jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Witajcie, obejrzałem w sobotę f650 gs z 2008r. Motocykl miał mieć przejechane ok 10 tys km. Sprzedający poinformował, że moto kupił w Niemczech od właściciela któremu wandale pourywali to i owo z motoru, min licznik, osłony plastikowe baku i inne drobiazgi. Obecny właściciel pouzupełniał brakujące części, włącznie z licznikie, który obecnie pokazuje parę km przebiegu. Brak jest książki serwisowej. Jednak obecny właściciel nie widzi problemu (gdyby doszło do transakcji) żebyśmy zrobili przegląd w serwisie bmw we wrocku. Motocykl wygląda dość dobrze, ma niewielkie przetarcie tylnego podnóżka str pr. Nie rzuca się w oczy, kosmetyka. Mam pytania, na ile solidne jest taki przegląd w serwisie (nigdy nie korzystałem z bmw wrocław)? jako początkujący – bo po wielu, wielu latach przerwy w prowadzeniu moto, czy nie lepiej jest kupić wersję jednocylindrową, 20KM słabszą od 800tki? czy taka nie do końca jasna historia motocykla nie zniechęciłaby was do kupna?pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Najpierw serwis - później ew decyzja. Po wielu latach raczej powoli , małymi kroczkami oswajaj się z maszyną . 800 wymaga szacunku i cierpliwości . Na słabszym łatwiej się wdrożyć , co nie znaczy że na mocniejszym się nie da Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 A mnie lekko ten motek śmierdzi. Jeżeli ma przytarty tylny podnóżek to wygląda że szlifował, bo to jest jedna z pierwszych rzeczy co przyciera. Druga sprawa to brak książki serwisowej. Skoro po Niemcu i na dodatek 2008 to książki brak? Oni generalnie porządni są i o takie rzeczy dbają. Oczywiście rożne rzeczy się zdarzają wiec to go nie dyskwalifikuje ale zalecałbym daleko idąca ostrożność. 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Tak jak Cichy napisał daleko idąca ostrożność. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 a skąd wiadomo, że "po niemcu", może to np. jakiś tuerk był 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 980 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Nie łatwo coś ci doradzić ,ale jeżeli chcesz kupić motocykl wystawiony na allegro w jakże atrakcyjnej cenie , to z tego co widać na zdjęciu, zastanawia mnie rodzaj i mocowanie kierunkowskazów z przodu. Przyglądnij się innym zdjęciom na innych aukcjach i wyciągnij wnioski. Niestety w naszym kraju ludzie kupują marzenia a cena czyni cuda. Motocykl mojego syna jest droższy ale ja wsiadam w każdym momencie zabierając swoją małżonkę jako pasażera i wiem czym jadę . Na jego naprawę wydałem ponad 6 tys. PLN a koszt ostatnich zmian zestawu napędowego oraz klocków to kolejne 1600 . Posiadam oczywiście faktury oraz książkę serwisową i komplet kluczyków, o dodatkach w postaci gmoli , handbarów, kufrów , 2 szyb ,tankbagu już nie wspomnę. Mój motocykl ma znaną historię i w konfrontacji z innymi wystawionymi jest więcej niż dobrze wyposażony, ale jeszcze nie znalazł się taki który to docenił PozdrawiaM 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Najpierw serwis - później ew decyzja. właśnie, po serwisie podejmę decyzję... dzisiaj już trocję ochłonąłem... ale wczoraj, niewiele brakowało bym spisał umowę... pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 A mnie lekko ten motek śmierdzi. Jeżeli ma przytarty tylny podnóżek to wygląda że szlifował, bo to jest jedna z pierwszych rzeczy co przyciera. Druga sprawa to brak książki serwisowej. Skoro po Niemcu i na dodatek 2008 to książki brak? Oni generalnie porządni są i o takie rzeczy dbają. Oczywiście rożne rzeczy się zdarzają wiec to go nie dyskwalifikuje ale zalecałbym daleko idąca ostrożność. ... masz rację, dlatego wciąż się waham. Natomiast myślę że podnóżki w nie jednym motórze bywają poobcierane, dla mnie ważne jest pochodzenie motocykla i geometria, pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 a skąd wiadomo, że "po niemcu", może to np. jakiś tuerk był ... tysz prawda! w końcuśmy wszystkie turki.... ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Nie łatwo coś ci doradzić ,ale jeżeli chcesz kupić motocykl wystawiony na allegro w jakże atrakcyjnej cenie , to z tego co widać na zdjęciu, zastanawia mnie rodzaj i mocowanie kierunkowskazów z przodu. Przyglądnij się innym zdjęciom na innych aukcjach i wyciągnij wnioski. Niestety w naszym kraju ludzie kupują marzenia a cena czyni cuda. Motocykl mojego syna jest droższy ale ja wsiadam w każdym momencie zabierając swoją małżonkę jako pasażera i wiem czym jadę . Na jego naprawę wydałem ponad 6 tys. PLN a koszt ostatnich zmian zestawu napędowego oraz klocków to kolejne 1600 . Posiadam oczywiście faktury oraz książkę serwisową i komplet kluczyków, o dodatkach w postaci gmoli , handbarów, kufrów , 2 szyb ,tankbagu już nie wspomnę. Mój motocykl ma znaną historię i w konfrontacji z innymi wystawionymi jest więcej niż dobrze wyposażony, ale jeszcze nie znalazł się taki który to docenił PozdrawiaM ... przybliż mi temat, może będę mógł docenić... jeśliś blisko dolnegośląska... i nie bardzo rozumiem o co chodzi z kierunkowskazami. Chętnie pokazałbym zdjęcie w lepszej rozdzielczości ale są pewne ograniczenia. pozostają maile... pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 W serwisie powinni móc Ci także sprawdzić historię przeglądów... to też coś może powiedzieć o stanie moto Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 W serwisie powinni móc Ci także sprawdzić historię przeglądów... to też coś może powiedzieć o stanie moto ... mam spisany nr VIN, wszystkiego dowiem się jutro po kontakcie z serwisem, pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 980 Zgłoś ten post Napisano 20 Maj 2012 Jeżeli oglądałeś ten motocykl http://otomoto.pl/bmw-f-bmw-f-650-gs-rok-2008-M3155009.html , to z nim jest coś dziwnego. Teoretycznie jest sprzedawany jako 650 ale plastiki sugerują 800. Natomiast sposób montażu przednich kierunkowskazów jest moim zdaniem daleki od oryginału, z Twojego zdjęcia niewiele można zobaczyć ale jak popatrzysz na zdjęcie jakiejkolwiek 650 na tymże allegro to powinieneś zobaczyć różnicę. Na tym forum też je znajdziesz ale z kolei mnie jest ciężko linkowaç bo piszę z tableta,a jemu daleko do funkcjonlności normalnego systemu, albo ja jeszcze się nie nauczyłem. Jakbyś jednak nie znalazł to kierunkowskazy są zamontowane blisko szyby Mniej więcej tak powinna wyglądać 650 http://otomoto.pl/bmw-f-650-gs-M3192462.html , jeszcze jedno pamietaj że handlarz liczy na to że kupujący jednak go nie sprawdzi w serwisie, dlatego zawsze należy to robić. Próbując kupić 120 w dieslu na 10 obejrzanych aut 9 miało przekręcone liczniki a wyszło to po otrzymaniu numenu VIN, jak napisałem wcześniej ludzie sami chcą być oszukiwani i auto nie może mieć więcej niż 200000km na liczniku i każdy oczywiście jest bezwypadkowy. Przepraszam jeżeli rozpisałem się na temat ale podchodzę do tego emocjonalnie, chciałbym choć raz kupić coś od kogoś jak osoby które jeżdżą samochodami po nas. Ostatecznie kupiłem 4R w benzynie w świetnym stanie ale i ten pan zataił że samochód miał przygodę, rozmawialiśmy dalej bo wszystko zostało naprawione w autoryzowanej stacji a pan został ukarany obniżką ceny. PozdrawiaM 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 A mnie lekko ten motek śmierdzi. Jeżeli ma przytarty tylny podnóżek to wygląda że szlifował, bo to jest jedna z pierwszych rzeczy co przyciera. Druga sprawa to brak książki serwisowej. Skoro po Niemcu i na dodatek 2008 to książki brak? Oni generalnie porządni są i o takie rzeczy dbają. Oczywiście rożne rzeczy się zdarzają wiec to go nie dyskwalifikuje ale zalecałbym daleko idąca ostrożność. Z tego wynika, że ja na pewno nie jestem Niemcem. ;) :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 Ma plastiki od 800 to i kierunki zamontował jak w 800. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Filip 761 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 (edytowane) Tak jak koledzy piszą sprawdź 100 razy zanim podejmiesz decyzję, bo tak naprawdę okazje się nie zdarzają! Gdyby było wszystko git, to cena była by normalna, ewentualnie trochę niższa niż wszystkie jeśli komuś zależy na czasie! A taka promocja kusi nabywcę jak goła laska na poboczu, tylko potem się okazuję że trzeba płacić więcej niż przewidywaliśmy na początku, a i tak nie mamy wymarzonego cacka i radości na gębie, tylko wkurwiający nas i ciągle psujący się bubel... (który ciężko jest sprzedać bo środowisko jest wąskie!) Ale możesz zrobić tak jak to proponuje czasem Paweł: na promocje nie ma rady - trzeba brać! Edytowane 21 Maj 2012 przez Filip 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 Jendrek! Nie sprawdzaj VIN-u w serwisie, tylko podstaw motocykl do serwisu żeby na miejscu podpieli go do kompa w BMW!!! Proszę Cię, sprawdź motek!!! nie numer na ramie!!!Bo możesz potem bardzo drogo żałować. Jeśli sprzedający nie chce jechać do serwisu na sprawdzenie CAŁEGO motka na miejscu, to sobie lepiej odpuść!!!Jak pożałujesz 200-300 zł na sprawdzenie w BMW całej historii motocykla to możesz potem wydać o wiele więcej. Wiem co piszę! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jendrek 0 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 ... jak już pisałem, motorek był "okradziony". m.in. zerwali mu plastiki. Jak napisał "elektrician" plastiki od 800 to i kierunki od 800. "marekw" masz rację, to ten motorek. Z wizytą w serwisie nie byłoby problemu. Miałem czas w piątek popołudniu na wizytę, ale w serisie miejsca brak. Więc muszę tym razem odpuścić... bo już jest inny klient... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zolty 0 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 witam wszystkich. wlasnie znalazlem to forum szukajac opinii o f650gs. stoje przed dylematem zakupu: http://otomoto.pl/bm...n-M3139317.html napewno duzym + jest gwarancja ktora daje sprzedawca (pytanie czy ktos z Was mial okazje albo slyszal jak wyglada realnie skorzystanie z tej gwarancji.) znalazlem tutaj na forum opinie ze dosc drogo sobie zycza za ta maszyne, ale szczerze mowiac po krotkim rekonesansie w sieci nie znalazlem podobnego modelu z tego rocznika w znaczaco nizszej cenie. czy macie moze jakies uwagi do tego konkretnego motocykla ? gdzies powyzej przeczytalem ze widelec mogl byc malowany, poniewaz nie ma naklejek. w czwartek jestem umowiony na jazde probna, wiec prosze o opinie lub informacje na co szczegolnie zwrocic uwage. i tak ogolnie co myslicie o tym modelu jak na pierwszy motocykl ? slyszalem plotke ze w 650 jest problem z walami korbowymi. plotka czy fakt ? z gory dziekuje za opinie i mam nadzieje ze niedlugo zostane zmotoryzowanym forumowiczem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 Problemy z wałem korbowym?? Odkąd jestem tu na forum to nic się chyba takiego nie wydarzyło. No może poza jednym przypadkiem ale to inna historia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 16 tysi za singla to moim zdaniem pewex - czyli duzo ponad to co jest warty motocykl z 2005r. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zolty 0 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 ok. to tak odbiegajac od tego ze to jest forum uzytkownikow marki bmw bardziej polecalbys np. honde transalp (ten sam rocznik, podobny przebieg), ktorej szukalem na poczatku za troche nizsza cene ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 Nie wiem nic na temat hondy TA bo nigdy nie prowadziłem takiego motocykla. Zeszły sezon jezdzilem na DL i tu coś mogę podpowiedzieć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 Porownac moze user dawid650 - najpierw mial GSa malego singla a teraz odpycha sie trampkiem w nowej budzie. Napisz PW albo poczekaj az odpisze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 user GSa malego singla odpycha trampkiem w nowej budzie. Aliczku, no nie poznaje kolegi :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach