Skocz do zawartości
slav54

F650Gs twin

Recommended Posts

Witam ,szukam informacji na temat terenowych właściwości F650 Gs Twin , ,dane techniczne i prasa fachowa jednoznacznie preferują pod tym względem F800 , ,niestety ten model jest dla mnie troche za wysoki nawet przy niskiej kanapie , Planuje wyjazd(wiosna 2013) gdzie będą dłuższe odcinki po wybojach ,szutrach itp Będe wdzięczny za wszelkie informacje ,sugestie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to Chłopie dobrze trafiłeś.

Po pierwsze Przywitalnia - napisz привет bo Cie zajadą

Po drugie forumowa wyszukiwarka - wpisuj czego szukasz, na pewno znajdziesz

Po trzecie własny wątek - załóż własny wątek i w nim zadawaj pytania i czekaj na rozwój sytuacji

Po czwarte - uodpornij się, forum wciąga

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"Mały twin" ma mniejsze skoki zwieszeń niż F800 GS. Ma też inne przełożenie na zębatkach (17/41) wobec (16/42) w F800GS.

Przednie lagi o śerdnicy 41 mm wobec 46mm. Za to jest nieco lżejszy, ale i nieco słabszy. Brakujące 14 KM można częściowo odzyskać zakładając do F650 GS napęd z F800GS, czyli 16/42. Wtedy motocykl zmienia się nie do poznania. Krótsze przełożenia na każdym biegu, większy moment obrotowy i w ogóle taki bardziej sexi się robi. :)

Sprawa istotna, gdybyś rozważał naprawdę offroadową jazdę, to "mały twin" ma aluminiowe felgi w przeciwieństwie do większego brata, odzianego w szprychy. Inna sprawa, to narzekania, że firmowe koła szprychowe w F800GS nie dają rady w ciężkim terenie i koniczność wymiany na EXCELE (czy jakieś takie). Przednie koło 19 cali wobec 21 w F800GS...

Co jeszcze chcesz wiedzieć? :D

P.S.

Admin Pawel otrzymuje talon na małego fiata. :D

Edytowane przez leff

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to Chłopie dobrze trafiłeś.

Po pierwsze Przywitalnia - napisz привет bo Cie zajadą

Przywitalnia po pierwsze powiadasz ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli pierwszy i trzeci punkt masz za sobą,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"Mały twin" ma mniejsze skoki zwieszeń niż F800 GS. Ma też inne przełożenie na zębatkach (17/41) wobec (16/42) w F800GS.

Przednie lagi o śerdnicy 41 mm wobec 46mm. Za to jest nieco lżejszy, ale i nieco słabszy. Brakujące 14 KM można częściowo odzyskać zakładając do F650 GS napęd z F800GS, czyli 16/42. Wtedy motocykl zmienia się nie do poznania. Krótsze przełożenia na każdym biegu, większy moment obrotowy i w ogóle taki bardziej sexi się robi. :)

Sprawa istotna, gdybyś rozważał naprawdę offroadową jazdę, to "mały twin" ma aluminiowe felgi w przeciwieństwie do większego brata, odzianego w szprychy. Inna sprawa, to narzekania, że firmowe koła szprychowe w F800GS nie dają rady w ciężkim terenie i koniczność wymiany na EXCELE (czy jakieś takie). Przednie koło 19 cali wobec 21 w F800GS...

Co jeszcze chcesz wiedzieć? :D

P.S.

Admin Pawel otrzymuje talon na małego fiata. :D

...to ja wiem ale czy ktoś próbował 650 po terenie ,czy lepiej zapomniec

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czwartego się nauczy, a w drugim Leff wszystko wyszuka ;) :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...to ja wiem ale czy ktoś próbował 650 po terenie ,czy lepiej zapomniec

Lekkimi szutrami, nawet nie poczujesz. Po błocku i mokrej trawie da się, ale, żeby mieć komfort, to na kołach musi być jakaś kostka.

Piach - nie ma problemu jeśli twoje umiejętności na to pozwalają.

Bezdroża...tego nie próbowałem, ale powinien dać radę.

Tylko pamiętaj, że nie jest to moto typu offroad, a jedynie motocyklowy SUV: ciężki, chociaż daje radę na większości nawierzchni. :)

Czy osoba ma jeszcze jakieś pytania? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lekkimi szutrami, nawet nie poczujesz. Po błocku i mokrej trawie da się, ale, żeby mieć komfort, to na kołach musi być jakaś kostka.

Piach - nie ma problemu jeśli twoje umiejętności na to pozwalają.

Bezdroża...tego nie próbowałem, ale powinien dać radę.

Tylko pamiętaj, że nie jest to moto typu offroad, a jedynie motocyklowy SUV: ciężki, chociaż daje radę na większości nawierzchni. :)

Czy osoba ma jeszcze jakieś pytania? :D

Dzięki ,własnie czekałem na taką odpowiedz ,, (czy jako "osoba " o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie ,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wyszukiwarka i wpisz "doświadczenia z oponami"

W sobote wrócimy do tematu :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

.... o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie ,

no nie - opony koniecznie trzeba mieć :lol:

O oponach dużo jest napisane - poproś wyszukiwarkę ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki ,własnie czekałem na taką odpowiedz ,, (czy jako "osoba " o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie ,

Pierwszy, fabryczny zestaw, to były "Bryczstony" BattleWing 501 i 502 czy jakoś tak.

Teraz taka sprytna i chyba już nieprodukowana kostka: Conti Escape i Conti Enduro.

Bryczki świetnie trzymały na asflacie i na mokrym. Do Conti też raczej nie mam zastrzeżeń. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki ,za odpowiedzi ,to już coś na rozpoczecie poszukiwań . Z tego co wiem o "kostce " to przy mokry asfalcie tragedia , ale chyba trzeba szukac złotego środka albo wozic dodatkowo terenowe co jest dosyc klopotliwe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki ,za odpowiedzi ,to już coś na rozpoczecie poszukiwań . Z tego co wiem o "kostce " to przy mokry asfalcie tragedia , ale chyba trzeba szukac złotego środka albo wozic dodatkowo terenowe co jest dosyc klopotliwe

mi bardzo fajnie jeździło się na TKC 80, teraz mam założonego z tyłu Mitasa E-10 i kilka razy zdarzyło mi się uślizgnąć koło

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mi bardzo fajnie jeździło się na TKC 80, teraz mam założonego z tyłu Mitasa E-10 i kilka razy zdarzyło mi się uślizgnąć koło

....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,,

Rozejrzyj się za Conti Enduro i Conti Escape. Naprawdę świetne gumy jak na kostkę zbliżoną do TKC 80. :)

Na mokrym to wszystko się uślizgnie jak manetka za mocno pójdzie w dół, ale to zarazem okazja, żeby pouczyć się dryftu. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,,

Zapraszamy z tymi pytaniami do odpowiedniego działu! :-|

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twinem f650gs miałem okazję pojeździć w Ramlejach i byłem mile zaskoczony. Nie był to jakiś wielki offroad, tylko szutry ale robił wrażenie bardziej poręcznego od starego f650gs (normalnego, nie Dakara bo Dakar jak wiadomo jest the best ;-)). Nie wiem czy zachowywałby się lepiej od "starego" w cięższym terenie bo jak można sprawdzić w wielu fotorelacjach na tym forum starszy brat daje radę (i ma ku temu kilka udogodnień jak wspomnał Leff szprychowe koła, osłonę silnika w standardzie itp. itd.) . Wkurzał mnie tylko system przełączania kierunkowskazów (w tym nowym).

Edytowane przez Vengosh10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×