slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Witam ,szukam informacji na temat terenowych właściwości F650 Gs Twin , ,dane techniczne i prasa fachowa jednoznacznie preferują pod tym względem F800 , ,niestety ten model jest dla mnie troche za wysoki nawet przy niskiej kanapie , Planuje wyjazd(wiosna 2013) gdzie będą dłuższe odcinki po wybojach ,szutrach itp Będe wdzięczny za wszelkie informacje ,sugestie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 828 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 No to Chłopie dobrze trafiłeś. Po pierwsze Przywitalnia - napisz привет bo Cie zajadą Po drugie forumowa wyszukiwarka - wpisuj czego szukasz, na pewno znajdziesz Po trzecie własny wątek - załóż własny wątek i w nim zadawaj pytania i czekaj na rozwój sytuacji Po czwarte - uodpornij się, forum wciąga Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 (edytowane) "Mały twin" ma mniejsze skoki zwieszeń niż F800 GS. Ma też inne przełożenie na zębatkach (17/41) wobec (16/42) w F800GS. Przednie lagi o śerdnicy 41 mm wobec 46mm. Za to jest nieco lżejszy, ale i nieco słabszy. Brakujące 14 KM można częściowo odzyskać zakładając do F650 GS napęd z F800GS, czyli 16/42. Wtedy motocykl zmienia się nie do poznania. Krótsze przełożenia na każdym biegu, większy moment obrotowy i w ogóle taki bardziej sexi się robi. :) Sprawa istotna, gdybyś rozważał naprawdę offroadową jazdę, to "mały twin" ma aluminiowe felgi w przeciwieństwie do większego brata, odzianego w szprychy. Inna sprawa, to narzekania, że firmowe koła szprychowe w F800GS nie dają rady w ciężkim terenie i koniczność wymiany na EXCELE (czy jakieś takie). Przednie koło 19 cali wobec 21 w F800GS... Co jeszcze chcesz wiedzieć? :D P.S. Admin Pawel otrzymuje talon na małego fiata. :D Edytowane 19 Marzec 2012 przez leff Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 No to Chłopie dobrze trafiłeś. Po pierwsze Przywitalnia - napisz привет bo Cie zajadą Przywitalnia po pierwsze powiadasz ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 w przywitalni byłem ,poradzono by na temat to w tematycznym , Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 828 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Czyli pierwszy i trzeci punkt masz za sobą, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 "Mały twin" ma mniejsze skoki zwieszeń niż F800 GS. Ma też inne przełożenie na zębatkach (17/41) wobec (16/42) w F800GS. Przednie lagi o śerdnicy 41 mm wobec 46mm. Za to jest nieco lżejszy, ale i nieco słabszy. Brakujące 14 KM można częściowo odzyskać zakładając do F650 GS napęd z F800GS, czyli 16/42. Wtedy motocykl zmienia się nie do poznania. Krótsze przełożenia na każdym biegu, większy moment obrotowy i w ogóle taki bardziej sexi się robi. :) Sprawa istotna, gdybyś rozważał naprawdę offroadową jazdę, to "mały twin" ma aluminiowe felgi w przeciwieństwie do większego brata, odzianego w szprychy. Inna sprawa, to narzekania, że firmowe koła szprychowe w F800GS nie dają rady w ciężkim terenie i koniczność wymiany na EXCELE (czy jakieś takie). Przednie koło 19 cali wobec 21 w F800GS... Co jeszcze chcesz wiedzieć? :D P.S. Admin Pawel otrzymuje talon na małego fiata. :D ...to ja wiem ale czy ktoś próbował 650 po terenie ,czy lepiej zapomniec Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Czwartego się nauczy, a w drugim Leff wszystko wyszuka ;) :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 ...to ja wiem ale czy ktoś próbował 650 po terenie ,czy lepiej zapomniec Lekkimi szutrami, nawet nie poczujesz. Po błocku i mokrej trawie da się, ale, żeby mieć komfort, to na kołach musi być jakaś kostka. Piach - nie ma problemu jeśli twoje umiejętności na to pozwalają. Bezdroża...tego nie próbowałem, ale powinien dać radę. Tylko pamiętaj, że nie jest to moto typu offroad, a jedynie motocyklowy SUV: ciężki, chociaż daje radę na większości nawierzchni. :) Czy osoba ma jeszcze jakieś pytania? :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Lekkimi szutrami, nawet nie poczujesz. Po błocku i mokrej trawie da się, ale, żeby mieć komfort, to na kołach musi być jakaś kostka. Piach - nie ma problemu jeśli twoje umiejętności na to pozwalają. Bezdroża...tego nie próbowałem, ale powinien dać radę. Tylko pamiętaj, że nie jest to moto typu offroad, a jedynie motocyklowy SUV: ciężki, chociaż daje radę na większości nawierzchni. :) Czy osoba ma jeszcze jakieś pytania? :D Dzięki ,własnie czekałem na taką odpowiedz ,, (czy jako "osoba " o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie , Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 828 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 wyszukiwarka i wpisz "doświadczenia z oponami" W sobote wrócimy do tematu :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 862 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 .... o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie , no nie - opony koniecznie trzeba mieć :lol: O oponach dużo jest napisane - poproś wyszukiwarkę ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Dzięki ,własnie czekałem na taką odpowiedz ,, (czy jako "osoba " o czymś zapomniałem?) wracając do tematu ,czy coś o oponach co by i na szose i lekkim terenie , Pierwszy, fabryczny zestaw, to były "Bryczstony" BattleWing 501 i 502 czy jakoś tak. Teraz taka sprytna i chyba już nieprodukowana kostka: Conti Escape i Conti Enduro. Bryczki świetnie trzymały na asflacie i na mokrym. Do Conti też raczej nie mam zastrzeżeń. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Dzięki ,za odpowiedzi ,to już coś na rozpoczecie poszukiwań . Z tego co wiem o "kostce " to przy mokry asfalcie tragedia , ale chyba trzeba szukac złotego środka albo wozic dodatkowo terenowe co jest dosyc klopotliwe Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 Dzięki ,za odpowiedzi ,to już coś na rozpoczecie poszukiwań . Z tego co wiem o "kostce " to przy mokry asfalcie tragedia , ale chyba trzeba szukac złotego środka albo wozic dodatkowo terenowe co jest dosyc klopotliwe mi bardzo fajnie jeździło się na TKC 80, teraz mam założonego z tyłu Mitasa E-10 i kilka razy zdarzyło mi się uślizgnąć koło Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
slav54 9 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 mi bardzo fajnie jeździło się na TKC 80, teraz mam założonego z tyłu Mitasa E-10 i kilka razy zdarzyło mi się uślizgnąć koło ....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2012 ....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,, Rozejrzyj się za Conti Enduro i Conti Escape. Naprawdę świetne gumy jak na kostkę zbliżoną do TKC 80. :) Na mokrym to wszystko się uślizgnie jak manetka za mocno pójdzie w dół, ale to zarazem okazja, żeby pouczyć się dryftu. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 019 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2012 ....czy mozesz cos więcej ,rodzaj bieznika ,na jaki teren,, Zapraszamy z tymi pytaniami do odpowiedniego działu! :-| Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 119 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2012 (edytowane) Twinem f650gs miałem okazję pojeździć w Ramlejach i byłem mile zaskoczony. Nie był to jakiś wielki offroad, tylko szutry ale robił wrażenie bardziej poręcznego od starego f650gs (normalnego, nie Dakara bo Dakar jak wiadomo jest the best ;-)). Nie wiem czy zachowywałby się lepiej od "starego" w cięższym terenie bo jak można sprawdzić w wielu fotorelacjach na tym forum starszy brat daje radę (i ma ku temu kilka udogodnień jak wspomnał Leff szprychowe koła, osłonę silnika w standardzie itp. itd.) . Wkurzał mnie tylko system przełączania kierunkowskazów (w tym nowym). Edytowane 20 Marzec 2012 przez Vengosh10 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach