MADRAFi 340 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Czesc, Dwa tygodnie temu zdalem prawko i szukam dla siebie BMW ;) zastanawialem sie czy transalp czy bmw i serce jednak mowi bmw. Siedzialem juz na f650gs z 2000 i bardzo mi gabarytami odpowiadal, transalpy przyduze sie wydaja (vstrom za duzy i ciezki) Na poczatek mysle o f650gs by sie obyc z moto, potem albo f800gs z nowszych rocznikow albo moze juz cos wiekszego, zobaczymy:) Z tego co sie zorientowalem to srednio z dostepnoscia w Polsce, dlatego rozwazam import prywatny z Niemiec. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 351 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Witaj i powodzenia w poszukiwaniu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Chris 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Witaj! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MistrzZen 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Czółko! ...i powodzenia! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 627 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Cześć... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Sześć :beer: Szukajcie, a będziecie jeździć ;) Dasz radę, ale żeby V-strom był ciężki :?: :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MADRAFi 340 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 no przymierzalem sie 2 razy i jakis takie nieporecznie ciezki ;) No ale stary GS na sucho ma 175 kg a nowsze motorki to okolo 200 kg :lol: Lepiej kupic na poczatek tani bylejaki motor pojezdzic kilka miesiecy i dopiero potem juz taki sesnowny drozszy ? Czy tez od razu drozszy szensowny i go odpowiednio zabezpieczyc na wypadek przewrotki ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BRODATY72 5 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 043 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2011 Lewa Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wojbm6 482 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2011 Witaj. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2011 witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2011 no przymierzalem sie 2 razy i jakis takie nieporecznie ciezki :)No ale stary GS na sucho ma 175 kg a nowsze motorki to okolo 200 kg :) Lepiej kupic na poczatek tani bylejaki motor pojezdzic kilka miesiecy i dopiero potem juz taki sesnowny drozszy ? Czy tez od razu drozszy szensowny i go odpowiednio zabezpieczyc na wypadek przewrotki ? No jak już porównujesz, to nie sprawdzaj suchego, bo jak będziesz jeździł, to bez benzyny :?: :) GS - 199 gotowy do jazdy, V-Strom 217 gotowy do jazdy to tylko 18 kg :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Filip 761 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2011 cześć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2011 Lewa. Tylko 18 kilo, ale V jest szerszy i wyższy. GS poręczniejszy :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 5 Sierpień 2011 Witam, ale zawsze to 18 kg :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2011 Powitac! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach