karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 (edytowane) Wymieniałem przewód oznaczony 2. Moto stało jakiś tydzień i olej z niego nie poleciał. Mozesz na wszelki wypadek naszykować sobie jakąś butelke np litrową ( jak chcesz mieć spokojne sumienie,to 2l ;) ) i odciąć gwint. Odkręcisz,czy tam rozepniesz obejmę od strony silnika i wężyk siup do butli. Nie dziw się jak nic nie poleci. Jak kombinowałem przy jeszcze ciepłym silniku to poleciały może 1-2 setki. Nie no 4 metry,to chyba za dużo. Wyciągasz stary wężyk i docinasz na długość nowy ;) ewentualnie zaopatrz się w nowe obejmy zaciskowe, mogą się przydać Nr 2 02 Przewód elastyczny 10X18X1200 - czyli 1,2m potrzeba. nr 6 06 Przewód elastyczny 6X12X1000 - czyli 1m cza zakupić Edytowane 27 Listopad 2011 przez karolsieradz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2011 spuscilem olej, zdjalem plastiki, wymienilem juz dwa przewody. jutro jakies foty wrzuce dla potomnych ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2011 Jakie węże zakupiłeś. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2011 Jutro porobie fotki. Moto w garazu 5km ode mnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) Fotki Przy okazji czyszczę i przeglądam moto, czasami coś jeszcze malego sie znajdzie do poprawy itp. Ale generalnie licze na to, ze w weekend pojeżdzę ;) Edytowane 30 Listopad 2011 przez Marcin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) Marcin, oto propozycja, co można zrobić z tym popękanym wężem. 1. Ubierz buty enduro albo do jazdy crossowej. 2. Weź w dłoń aparat. 3. Nadepnij obiema stopami odzianymi w buty na ten popękany wąż, żeby jeszcze bardziej było widać pęknięcia. 4. Skadruj i zrób zdjęcie z góry, żeby ładnie było widać i buty i spękania. 5. Wrzuć zdjęcie na Forum. 6. Witamy w Klubie Stonera. :lol: Edytowane 30 Listopad 2011 przez leff 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Ale generalnie licze na to, ze w weekend pojeżdzę ;) Oby nie za częściami ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Pawel, bo specjalnie zarwe nocke w piatek, w sb odwolam 3h korkow i przyjade do Wroclawia pokazac Ci, ze ja też jeżdzę ;P Przy okazji sprawdzę spalanie na 400km trasie :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 ZAPRASZAM ! :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Pawel, bo specjalnie zarwe nocke w piatek, w sb odwolam 3h korkow i przyjade do Wroclawia pokazac Ci, ze ja też jeżdzę ;P Przy okazji sprawdzę spalanie na 400km trasie :D To przy okazji weź Pawła i przyjedźcie do Lubina :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Chciałem tylko powiedzieć, że mam mieszane odczucia w stosunku do tego węża marki Semperit - po roku mój „nowy” wężyk paliwowy wygląda jak Twoje węże olejowe po 10 latach. Inny marki Dunlop, który też wymieniłem a służy do dostarczania podciśnienia do pompy paliwa jest w dużo lepszym stanie. Ale był tani - mogę wymieniać do roku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 No to mnie zmartwiłeś. Fakt, mam po 2m zapasu tych węży, ale ta robota... ;) Zobaczymy, najwyżej następnym razem kupi się oryginały bmw ;P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 No ja też się zmartwiłem - może dlatego, że przebiega w okolicach wydechu i dostawał regularnie temperatury? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Coroczna wymiana filtra oleju i oleju polaczona z wymiana przewodow olejowych ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Ciesz się, że nie czekają Cię inne coroczne wymiany ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Chyba cię zmartwię musisz to rozebrać z powrotem z tym że wcześnie kup sobie oplot węża i nalużgo na te twoje zakupione olejowe uchroni to od temperatury z kolanka. a sam oplot pomoże w chłodzeniu oleju Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 A skąd ten oplot wytrzasnąć? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 A skąd ten oplot wytrzasnąć? Mam znajomego w zoo, mogę Ci załatwić wylinkę z węża :D ssssssssss...... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 A skąd ten oplot wytrzasnąć? Np. tutaj ;) http://porzadekwkablach.pl/pl/c/OPLOTY-METALOWE/41 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 Jutro zmierze srednice zewnętrzną i się pomyśli. Ten oplot nakłada sie na rurke (oplot jest rozcięty wzdłuż) czy rurke sie wsuwa do srodka? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 2. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2011 tylko zanim obetniesz oplot wciśnij go mocno a potem obcinaj po założeniu gumy na miejsce, ten nadmiar scisnietej oplotki nasun za po opaske a potem tylko trykotka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach