Skocz do zawartości

Recommended Posts

Absolutnie nie napalam się, zimna krew.

Niestety nie mam nikogo kto jeździ/jeździł GS-em.

Jak wstrzymasz się do przyszłego tygodnia to być może będę mógł pomóc w oględzinach. W razie W kontakt na PW ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ładne te aprilki (chociaż przednia lampa mogłaby być lepsza) i w przeciwieństwie do G650GS mają analogowy obrotomierz, za co plusik.

Które GSy miały cyfrowy obrotomierz? :o Jeżeli dobrze rozumiem różnicę między analogowymi, a cyfrowymi, to w G650GS też jest analogowy- tyle tylko, że wyświetlany zamiast wskazówki. (ale ja tylko inżynierem jestem :P) Edytowane przez Logan

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Które GSy miały cyfrowy obrotomierz? :o Jeżeli dobrze rozumiem różnicę między analogowymi, a cyfrowymi, to w G650GS też jest analogowy- tyle tylko, że wyświetlany zamiast wskazówki. (ale ja tylko inżynierem jestem :P)

Myślę, że dobrze rozumiesz różnicę ;). Chodziło mi właśnie o to, że w modelu G obroty wyświetlane są na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym w postaci "linijki" co imo jest mniej czytelne niż w przypadku klasycznego wskazówkowego obrotomierza.

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że dobrze rozumiesz różnicę ;). Chodziło mi właśnie o to, że w modelu G obroty wyświetlane są na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym w postaci "linijki" co imo jest mniej czytelne niż w przypadku klasycznego wskazówkowego obrotomierza.

Z motocykli, które mają takie rozwiązanie jeździłem tylko Hondą VFR1200X. Moim zdaniem wystarczy 15 minut na pełne przyzwyczajenie się do tego rozwiązania ;) gorzej z cyfrowymi prędkościomierzami ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z motocykli, które mają takie rozwiązanie jeździłem tylko Hondą VFR1200X. Moim zdaniem wystarczy 15 minut na pełne przyzwyczajenie się do tego rozwiązania ;) gorzej z cyfrowymi prędkościomierzami ;)

Jeździłem kilkoma motocyklami i uważam ze wystarczy 15 min na pełne przyzwyczajenie się do cyfrowego prędkościomierza, Panie redaktorze :-D
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeździłem kilkoma motocyklami i uważam ze wystarczy 15 min na pełne przyzwyczajenie się do cyfrowego prędkościomierza, Panie redaktorze :-D

Przyzwyczajenie tak, ale w tych wskaźnikach nie to jest najważniejsze. Prędkościomierz cyfrowy: Patrzysz, czytasz wartość i przetwarzasz, co to znaczy. Analogowy: Rzut oka i wiesz, w jakim zakresie się znajdujesz ;) Podczas jazdy nie potrzebujesz dokładnej prędkości, tylko wiedzieć, czy bliżej Ci np. do 60kph, czy 80kph, co przy analogu, niezależnie od przyzwyczajeń- zawsze jest szybsze ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To moje BMW :) jeździ bardzo dobrze, wygląda też. Zapraszam, można przyjechać i próbować :) pzrd

no jak by ogłoszenie się pojawiło w odpowiednim dziale na forum, to każdy by wiedział ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To moje BMW :) jeździ bardzo dobrze, wygląda też. Zapraszam, można przyjechać i próbować :) pzrd

Szkoda, ze nie wczesniej. Swojego czelendza przywiozlem na poczatku marca z Niemiec. Przebieg ciut mniejszy, stan podobny, cena wieksza ale mam komin leo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh10, dzięki ale już obejrzałem. Właśnie wróciłem z Łodzi, 500 km w Golfie więcej.

Na GS-ach się nie znam ale na motocyklach tak.

http://otomoto.pl/bmw-gs-f650-gs-dakar-M3638691.html

Totalne padło, wszystkie plastiki klejone, nieudolnie malowane. Lampa przód, tył, bagażnik, sety dłubane. Masę obcych śrubek. Stylistycznie dno, jeździł sporo w ciężkim terenie i zaniedbany.

Mechanicznie tak samo zadbany jak i reszta czyli nie wiem kiedy miał ostatnio nowy olej. Pompa wody oczywiście padła, rozrząd już też (zdjęta pokrywa była), opony do wymiany.

Zaproponowałem 4 tysiące kupcowi, poniżej 6-ciu nie chciał zejść. Generalnie dać czwórkę, zrobić mechanikę i latać wokół komina można, bo gdzieś dalej bym się bał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh10, dzięki ale już obejrzałem. Właśnie wróciłem z Łodzi, 500 km w Golfie więcej.

Na GS-ach się nie znam ale na motocyklach tak.

http://otomoto.pl/bm...r-M3638691.html

Totalne padło, wszystkie plastiki klejone, nieudolnie malowane. Lampa przód, tył, bagażnik, sety dłubane. Masę obcych śrubek. Stylistycznie dno, jeździł sporo w ciężkim terenie i zaniedbany.

Mechanicznie tak samo zadbany jak i reszta czyli nie wiem kiedy miał ostatnio nowy olej. Pompa wody oczywiście padła, rozrząd już też (zdjęta pokrywa była), opony do wymiany.

Generalnie kondycja tego motocykla odstrasza. Chyba wszystko w nim było dłubane.

Zaproponowałem 4 tysiące kupcowi, poniżej 6-ciu nie chciał zejść. Generalnie dać czwórkę, zrobić mechanikę i latać wokół komina można, bo gdzieś dalej bym się bał.

Edytowane przez Struna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Haha przypomniałeś mi o nim, kilka lat temu czytałem artykuł, jak mieli zacząć "produkować" To ogłoszenie to tanioszka przy tym: http://sklep.bikersplace.pl/product.php?id_product=384

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co prawda nie BMW, ale sądze że ilością kuców zainteresuje każdego :twisted: - http://otomoto.pl/boss-hoss-bhc-3-M3514326.html

:moto1:

mniam :), 9 letni Boss z V8 od corvetty...

za 120 tys chyba bym wolal corvette..

ale maszyna niepowtarzalna..

4s do dwusetki....

nie wiem czy to jest do okielznania na drodze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×