyle mało wyeksploatowanego by wypuścić się gdzieś dalej? Z tego co już wyszukałem to napinacz rozrządu, łańcuszek, zawory i dekompresator przy przebiegu około 50tyś są najczęstrzymi mankamentami. Trwałość całego silnika jednocylindrowego do remontu, też nie powala, ale i tak jest wysoko wśród jednocylindrówek. Zakup F650ST jeśli będzie, to dopiero na przyszły sezon, ale już teraz wolę się zapoznać z tym co ewentualnie będzie mnie czekało. Dzięki za miłe przyjęcie na forum. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
szyman 42 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Czołem :arrow: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 640 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Cześć! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Chris 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 W takim razie weź też pod uwagę- klasyczne F650- ma większe przednie koło, co nie jest bez znaczenia na polskich drogach. Poza kierunkowskazami i tym kołem chyba niczym nie różni się od ST- Poprawcie, jeżeli się mylę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BRODATY72 5 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 119 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj. Logan dobrze prawi Zwykłe F 650 ma trochę większe mozliwości w terenie a na asfalcie nic nie tracisz.Wizualnie i technicznie niewiele się różnią Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Witaj. Logan dobrze prawi Zwykłe F 650 ma trochę większe mozliwości w terenie a na asfalcie nic nie tracisz.Wizualnie niewiele i technicznie się różnią No ba, że dobrze prawię :D Prawda jest taka, że sam przechodziłem przez dokładnie to samo- pierwsze moto w życiu i wyglądało to tak: Przed prawkiem- Na 100% jakiegoś plastika, zaraz po- XJ6, Deauville, Następnie znajomy kupił 650 X-Challange i zacząłem patrzeć po BMW. Za swoją dałem w październiku 4800 i co prawda trochę na starcie trzeba było inwestować, ale o tym wiedziałem, teraz dziękuję Bogu, że nie zacząłem od czegoś innego- Ba- najprawdopodobniej już zawsze będę latał na Enduro-Tourerach. Jak szukałem ST, to teraz się dziwię dlaczego przód ma tylko 19" a nie 21 :D. Jeżeli przynudzam, to przepraszam, ale te spostrzeżenia na temat zmiany podejścia wydają mi się cenne. PS. Jak postanowię kupić coś na mniejszych kołach, znaczy, że w Polsce mamy wreszcie równy asfalt :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Luty 2011 Cześć Logan :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pietroAT 9 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2011 SIEMANDURO !!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Luca 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2011 Witaj. Logan dobrze prawi Zwykłe F 650 ma trochę większe mozliwości w terenie a na asfalcie nic nie tracisz.Wizualnie i technicznie niewiele się różnią Wezmę to pod uwagę. Dobrze wiedzieć :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 048 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2011 witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Luca 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2011 A jak jest z ustawianiem luzów zaworowych w F650 i F650ST? Wymienia się płytki, czy jest regulacja przy pomocy śrubek? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty 2011 A jak jest z ustawianiem luzów zaworowych w F650 i F650ST? Wymienia się płytki, czy jest regulacja przy pomocy śrubek? Płytki- Niestety droższe, na szczęście trwalsze :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
str 5 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2011 Witaj Smialo moge polecic f650 sam takowa zakupilem w polowie zeszlego sezonu. Dysponowalem podobna kwota do Twojej wiec trudno bylo znalezc cos sensownego ale cierpliwosc poplaca. Kupilem maszynke z 95r i jedyne co musialem zrobic to wymiana klockow, plynow i oponki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach