rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 25 Październik 2011 Chodzi o to ile jednocześnie żarówek z migaczy może być podłączonych do przerywacza, czy będą to dwie czy da radę więcej? Zazwyczajm można podłączyć więcej. O ile pamiętam bmw miało 11W żarówki w kierunkach więc nie jest to duże obciążenie. Znajdź jakiś przerywacz samochodowy do awaryjnych i z głowy. Chociaż najlepiej elektroniczny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 Panowie - czyli jak wymienie kierunki na LED to moga nie dzialac z oryginalnym przerywaczem? Możesz mieć to co było w moim przypadku jak zmieniłem na migacze halogenowe. Migały tak szybko, że w zasadzie nie zauważałem ;) Tylko że w moim przypadku mogłem pokombinować z mocą żarówek :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2011 Jeżeli na schemacie będzie jakiś błąd to mówcie Program, w którym go wykonałem nie miał w opcjach przełącznika trójstopniowego, przedstawiłem go w nieco inny sposób. Ale to w tym przypadku nie istotne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2011 Dokładając to tego zdublowany przełącznik w miejscu mostka - tzn taki który ma 2 komplety styków, i podłączając do niego równolegle jeden z obwodów kierunkowskazów a do drugiego styku mostek w sensie jak wyżej, mamy rozwiązanie praktycznie jak w oryginale - jeden ruch i awaryjne działają. Tomek, fajne schematy - możesz zapodać taki z moim "wnioskiem racjonalizatorskim" nie mam narzędzi do takich rysunków. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2011 Sądzę, że widzisz to w ten sposób. Cztery sytuacje, pierwsza pokazuje tylko sposób połączenia, druga i trzecia ukazuje fakt, że zamontowany przełącznik dwu stykowy w żadnym przypadku nie przeszkadza. Na schemacie 4 kierunki są wyłączone, załączony jest tylko przełącznik, który został przez nas zamontowany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2011 (edytowane) W oczach mi się mętli i pętli. Wydaje mi się, że to co pokazałeś działa poprawnie i to jest dokładnie to co chciałem zaproponować, choć w mojej głowie ta plątanina wygląda tak: Zwróć uwagę na rozwarty wyłącznik kierunkowskazów. Edytowane 19 Listopad 2011 przez jackx Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2011 Program, w którym tworze schematy jest programem prostym, jego zasób elementów elektrycznych i elektronicznych jest nie wielki, dlatego staram się przedstawić niektóre części w inny sposób. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Program, w którym tworze schematy jest programem prostym, jego zasób elementów elektrycznych i elektronicznych jest nie wielki, dlatego staram się przedstawić niektóre części w inny sposób. Czyli ogólnie po nitce do kłębka, wydaje mi się, że mamy to samo? zgadza się? Z programami w tego typu zagadnieniach projektowo - optymalizacyjnych, często trzeba spojrzeć ludzkim okiem i zoptymalizować po swojemu ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Wynika na to, że tak ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 361 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 W oczach mi się mętli i pętli. Wydaje mi się, że to co pokazałeś działa poprawnie i to jest dokładnie to co chciałem zaproponować, choć w mojej głowie ta plątanina wygląda tak: Zwróć uwagę na rozwarty wyłącznik kierunkowskazów. Nie wiem czy dobrze kumam. Według tego schemat nie trzeba by było włączać kturegoś z kierunków, tylko włączało by się odrazu ten stycznik z czterema wyjściami, czy tak? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Zgadza się.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 361 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 To wychodziło by, że to nie jest wielka robota, jak tylko ktoś obeznany pokazał by fotkę z tym czteropinowym stycznikiem jak to wygląda i od czego to można dopasować to będę wdzięczny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 http://abjelektronik.com/products.php/images/C5624/osCsid,1431650346b46ead70951e9fbe2e70b0 jw. koszt w granicach 5 złotych za przełącznik dwurzędowy (dwa rzędy styków). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Czy na Jacka schemacie przerywacz jest przed włącznikiem kierunkowskazów?, i gdzie jest fizycznie w GSie? Gdzie się fizycznie wpiąć w instalacje z tym podwójnym włącznikiem? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Przerywacz nie jest uwzględniony na żadnym schemacie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 Czy na Jacka schemacie przerywacz jest przed włącznikiem kierunkowskazów?, i gdzie jest fizycznie w GSie? Gdzie się fizycznie wpiąć w instalacje z tym podwójnym włącznikiem? Przemku, pierwszą parą styków A B łączysz przewody plusowe kierunkowskazu prawego i lewego - wszystko jedno przód czy tył - tam gdzie łatwiej się dostać. Do drugiej pary podłączasz przewody włącznika kierunkowskazu odpowiedzialne za załączanie prawego lub lewego kierunku - takie zrównoleglenie włącznika kierunkowskazu. Przerywacz jest przed włącznikiem kierunkwoskazów, więc nie ingeruje w schmat: BTW - znalazłem boski schemat na elektroda.pl :D :D :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2011 picasso jak w mordę strzelił.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 1 Kwiecień 2012 Co to może być... Jak włączam światła awaryjne to działa tylko prawa strona... Kierunkowskazy działają bez zarzutu. Na schemat patrze patrze i są tam diody..może któraś z nich się spaliła...możliwe to?? i jeśli tak to podpowiedzcie mi gdzie ich w moto szukac... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2012 Co to może być... Jak włączam światła awaryjne to działa tylko prawa strona... Kierunkowskazy działają bez zarzutu. Na schemat patrze patrze i są tam diody..może któraś z nich się spaliła...możliwe to?? i jeśli tak to podpowiedzcie mi gdzie ich w moto szukac... Baler problem merytoryczny o nieco bardziej złożonej istocie niż odparowywanie wody spod gum manetek, :) Masz jakiś pomysł??gdzie może leżeć przyczyna? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2012 W niedziałaniu przekaźnika awaryjnych? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2012 W niedziałaniu przekaźnika awaryjnych? Przekaznik bedzie tam gleboko, pod aku?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 7 Kwiecień 2012 Przekaźnik zlokalizowałem i wymontowałem i teraz jak go sprawdzić ? I tylko proszę bez podpowiedzi, że trzeba go sprawdzić mirnikiem :ugeek: Na jednej ze ścianek obudowy przekaźnika jest jego schemat... sprawdziłem już, że diody przewodzą tak jak mają przewodzić w jedna stronę i tu się kończy moja wiedza...co dalej...??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić ten przekaźnik??? Hallo czy jest na forum jakiś elektryk :ugeek: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 Z nazwy jest :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 A jaki jest schemat podłączenia do układu? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach