pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Jak w temacie. Brak mi doświadczenia w tej materii więc stąd pytanie do bardziej obeznanych. Na moje oko wygląda jak "zwykły" GS z nalepkami. I jeszcze chce spytać jak to jest z ABSem. Sprzedający pisze że moto ma ABS ale tu nie widze tego czytnika obrotu koła przy przedniej piaście. Czy może były inne rozwiązania ABSu? http://otomoto.pl/bmw-gs-f-65o-gs-dakar-M2649737.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 043 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Czy to jest Dakar? NIE to f650gs z naklejkami Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 - jest to zwykly GS (zerknijcie koledzy na nóżkę i centralkę - to od zwykłego nie od Dakara , nie? ) - malowanie nieoryginalne (samoróba) - ABS może i ma (pompa, moduł) a le na pewno przednie koło jest od egzemplarza bez absu, owszem nie ma też czujnika ( koledzy,jest możliwe że w motore działa tylko ABS na tylne koło ? ) - kierownica (manetka) ma wyłącznik ABS - motor anielskiego pochodzenia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Czyli nie ma co sobie głowy zaprzątać, przynajmniej za taka kasę. Mam jeszcze pytanie. Przeglądam wiele ogłoszeń i często widze GSy z włącznikiem ABSu i ogrzewania manetek ale bez czytnika ABSu w przedniej piaście, co to oznacza? Czy że każdy taki motor miał wymieniane przednie koło czy może były wersje tylko z grzanymi manetkami a i tak montowali podwójny włącznik jak w wersji z ABS? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Dakary w takiej kolorystyce nie występowały. Koła przód i tył, cywilne. A jeśli chodzi o ABS, to w moze byc taka sytuacja, ze bedzie dzialal abs na tyl a na przod nie .... Moze sie zdarzyc ,ze koles wymienil przednie kolo i nie zamontowal tego elementu na piascie, ktory ma za zadanie podawanie danych o predkosci obrotowej kola do czujnika absu. ABS nigdy nie jest sprzezony tzn, kazde kolo dziala niezaleznie...to jest istota tego ukladu. Miko ja to nie wiem z tym podnużkiem czy jest jakas roznica, ale zawiesznie z pewnoscia z przodu za niskie jak na Dakara:), czyli kolejne Dakar nie Dakar:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Załatwione, już zgłosiłem do OTO MOTO, żeby poprawili wystawiającego :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 - jest to zwykly GS (zerknijcie koledzy na nóşkÄ i centralkÄ - to od zwykĹego nie od Dakara , nie? )- malowanie nieoryginalne (samorĂłba) - ABS moĹźe i ma (pompa, moduĹ) a le na pewno przednie koĹo jest od egzemplarza bez absu, owszem nie ma teĹź czujnika ( koledzy,jest moĹźliwe Ĺźe w motore dziaĹa tylko ABS na tylne koĹo ? ) - kierownica (manetka) ma wyĹÄcznik ABS (…) 1. malowanie? to naklejki mocy jedynie są. 2. IMO ABS nie ma - to co tam jest nie ma symboli - to tylko zaślepki. 3. Z przodu nie ma nie tylko tarczki ABS ale i czujnika na ladze. Z tyłu tarczka jest bo służy także do pomiaru prędkości. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 (…)PrzeglÄdam wiele ogĹoszeĹ i czÄsto widze GSy z wĹÄcznikiem ABSu i ogrzewania manetek ale bez czytnika ABSu w przedniej piaĹcie, co to oznacza? Czy Ĺźe kaĹźdy taki motor miaĹ wymieniane przednie koĹo czy moĹźe byĹy wersje tylko z grzanymi manetkami a i tak montowali podwĂłjny wĹÄcznik jak w wersji z ABS? Oznacza często dzwon lub jakieś machinacje. Włącznik tzn. plastik jest podwójny. Jeżeli nie ma ABSu to jest tam zaślepka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Czyli jeśli dobrze rozumiem; podwójny włącznik (o ile jest atrapa przycisku ABS) oznacza że motor był wyprodukowany bez ABSu. A jeśli jest podwójny włącznik z przyciskiem ABS (nie atrapą) i nie ma ABSu przy przednim kole to moto miało machinacje? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Pytam bo znalazłem na Allegro jeszcze 2 szt. z włącznikami ale bez czytnika i tarczy ABS na przednim kole. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 nóżki i stopka w Dakarze powinny być dłuższe odpowiednie to wyższych zawieszeń i większego koła te w aukcji wyglądają że są odpowiednie do nieDakara, wtedy oznacza to że to zwykła GSka w całości, tylko koleś mysli po naklejkach że sprzedaje dakara druga opcja jest taka, jeśli by się okazało że te nóżki i centralka są za wysokie, oznaczałoby że to Dakar z wymienionym przodem po dzwonie stawiam na pierwszą opcję - teraz widze że nie ma pojemnika kompensacyjnego tylnego amora, który to w tych rocznikach Dakarów jest zawsze na ramie... a tu go niema więc tylna zawiecha raczej od nieDakara :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 przyciski na główce ramy są zawsze dwa i się przełączają niezależnie czy dochodzą do nich kabelki, chodzi mi o przełącznik na prawej manetce obok startera, to nie do asbu? :? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 przyciski na główce ramy są zawsze dwa i się przełączają niezależnie czy dochodzą do nich kabelki, chodzi mi o przełącznik na prawej manetce obok startera, to nie do asbu? :? na prawej obok startera jest trojstopniowy przelacznik od grzanych manetek. ...a z tymi podnóżkami gs a gs dakar o to faktycznie , dakarowa musi byc duzsza:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Pytam bo znalazłem na Allegro jeszcze 2 szt. z włącznikami ale bez czytnika i tarczy ABS na przednim kole. wrzuc linki na te ogloszenia..... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Proszę:) http://moto.allegro.pl/bmw-f650gs-f-650 ... 47470.html http://otomoto.pl/bmw-f-650-gs-M2456067.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Z tymi włącznikami jest tak, że jeśli moto nie ma ABS to na konsoli środkowej pod rozpórką kierownicy jest włącznik św. awaryjnych i 2 pozycyjny włącznik grzania manetek. Jeśli moto ma ABS, to włącznik manetek jest przeniesiony na prawy uchwyt przy rollgazie a w jego miejscu jest wyłącznik ABS. Więc pod tym względem wszystko wygląda ok. PS:Nie wiem jak wygląda kombinacja z ABS + grzane manetki ale bez św. awaryjnych - może ktoś ma? PS:Sprzedawca z pierwszego linku nie ma dobrej opinii na naszym forum z tego co kojarzę? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Czyli jeśli dobrze rozumiem; podwójny włącznik (o ile jest atrapa przycisku ABS) oznacza że motor był wyprodukowany bez ABSu. A jeśli jest podwójny włącznik z przyciskiem ABS (nie atrapą) i nie ma ABSu przy przednim kole to moto miało machinacje? Dokładnie tak. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2011 Mój Dakar z 2004r. ma oryginalne grzanie manetek przy prawej manetce pod starterem, wyłącznik ABS-u "pośrodku" kiery "od góry". W miejscu "awaryjnych" miał zaślepkę (awaryjnych nie ma), którą przerobiłem jako włącznik halogenów korzystając z przełącznika do grzania manetek właśnie w to miejsce. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 Mój Dakar z 2004r. ma oryginalne grzanie manetek przy prawej manetce pod starterem, wyłącznik ABS-u "pośrodku" kiery "od góry". W miejscu "awaryjnych" miał zaślepkę (awaryjnych nie ma), którą przerobiłem jako włącznik halogenów korzystając z przełącznika do grzania manetek właśnie w to miejsce. Potwierdzam, mam identycznie. Ten dolny to zaślepka i nie można nim przełączać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach