suchyqwe 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Marzec 2011 Witam Zamierzam zmienić motor z Transalpa 650 na F650GS (rocznik 2001-2003) interesuje mnie parę rzeczy, o wygodę kanapy w gsce, 1 czy jest wygodny dla wysokich osób (190cm) 2 czy posiada komputer bo nawet nie wiem, i jakie ma funkcje jak jest, 3 czy naprawdę pali tyle ile się o tym mówi, (te około 4 litry) 4 czy za tą malutką szybką nie wieje jak cholera, 5 czy wszystkie mają abs i jak on się sprawuje 6 czy hamulec przedni przy 1 tarczy jest skuteczny 7 czy jest łatwy w prowadzeniu 8 czy drgania singla nie są denerwująca duże 9 jak się jeździ w 2 osoby 10 czy kupię dobrą sztukę za 10-11 tys 11 i czy jest w krakowie ktoś kto mógłby mi zaprezentować ten motocykl. Zamierzam zamienić mojego Transalpa głównie z powodu jego zużycia paliwa które jest dość duże... oraz tego że jestem początkującym motocyklistą i chciałbym coś lżejszego, oraz takiego że części eksploatacyjne są cholernie drogie ... z góry dziękuję i pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj.Jako ujeżdżacz F 650 bes GS na końcu nie wypowiem się we wszystkich kwestiach ale są tu ludzie z Krakowa więc myślę że pomogą.Co do wygody to GS uważam za wygodniejszy do mojego no i pali mniej (ja w trasie ok 4,5 l) Pozdrawiam. (pierwszy :lol: ) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 1. Wersja Dakar z wysokim siedziskiem tak. 2. Tylko licznik kilometrów/dzienny przebieg i zegar. Można na forach znaleźć samoróbki wskaźnika biegu 3. Pali od około 3,8 (rzadko :lol: ) do maks. 5l/100km 4. Szyby dla gościa 190cm proponuję wyższą akcesoryjną lub deflektor Darkojaka 5. Modele chyba po 2004 roku, jest zajebisty na asfalcie, na szutrach i w terenie wyłączasz przyciskiem bez komplikacji 6. jest skuteczny jak masz klocki powyżej 1 mm grubości 7. łatwy, nawet bardzo 8. powyżej 130km/h przy dłużej jeździe mogą być męczące 9. to zależy od wielkości mięśnia piwnego kierowcy i wielkości miednicy pasażerki 10. ciężko będzie, raczej przygotuj się na 14-16tys, lub szukaj okazji 11. Na pewno na forum ktoś ci pomoże Witaj! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Jakoś chłopaki z Transalpów ciągną do BMW! Mój Dakarek też już ma chętnego z Trójmiasta który z Transalpa chce się przesiąść na Dakara Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 047 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj Chyba po raz pierwszy ktoś chce kupić BMW bo części w Hondzie są drogie. Zawsze królowała opinia że to "paragon" za zakupione części do BMW zabija :lol: F650GS -będzie Pan zadowolony... pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BRODATY72 5 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj Szybki skrót ; B -BĘDZIESZ M-MIAŁ W-WYDATKI (ALE RZADKO) :lol: A O TO PRAWDZIWE TŁUMACZENIE; B- BĄDZ M-MOIM W-WYBRAŃCEM Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 640 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Cześć... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 118 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 Witaj :-D, co do skuteczności hamowania to Poszukaj egzemplarza ze stalowym oplotem przewodów, co do ABS to była opcja ale dużo modeli na rynku wtórnym ma ten system. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pietroAT 9 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2011 SIEMANDURO !!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 28 Marzec 2011 Czesc! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MistrzZen 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Marzec 2011 Powitał!:lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 4 Kwiecień 2011 Lewa... Prawidłowe tłumaczenie z języków zachodnich Być Motocykl Wieczność czyli na nasz: Motocykl Nie do Zajechania ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
waflo 21 Zgłoś ten post Napisano 5 Kwiecień 2011 hejka! ja mam GSa z kanapą tzw. "lady"-jeszcze. Mam 186 wzrostu - albo przynajmniej miałem, jeszcze kiedy trzymałem się prosto ;) Mój posiada ABS oraz tą niską szybkę. Zakupiłem też w tym roku wysoką szybę i wytrzymałem z nią 3 godziny jazdy. Teraz jest odkręcona i leży w garażu. Owszem w klatę mi nie wiało, ale w łeb tak napieprzało, że łohoho :evil: Prawdopodobnie w moim przypadku deflektor jest konieczny. Co do spalania - faktycznie to moto bardzo mało pali. Bez większych problemów na trasie przy prędkościach do 100km/h na niskich obrotach, w pojedynkę, bez bagażu, ale z kufrem centralnym można zejść poniżej czterech litrów :) Do pracy na nim nie śmigam więc się nie wypowiadam. Możemy kiedyś się wybrać na jakąś traskę to sam się przekonasz jakie są realia dotyczące spalania. :) Mój nr gg masz pod avatarkiem, a dokładniejsze namiary na mapie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach