Skocz do zawartości

Recommended Posts

enlil - zajrzyj do przywitalni - taki piękny zwyczaj tutaj mamy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

enlil - zajrzyj do przywitalni - taki piękny zwyczaj tutaj mamy ;)

już się poprawiłem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

rampus dzięki za wskazówki.

Na naklejki nie zwróciłem uwagi. Rozumiem, że wszystkie f650 do 2000 roku produkcji powinny mieć naklejki na bokach?

Manetki rzeczywiście są wytarte, ale to może wynikać, jak napisałeś, z zastosowania używanych z innego.

O czym świadczy przebarwienie na głowicy?

Zadzwonię i dopytam jeszcze.

Czytałem twój inny post, gdzie dałeś link do tego motoru http://otomoto.pl/bm...e-M3397050.html

Twoim zdaniem jest lepszy od tego z Lublina? Wiadomo, że cena niższa i więcej akcesoriów, ale czy to może być realny przebieg?

Jeżeli chodzi o moje wymagania, to chciałbym kupić pewny motor z niedużym przebiegiem, no ale to pewnie jak większość.

Nie chodzi jedynie o naklejki z oznaczeniem modelu. Na boczkach i na czaszy dookoła lampy są czarne "naklejki". W przytoczonym egz. na bokach ich brak, nie doklejono po lakierowaniu, a dookoła lampy wygląda na polakierowane czarnym, a nie naklejka, jak w oryginale. Mały szczegół.

Przebarwienie nie wiem o czym świadczy, na pewno nie jest czymś naturalnym. Jak wybieraliśmy mój moto, to jeden oglądany egz. też miał taką przypadłość, ale poza tym, że ogólny stan był średni to odpuściliśmy.

Przebieg to ostatnia rzecz, którą bym się kierował. To trwała konstukcja. Ten biały włoch sprawia dla mnie dobre wrażenie, jest po prostu w oryginale. Na pewno prędzej wygląda na 30kkm, niż ten lubelski na 18, chociaż spokojnie może mieć 60kkm. Ja bym się tego nie bał, co to jest dla takiej eFki? Dużo akcesoriów, niezniszczona kanapa. dobre opony, moto było w użytku, bo handlarz raczej by nie założył nowych opon i to kompletu Anakeenów. Sprawdź go :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzę, że zrobiłem nie do końca dobry wybór. Jeszcze raz dzięki rampus za wskazówki.

Jutro zadzwonię w sprawie białego i jeżeli wszystko ok, to pojadę oglądać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten biały, to motor policyjny. Zdjęte są tylko naklejki. W policyjnym raczej przebieg powinien być dużo większy. Nie wiem czy w związku z tym na coś nie trzeba zwrócić jeszcze uwagę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A to ciekawostka. Żeby wróżyć dalej przydały by się zdjęcia w większej rozdzielczości. W opisie sprzedający zarzeka się, że przebieg oryginalny. Co ma na jego poparcie?

Czyli wyglądał tak:

normal_BMW_F650_PM_Cerro_Maggiore_01.jpg

I wersja ST:

5139543240_efe3e1ca30.jpg

Teraz już wiem do czego są mocowania na moich gmolach...

5138946515_8510c714d3_z.jpg

Ciężko mi oceniać, z tego co wygooglałem to służyły głównie w municypalnej, znaczy się, że przebieg nakręcony w mieście. Byłbym może i skłonny uwierzyć w te 30kkm, jeśli tylko przetaczali go ze skrzyżowania na skrzyżowanie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli był policyjny to powinien być dość należycie serwisowany i powinien mieć książkę serwisową a w niej zawarty przebieg.

Jeżeli książki nie ma to raczej będzie świadczyć o nieprawdziwym przebiegu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Częstochowa jest 150 km od Krakowa więc długo się nie zastanawiałem i dzisiaj wyruszyliśmy na oględziny.

Przed wyjazdem dowiedziałem się o tym, że motor był używany przez policję we Włoszech więc nastawienie miałem raczej pesymistyczne.

Jak się okazało na miejscu gość ma dwie białe eFki. Obie są policyjne.

Zdjęcia umieszczone w ogłoszeniu nie kłamały i przedstawiały pierwszą.

Pierwsza na zewnątrz:

- siedzenie ma kilka zadraśnięć

- opony jak nowe,

- tarcze zużyte minimalnie

- klocki też

- napęd w dobrym stanie

- pojemniczek od płynu wyrównawczego nie jest przykręcony (brak śrubek) i ma pękniętą zakrętkę.

- ma ślad na lewym wahaczu (pewnie od zaliczenia gleby, jak pisał rampus, ale na innych elementach już brak śladów).

Widać, ze wyciągał przewody od osprzętu, ponieważ niektóre śrubki na plastikach są nie dokręcone. Sam też o tym mówił. Ale generalnie nie ma do czego się doczepić.

Akumulator martwy. Odpalamy od samochodu. Nie odpala. Czekamy chwilę. Próbujemy jeszcze raz. Bez skutku.

Wyciągamy drugi motor. Oglądamy.

Druga eFka na zewnątrz:

- wszystko to samo tylko tarcze są jeszcze w lepszym stanie, klocki też.

- pojemniczek płynu przykręcony, zakrętka jak nowa.

- wahacz bez śladów.

- zawieszenie nie skrzypi.

Akumulator równiez martwy, Odpalamy od samochodu. Rusza z kopyta. Silnik pracuje równo. Chwilę się rozgrzewa. Przejażdżka, żeby sprawdzić jak działa skrzynia i sprzęgło.

Następnie proszę o pokazanie kufrów. Kufry, to jednak prowizorka. Białe pomalowane na czarny mat. Pojemność maks 20L. U niektórych pęknięte zaczepy.

Brak książki serwisowej. Brak konkretnych dowodów na przebieg, ale widać, że motory długo stały nie ruszane. Po za tym stan poszczególnych zespołów mówi, że albo rzeczywiście mają taki przebieg albo były dobrze serwisowane i wszystko wymieniono niedługo przed.

Właściciel twierdzi, że motory są z Policie Provinciale i były mało jeżdżone. Kiedy odbierał je, to już od dłuższego czasu stały nieruszane.

Chwila zastanowienia się i dobijamy targu w sprawie drugiej eFki. Jeżeli nic się nie zmieni, to w poniedziałek wpłacam zaliczkę. Motor ma przywieźć do Krakowa.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym na Twoim miejscu chyba wziął taki sprzęt.... :roll:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprzęt z ciekawą historią ;)

Nie widziałem na żywo, ale może warto...? Szkoda, że nie ma już tych bajerków policyjnych. ;)

A tu inny ciekawy egzemplarz:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2762896380

Oczywiście jest malowany i jest to wersja ST. Malowanie nie zostalo zrobione idealnie bo nie odtwarza oryginalnych czarnych elementów, ale to można ladnie odtworzyć. Pozostaje pytanie dlaczego zostal od nowa polakierowany? Reszta wyglada dość ładnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na pierwszy rzut oka może być.

Edytowane przez Centrino

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Następnie proszę o pokazanie kufrów. Kufry, to jednak prowizorka. Białe pomalowane na czarny mat. Pojemność maks 20L. U niektórych pęknięte zaczepy.

Brak książki serwisowej. Brak konkretnych dowodów na przebieg, ale widać, że motory długo stały nie ruszane. Po za tym stan poszczególnych zespołów mówi, że albo rzeczywiście mają taki przebieg albo były dobrze serwisowane i wszystko wymieniono niedługo przed.

Właściciel twierdzi, że motory są z Policie Provinciale i były mało jeżdżone. Kiedy odbierał je, to już od dłuższego czasu stały nieruszane.

Chwila zastanowienia się i dobijamy targu w sprawie drugiej eFki. Jeżeli nic się nie zmieni, to w poniedziałek wpłacam zaliczkę. Motor ma przywieźć do Krakowa.

Czyli wrażenie ze zdjęć, o "dziewiczym" wyglądzie zostało w dużej części potwierdzone.

Jeśli to te kufry, które stoją za motocyklem (na zdjęciu) to są oryginalne BMW, małe tzw. city, faktycznie 20L max.

Gratuluję wyboru. Jak dotrze do Ciebie to wrzuć więcej zdjęć, Patrzyłeś może na datę produkcji opon? To dało by może jakiś obraz o historii.

A tu inny ciekawy egzemplarz:

http://allegro.pl/sh...item=2762896380

No ten z wątku: http://f650gs.pl/top...ba-staly-temat/

Chyba nie udało się sprostać wymaganiom dziewczyny ;)

Edytowane przez rampus
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli wrażenie ze zdjęć, o "dziewiczym" wyglądzie zostało w dużej części potwierdzone.

Jeśli to te kufry, które stoją za motocyklem (na zdjęciu) to są oryginalne BMW, małe tzw. city, faktycznie 20L max.

Gratuluję wyboru. Jak dotrze do Ciebie to wrzuć więcej zdjęć, Patrzyłeś może na datę produkcji opon? To dało by może jakiś obraz o historii.

Kufry ze zdjęcia. Opony miałem sprawdzić, ale w ostatniej chwili umknęło i zapomniałem zerknąć na datę.

Zdjęcia obowiązkowo wrzucę, jeżeli uda się sfinalizować transakcję i motor dojedzie do mnie.

Jeszcze zastanawiam się nad akumulatorem czy się opłaca kupować nowy w tym sezonie, żeby kilka razy odpalić motor? Oraz wymiana oleju i filtrów, gdybym chciał pojeździć w tym sezonie, jest konieczna, ale na wiosnę jeszcze raz wypadałoby wymienić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

rampus, jeżeli chodzi o wygląd, to raczej tak. Są drobne niuanse typu klakson nie działa (ma naprawić). Jedna manetka nie grzeje pewnie będzie do wymiany. Na manetki powiedział że zerknie, ale nie gwarantuje, że naprawi :)

No i szybka w miejscach, gdzie się przykręca ma drobne pęknięcia, ale nie tragedia. Tam były przykręcone metalowe uchwyty sygnalizacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O kacie to sie pewnie wypowie MuGosia, Jarek i Alik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na mnie robi wrażenie. Cel zakupu to podróż do Chin w 2015

O kacie to sie pewnie wypowie MuGosia, Jarek i Alik.

Na mnie już nie, ale spokojnie - do 2015 poznasz mechanikę, ceny i dostępność części w stopniu wystarczającym - no bo do Chin ze dwa remonty w drodze cię czekają ;)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O kacie to sie pewnie wypowie MuGosia, Jarek i Alik.

a najlepiej mechanicy

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a najlepiej mechanicy

Tak jakoś się dziwnie składa, że na tym forum w tych kwestiach najlepsi są piekarze :lol:

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli wrażenie ze zdjęć, o "dziewiczym" wyglądzie zostało w dużej części potwierdzone.

Jeśli to te kufry, które stoją za motocyklem (na zdjęciu) to są oryginalne BMW, małe tzw. city, faktycznie 20L max.

Gratuluję wyboru. Jak dotrze do Ciebie to wrzuć więcej zdjęć, Patrzyłeś może na datę produkcji opon? To dało by może jakiś obraz o historii

Swoją drogą fajne mocowanie na reflektory.

No ten z wątku: http://f650gs.pl/top...ba-staly-temat/

Chyba nie udało się sprostać wymaganiom dziewczyny ;)

Ech i zrozum tu Kobietę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×