rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 Prąd muszę sprawdzić, używając zasilacza dołączonego do navi nie spodziewałem się takich problemów :). Spotkałeś jakieś działające bez problemów, podłączane bezpośrednio do akumulatora? Mój oryginalny w ogóle nie był sprawny, ale się uniosłem honorem i przystosowałem sobie samochodowy 2A - niestety nie wyrabia właśnie w wysokich temperaturach. Na "popularnym portalu aukcyjnym" widziałem zasilacz chyba Garminowy za 70-80 zł, może ten by się lepiej sprawdził... Generalnie zasilacz to zasilacz ;] Możesz podjechać do pierwszego lepszego sklepu elektronicznego i poprosić o sprawdzenie pod obciążeniem czy daje te nieszczęsne 1,5A, sam to zrobię w przyszłym tygodniu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 Mój oryginalny w ogóle nie był sprawny, ale się uniosłem honorem i przystosowałem sobie samochodowy 2A - niestety nie wyrabia właśnie w wysokich temperaturach. Na "popularnym portalu aukcyjnym" widziałem zasilacz chyba Garminowy za 70-80 zł, może ten by się lepiej sprawdził... Generalnie zasilacz to zasilacz ;] Możesz podjechać do pierwszego lepszego sklepu elektronicznego i poprosić o sprawdzenie pod obciążeniem czy daje te nieszczęsne 1,5A, sam to zrobię w przyszłym tygodniu. W garminie to jest w zasadzie kabel-przejsciowka a nie zasilacz. We wtyczce jest tylko bezpiecznik i to wszystko. Sam osbiornik odpowiada za regulacje i stabilizacje napiecia. W przypadku Montany nalezy podac napiecie zasilajace 10-50V DC. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 W garminie to jest w zasadzie kabel-przejsciowka a nie zasilacz. We wtyczce jest tylko bezpiecznik i to wszystko. Sam osbiornik odpowiada za regulacje i stabilizacje napiecia. W przypadku Montany nalezy podac napiecie zasilajace 10-50V DC. Dobrze, że nie kupiłem ;D Szukamy dalej w takim razie. Ew. wyciągnę zasilacz spod kanapy, może na dworze będzie mu chłodniej ;] Tylko paskudny lekko jest - trzeba będzie go gdzieś pod czachę schować ;] Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 Dobrze, że nie kupiłem ;D Szukamy dalej w takim razie. Ew. wyciągnę zasilacz spod kanapy, może na dworze będzie mu chłodniej ;] Tylko paskudny lekko jest - trzeba będzie go gdzieś pod czachę schować ;] Szkoda, bo już bym nabył graminoway. Sprawdzić jaki prąd zasilacz pobiera potrafię ;). Pewnie potrafiłbym też znaleźć jakiś schemat w necie i samemu złożyć, tylko szkoda czasu i sensu. Wolę coś gotowego. Mam zamontowane gniazdo USB na moto a z niego również można zasilać larka, trzeba będzie tylko rozpruć przewód i sprawdzić ten prąd łądowania. Ale to może jakoś po zlocie :P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 (edytowane) Z tym LArkitm to wada fabryczna zasilaczy, ktore podlacza sie do aku i uchwytu navi. Podaja za male natezenia pradu i dzialajaca navi nie ma szans sie naladowac, i po ok 5 godzinach akcji, umiera. Nie ma tego problemu przy ladowaniu Larka przy pomocy dolaczonej ladowarki pod usb. Tak jak Rasta, przerobilem 1,5A ladowarke samochodowa i podlaczylem ja bezposrednio pod uchwyt nawi. I dziala bez problemu. Jesli chodzi o sama navigacje, korzystalem na niej z AM i iGoEurope - dziala bez problemu. Ekran slaby, przy odrobinie slonca nic nie widac. Wspomniane podlaczenie uchwytu - element laczacy kiere z uchwytem - faktycznie "lata". Mozna i ja tak zrobilem, zalac gwint Lokcite i daje rade:). Larka mam 2 lata i nadal zyje. Deszcz, slonce, lekki minus - ok. Dla automapowicza - jest ok - biorac pod uwage,ze dalem za nia 299 w promocji, a jak wiadomo na promocje nie ma mocnych:) ps. gdzies na forum AT, byl watek o problemie dolaczonej uchwytowej ladowarki. Ktos przetafl szlak z reklamacja... Mi sie nie chcialo, wolalem przerobic... Edytowane 30 Sierpień 2013 przez klansman 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2013 Jedynym problemem jest to, że ta moja 1,5 A też nie wyrabia przy większych temperaturach ;/ Przetestuję jakaś inna, może w końcu trafię na jakaś ciepłolubną, chyba że możesz odpisać producenta swojej? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sowizdrzal 9 Zgłoś ten post Napisano 31 Sierpień 2013 (edytowane) Z tym LArkitm to wada fabryczna zasilaczy, ktore podlacza sie do aku i uchwytu navi. Podaja za male natezenia pradu i dzialajaca navi nie ma szans sie naladowac, i po ok 5 godzinach akcji, umiera. Nie ma tego problemu przy ladowaniu Larka przy pomocy dolaczonej ladowarki pod usb. (...) ps. gdzies na forum AT, byl watek o problemie dolaczonej uchwytowej ladowarki. Ktos przetafl szlak z reklamacja... Mi sie nie chcialo, wolalem przerobic... Wątek na FAT jest tu: http://africatwin.co...read.php?t=9724 a konkretne hasła o ładowarkach - tu: http://africatwin.co...?t=9724&page=42 Kilka uwag o Garminie: http://africatwin.co...?t=9724&page=42 Jedynym problemem jest to, że ta moja 1,5 A też nie wyrabia przy większych temperaturach ;/ Przetestuję jakaś inna, może w końcu trafię na jakaś ciepłolubną, chyba że możesz odpisać producenta swojej? To akurat jest problem baterii, niekoniecznie ładowarki i niekoniecznie w Larku. Bateria zbyt nagrzana, po prostu przestaje się ładować. Zwłaszcza można zaobserwować to w samochodzie z nawi na przedniej szybie, w lecie. Edytowane 31 Sierpień 2013 przez sowizdrzal 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2013 Czy któs oże zmierzyć długość śrubki, która wchodzi w plecki Larka 35AT? Bardzo proszę! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2013 mierzac linijka wychodzi ok 19 mm, moze 18, albo 20, ale cos takiego:) Jutro, moge to zmierzyc Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2013 Eee...ale to chyba z gwintem? Nie widzialam jej jakis rok, ale moj gust, to jakies 4mm... Ale pamiec mam zawodna:) Tak więc, interesuje mnie długość samego gwintu i raczej suwmiarka ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MTBiker 2 175 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2013 Raz bym obstawiał 4 maks 8mm. Może wykalaczka wejdzie w larka? I dodać na obudowę coś? Oryginalnej.śrubki nie mam. Nowa wklejone.a więc nie odkrecam 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2013 Rozmawiałem z gościem z Azymutu i stwierdził, że to musiałby być jakiś zbieg okoliczności, żeby AM tak od czapy wystartowała na Montanie. Może to była mapa bazowa, bo chyba taka jest wgrana w pamięci? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2013 Rozmawiałem z gościem z Azymutu i stwierdził, że to musiałby być jakiś zbieg okoliczności, żeby AM tak od czapy wystartowała na Montanie. Może to była mapa bazowa, bo chyba taka jest wgrana w pamięci? Najpewniej byla to mapa formatu garminowskiego. Nie wazne z jakim pokryciem. Bez zabezpieczen. Jesli w ogole jakas byla. Ps. Skad wiesz, ze odpalila? Widziales jakas inna mape na ekranie? (bez przelaczania w menu). Jesli tak powinienes skojarzyc co przedstawiala. Bazowka posiada tylko glowne miejscowosci bez pokrycia drogowego tzw biala plama. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2013 Sprawdzaliśmy mapę Litwy, i ta którą miał Michał graficznie wyglądała inaczej niż ta która pojawiła się po włożeniu karty z AM, ale graficznie nie wyglądała jak AM w moim Mio. Przejadę się do Michała w wolnej chwili i sprawa się wyjaśni :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MADRAFi 340 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2013 Obstawiam ze kolega na karcie oprocz AM mial mapy z Garmin XT :) Innej mozliwosci nie ma, oba programy uzywaja innego formatu danych. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2013 Jest nawigacja, będą testy :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 039 Zgłoś ten post Napisano 5 Wrzesień 2013 Mam Tom-Toma, cosik mi się schrzaniło z ładowaniem z gniazda zapalniczki, upgrajdowałbym też mapy. Ktoś wie gdzie w Trójmieście i okolicach kto się czymś takim zajmuje? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CzubMakabra 32 Zgłoś ten post Napisano 5 Wrzesień 2013 Witam Jeśli głód wiedzy mygosi nie został zaspokojony to spieszę z podaniem wymiarów śruby blokującej nawigację w uchwycie. Długość całkowita śruby - 15 mm , długość radełkowanego łba śruby - 7 mm , średnica radełkowanego łba - 6mm , średnica pierwszego podtoczenia 5 mm , zaś jego wysokość to 1 mm , średnica drugiego podtoczenia 2 mm jego długość 2, 5 mm. Następnie śruba posiada zgrubienie o średnicy 2, 3 mm oraz długości 1mm w części cylindrycznej i 1 milimetrowym podtoczeniu w kształcie stożka zwężającego się do zewnętrznej średnicy gwintu wynoszącej 2 mm i posiadającej dlugość 2 mm. Nie mogę niestety podać dokładnego skoku gwintu (brak grzebienia) , ale jeśli to gwint metryczny to mieści się w przedziale od 0, 5 do 0, 6 zwoja na mm. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 5 Wrzesień 2013 Wow! I to się nazywa zmierzenie :D Nawet rysunek nie jest potrzebny :) W takim razie to nie wiem, czy moją śrubką 1cm [z dobrym gwintem, ale łbem na imbus] uda się jakos przystosować ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 971 Zgłoś ten post Napisano 15 Maj 2014 Zgadza sie. Jest coraz wiecej niezlych map niekomercyjnych z ktorymi da sie jezdzic. UMP jest bardzo dobra na Polske rowniez z gruntowkami (darmowa z aktualizacja co kilka dni) i nie tylko bo caly czas sie rozrasta. Jesli chodzi o CNE to nie wiem jak teraz. Uzywalem CNE 2010. Objechalem Czechy, Austrie i Slowenie. Nigdy sie nie zgubilem chociaz kategoryzacja drog zrypana konkretnie. Da sie z tym zyc - mozna posilkowac sie mapa papierowa, ktora i tak zawsze trzeba zabrac. No co ty :), 1200 ma 700W alternator. Jak ty mozesz narzekac na brak pradu :) Bez BT i komunikatow da sie zyc :) Dziś wpisałem w google " awaria prądu Rataje Słupskie" bo ze względu na wiatr , prądu nie dowieźli i korzystam tylko z tego co naładowane wcześniej. Na chyba czwartej pozycji pojawił się ten wątek , to go podjąłem , póki mam jeszcze trochę energii Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 15 Maj 2014 Energię do zabawek można czerpać z auta ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 29 Styczeń 2015 Proszę o opinię użytkowników tego urządzenia jeśli tacy są (jeden jest na pewno :) ) bo to jego zdjęcie: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 29 Styczeń 2015 ja nie ma i nie korzystałem ale wiem, że ludzie bardzo sobie to chwalą - kiedyś mocno rozkminiałem ten temat - można wgrać mapę rastrową np. http://en.compegps.com/products/maps/ jest kilka za free - możesz otwierać jednocześnie kilka map nałożonych na siebie, wyłączać poszczególne, zmieniać z trybu off na tryb nawigacji szosowej, gdzie możesz mieć wektorowe, routowalne mapy - Możesz tam również pobrać za symboliczną opłatą mapy osm. Możesz sobie też wgrać darmową mapę polski ump pl: http://ump.waw.pl/ a tu jest ciekawa alternatywa - urządzenie dokładnie takie same, inny soft ale z możliwością wgrania czego się chce, http://www.offroadna.../products/order i różne dodatki o detale pytaj Stonera - użytkuje taki gps Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 29 Styczeń 2015 a tu jest ciekawa alternatywa - urządzenie dokładnie takie same, inny soft ale z możliwością wgrania czego się chce, http://www.offroadna.../products/order i różne dodatki o detale pytaj Stonera - użytkuje taki gps Widziałem we wszystkowiedzącym ;) internecie, że urządzenie jest dostępne z innym oprogramowaniem bo producentem samego dżipiesa jest HOLUX gdzieś chyba na dalekim wschodzie.Nawet u nas jest do kupienia za jakieś 900 zł. A więc CompeGPS czy też TWONAV jak zwał tak zwał za samo oprogramowanie bierze niezłą kaskę. Ale nie o to chodzi. Interesuje mnie opinia użytkownika, którym jest na pewno Stoner bo to jego zdjęcie ;) :D ale może jeszcze ktoś ... coś.... A więc czekam aż się ujawni. Dzięki i za to :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 27 Kwiecień 2015 Czy ktoś z Was ma sprawdzoną navi z mapami krajów EU, zainstalowaną na iPhone'ie? Chodzi mi konkretnie o aplikacje pod iOS a nie Androida. Z braku nadmiaru gotówki nie przymierzam się w najbliższym czasie ani do Garmina ani TomTom Ridera a z racji posiadania iPhone'a po kraju śmigam przy wsparciu GoogleMaps. Nie latam często po lasach i ostępach więc potrzebuję w miarę standardowych map na Europę. Pytanie z czym? TomTom Europe na iPhone kosztuje 60 Euro. Niby mniejsze zło niż 1500PLN za TomTom Rider'a ale nadal bolesne. Navigon? CoPilot? AutoMapa? Będę dźwięczny za każde pińć groszy w temacie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach