jarek82wrze 0 Zgłoś ten post Napisano 14 Marzec 2012 wyskoczyly kreski zamiast glownych kilometrow i co odpale jest wyzerowany ale sie kreci moze ktos wie o co chodzi z tym dzieki za rady Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 14 Marzec 2012 (edytowane) Napięcie Ci spada - spróbuj z nowym / innym akumulatorem ;) Edytowane 14 Marzec 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Tak jak napisał Jarek. Prądu mało...hmmm...no właśnie, napięcie spada, czy prądu mało? Bo to dwie różne rzeczy, a ja lajkonik.:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Tak jak napisał Jarek. Prądu mało...hmmm...no właśnie, napięcie spada, czy prądu mało? Bo to dwie różne rzeczy, a ja lajkonik. :) Proszę bardzo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Ohma Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Dziękuję Jarku. Coś mi zaczyna świtać...aaa, to słońce za oknem. ;) :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 A moe, to nie jest kwestia napięcia ani natężenia, tylko po prostu Jarkowi82wrze kabelki pocieniały w motocyklu. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wojbm6 482 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 (edytowane) Ja mam podobny problem - licznik niby ma pokazywać 50 a czuję że to 18-20 - ale diagnoza raczej inna - "kabelek" ;) raczej nie pocieniał i napięcie szczególnie z wiosną to raczej rośnie a nie maleje - no może spada trochę natężenie - ale tylko trochę - nie do końca tak jak w teorii :-P :P - choć może rzeczywiście inny akumulator...?Pzdr :beer: Edytowane 15 Marzec 2012 przez Wojbm6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 A moe, to nie jest kwestia napięcia ani natężenia, tylko po prostu Jarkowi82wrze kabelki pocieniały w motocyklu. :D Nie odrobiłeś lekcji z wcześniejszego wpisu ;) Kabelki pocieniały to R urosło, a wzór dalej zostaje ten sam I=U/R - nawet w motocyklu ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Nie odrobiłeś lekcji z wcześniejszego wpisu ;) Kabelki pocieniały to R urosło, a wzór dalej zostaje ten sam I=U/R - nawet w motocyklu ;) No to jak R urosło, to mianownik się zwiększył, a przepływ prądu jest ograniczony średnicą drucika. Czyli, że jak R większe, to napięcie mniejsze. Chyba, że U w stosunku do R rośnie nieliniowo...muszę chyba wrócić do podręcznika fizyki dla klasy 6 lub 7...:D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 (edytowane) Tak czy owak jak "prądu" jest za mało to licznik się zeruje - rozrusznik ma duży apetyt - potrafi zeżreć cały dostępny "prąd" ;) Edytowane 15 Marzec 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Czyli prąd "prądowi" nierówny. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek82wrze 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 witam ale nawet jak jest odpalona sa nadal kreski w glownych kilometrach i jak jest naladowana to samo a odplala i śmiga bez problemow Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Jarku - opisz to wszystko możliwie najdokładniej jak potrafisz. Krok po kroku. Z tego co napisałeś do tej pory nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi. Jakie kreski, jakie zerowanie przy odpalaniu ??? Porób zdjęcia, może filmik - inaczej będzie trudno coś więcej powiedzieć niż zostało już powiedziane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 Interpunkcja by znacznie ułatwiła odbiór. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2012 A czy moto masz od nowego? Stało się to gdy był już w twoich rękach, czy wcześniej? Mam takie niejasne podejrzenie, że ktoś korygował przebieg. Możliwe też, że to kłopoty z instalacją (stykami przewodów) przy zegarach. Może styki się zasyfiły i dlatego źle wyświetla? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 wyskoczyly kreski zamiast glownych kilometrow i co odpale jest wyzerowany ale sie kreci moze ktos wie o co chodzi z tym dzieki za rady Oki - zamiast cyfr licznika pojawiają się jakieś kreski, ale dalej nie rozumie. Z treści wynika, że co odpalenie się zeruje czyli wychodzi na to, że w którymś momencie cyferki się pojawiają i licznik działa i wyświetla poprawnie do następnego odpalenia - z tym,że następny wpis całkowicie burzy mi taką konstrukcję myślową. Co znaczy się kręci ??? witam ale nawet jak jest odpalona sa nadal kreski w glownych kilometrach i jak jest naladowana to samo a odplala i śmiga bez problemow Może chodzi jednak o zegar ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 Może chodzi jednak o zegar ??? Jakby montowali w GS-ach Casio G-Shock, to nie byłoby problemów. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 Jarek, pelen szacun za cierpliwosc .... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek82wrze 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 witam.Odpalam i jest wyzerowany kreca sie kilometry normalnie a jak chce przejść do głównego zegara sa tylko kreski poziome.Motor mam kilka miesiecy jest to 2007 rok ma 10.000mil przelotu mysle ze nie byl cofany licznik widac to po stanie w jakim jest.Na poczatku bylo ok wydaje mi sie zestalo sie to od momentu jak kiedys mi kichnela i zgasla na chwile ale zaraz odpalia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 witam. Odpalam i jest wyzerowany ( rozumie że licznik pokazujący przejechane kilometry - tak czy nie ) kreca sie kilometry normalnie a jak chce przejść do głównego zegara sa tylko kreski poziome. ( Nie rozumie - co znaczy "przejść do głównego zegara" ) Motor mam kilka miesiecy jest to 2007 rok ma 10.000mil przelotu mysle ze nie byl cofany licznik widac to po stanie w jakim jest.Na poczatku bylo ok wydaje mi sie zestalo sie to od momentu jak kiedys mi kichnela i zgasla na chwile ale zaraz odpalia Próbuję zrozumieć co się dzieje, ale bez Twojej pomocy będzie ciężko. Odpowiedz może na proste pytania: - Podchodzisz do motocykla i przekręcasz kluczyk - na liczniku przejechanych kilometrów jest ? - Odpalasz Motocykl i na liczniku przejechanych kilometrów jest ? - Jedziesz i na liczniku przejechanych kilometrów jest ? - Co znaczy, że chcesz przejść do głównego zegara ? ( z czego na co? ) Może tak będzie łatwiej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 Któryś z wymienionych może być licznikiem "przebiegu dziennego" [zwał jak zwał] - ale hgw który. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek82wrze 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 nie ma głownych kilometrow przebiegu jaki ma sa tylko kreski a jak odpalam to jest wyzerowany i sie kreci normanie gasze odpalam i leci znowu od zera Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 (edytowane) A może tak?: Nie ma głownych kilometrow przebiegu jaki ma. Sa tylko kreski, a jak odpalam, to jest wyzerowany i sie kreci. Normanie gasze - odpalam i leci znowu od zera. Szanuj swoich czytaczy, proszę. Chcemy Ci pomóc, a Ty jeszcze utrudniasz :( Edytowane 16 Marzec 2012 przez mygosia 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek82wrze 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 jutro moze nakrece filmik jak to wyglada i zapodam dzieki za rady Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2012 Sądzę, że chodzi o to, że całkowity przebieg pokazuje kreseczki, a licznik przebiegu dziennego pokazuje po bożemu przejechane kilometry, ale tylko do momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym włączeniu jest wyzerowany. O to chodzi? A jak wygląda sprawa z zegarem pokazującym godziny? Też się resetuje? Masz wersję z komputerem czy bez (duży wyświetlacz LCD czy mały)? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach