Skocz do zawartości
Michal750

Dzień dobry :]

Recommended Posts

Witajcie :) Chciałbym się przywitać, ale od początku...

Jako że pewna pani z Nissana skasowała mojego ostatniego enduraka...

http://www.dziennikw...UBLIN/120509897

post-2714-0-23709200-1345908705_thumb.jpg

... a bez motocykla gorzej się czuje jak bez obu nóg zaczynam poszukiwania nowego :)

Chociaż KLE500 bardzo dobrze mi leżało to od kilku już lat moim małym marzeniem jest "nowa" GS-ka czyli model po 2001 :)

Tak też trafiłem na wasze forum i po wstępnym poczytunku spodobała mi się tutejsza atmosfera :) Mam więc nadzieje na miłe posiedzenia i nowe znajomości :)

Mam jednak parę obaw co do zakupu GSki. Pomijam to, że są wg mnie za drogie. Moje obawy budzi jakość ich wykonania (oglądałem kilka). Plastiki, lakier, praca hamulca z ABSem... to wszystko przy 20-letnim japończyku sprawia wrażenie jakby miało 40 lat. Serio :)

Co mnie przekonuje do jego zakupu to sposób w jaki to moto jeździ. Owszem, stara GS sprawia wrażenie muła ale nowa jest zupełnie inna - mimo swojej "niskoobrotowości" jest żwawy i jak żaden inny motocykl w swojej klasie (przynajmniej taki którym jeździłem) zrywa się na koło z gazu jak gdyby nigdy nic. Jest leciutki i naprawdę przyjemny. To mnie przekonuje.

Tak więc zakup GSa będzie dla mnie wyborem serca a nie rozumu. Przekonuje mnie wyłącznie sposób w jaki to się porusza ...no i może jeszcze nadzieja że nadaje się to w teren :)

Znacie te sprzęty najlepiej - czy możecie mnie do niego jakoś rozumowo przekonać? :D

Pod uwagę biorę też: kolejne KLE500 (ale już go miałem), TDM850 4TX (niestety zupełnie nie w teren), AfricaTwin (drogie i chyba trochę za duże), Transalp 600 ostatni przed 650 (paskudny i nie tani).

A tak poza tym mam 22 lata, mieszkam w Lublinie, kocham motocykle, samochody i rocka.

Wszystkie moje pojazdy do tej pory pochodziły ze Szwajcarii i tam też zamierzam szukać moto :)

W tej chwili jeżdżę moją drugą BMW e38 - 750iL 5,4 V12 - bo nie uznaję kompromisów :) Możecie znać mnie z forum 7er.pl lub e38e39.pl pod tym samym loginem.

Motocyklem poruszam się głownie w mieście ale kocham jeździć w teren i orać lasy toteż liczę tu na GSa :)

Rzeczy w jakich mogę pomóc to:

-detektywistyka i pokrewne (np. badania antypodsluchowe, audyty bezpieczenstwa itp..., oprogr. na telefon)

-interfejs diagnostyczny z kompem do Beemek (+ garstka doświadczenia z tymi samochodami) oczywiście za free

-interfejs do sterowników LPG STAG (w tym wszystkie najnowsze) z kompem = aktualizacja softu, korekty itp

-bardzo dobry a przy tym niedrogi lakiernik, mój sąsiad

-zawsze chętny na tripa!! :) przynajmniej jak już bedzie moto...

Moje zwierzaki:

post-2714-0-92358200-1345908710_thumb.jpg

ex:

post-2714-0-60563600-1345908711_thumb.jpg

post-2714-0-27385600-1345908864_thumb.jpg

... i chyba tyle mojego gadania puki co :)

PS. Słabo że nie można używać funkcji :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!!

Po pierwsze co to jest "stary" gs??, bo jeżeli nowy jest po 2001, to starego po prostu nie ma!!! Stara jest F-ka.

Po drugie, czy cena jest wysoka?? Jak chcesz coś dobrego to musisz dać.

Po trzecie (może być nawet primo :) ) to nic nie piszesz o spalaniu. Spalanie jest olbrzymią zaletą tego moto. Potrafi spalać mniej niż 4l/100km.

Po czwarte, wg mnie gs-em lasu nie przeorasz. To motorek,który wjedzie i wyjedzie wszędzie, ale zabawy w terenie nie będziesz miał.

To narazie tyle ode mnie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj, nareszcie jakieś porządne powitanie, a nie "jestem Zdzisiek i chcę GS-a". Nie rozumiem czemu Narzekasz na jakość wykonania f650gs, mi się właśnie zawsze wydawało, że plastiki i ich spasowanie są na 5 z +. Może egzemplarz, który Dosiadałeś miał "jakąś historię"? Ja, jako użytkownik tego modelu (niestety już w mniejszości na tym forum :P ) mogę stwierdzić, że nie ma z nimi najmniejszego problemu tylko warto dokupić gmole bo w przypadku ich uszkodzenia ceny są kosmiczne. Moim subiektywnym oczywiście zdaniem, nie ma też lepszego kompromisu asfalt/teren (z zachowaniem tej kolejności bo w przypadku teren/asfalt są lepsze motocykle) niż f650gs (no może f800 gs B) ), Co do hamulców, to ich skuteczność znacznie poprawiają przewody w stalowym oplocie. Na czułość i działanie ABS-u nigdy nie narzekałem (jest na tyle dobry, że rzadko go wyłączam w łatwym terenie). Powodzenia w zakupach!

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za miłe przywitanie :)

manioora faktycznie spalanie GSa o ile rzeczywiście takie wychodzi na co dzień i przy katowaniu (bo ja tylko tak potrafię po mieście i w terenie) nie skacze do 10l jak moja KLE to jest jakiś ewenement, rewelacja.

Jak z tym błotkiem? Na YT jest sporo filmów w niekoniecznie lekkim terenie i chyba daje to radę...?

Vengosh... jakie motocykle masz na myśli pisząc o stosunku teren/asfalt hm? :)

A może któryś kolega z Lublina pomógłby mi się przekonać ostatecznie do tego wyboru hm? :) Tak na prawdę nową GSką (czy w ogóle GSką - chociaż widziałem i stare które były w ten sposób opisywane) miałem okazję jeździć tylko przy parkingach/po osiedlu. Zdążyłem tylko zauważyć że jest zupełnie inna od tej starej - tak faktycznie jest?

Chętnie bym komuś postawił flaszeczkę i śmignął się parę km w normalnym ruchu :) Bo na handel w Lublinie nic teraz nie ma.

Edytowane przez Michal750

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sześć :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj

.........i przy katowaniu (bo ja tylko tak potrafię po mieście i w terenie) ..........

Chętnie bym komuś postawił flaszeczkę i śmignął się parę km w normalnym ruchu :)

No to zachęciłeś, teraz na pewno ktoś da Ci się karnąć. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Vengosh... jakie motocykle masz na myśli pisząc o stosunku teren/asfalt hm? :)

Np. KTM 690 albo BMW650Xchallenge (ale to trudno dostać), choć Dakara też bym tak do końca nie przekreślał :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj

No to zachęciłeś, teraz na pewno ktoś da Ci się karnąć. ;)

Ej, sprzęt nie katowany zawsze się psuje :) Po co brać moto na test i nawet nie wypróbować co potrafi hm? Zresztą jak daje ludziom swoje zawsze każę skatować żeby pokazać co mam :) grzecznie to sobie rowerem można pojeździć.

A w razie czego... odkąd Fenicjanie wynaleźli pieniądze takie sprawy nie są problemem.

Podsumowując chętnie skatuje czyjąś GSkę :D

Edytowane przez Michal750

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×