Skocz do zawartości
klemens

motoklemens

Recommended Posts

Cześć. Mam już 51 latek a rozumku niewiele i spodenki krótkie. Jeżdżę hondą cbf1000, Kolekcjonuję sam oraz rozdaję znajomym i rodzinie punkty karne, ciężko zdobyte. Ponieważ nieco mi się już honda i szosa znudziła a punktami nie mam już kogo obdarowywać, chciałbym sie przesiąść na coś bardziej terenowatego i jeździć tam, gdzie nie ma radarów i rejestratorów. Niestety często nie ma tam również dróg :-) .Myślę o dużym GSie (nowym). Ale kasy kosztuje niemało a cierpliwość mojej żonki już się wyczerpuje, więc namyślam się jeszcze i chętnie braci fanów bajeryszemotorenwerke dysput roztropnych wysłucham. :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

Kup sobie Dakara używanego ( duży GS do krzaków jest trochę duży ;) ), a żonie kup kwiaty i pierścionek i będzie Pan zadowolony :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!!

Witaj!

Kup sobie Dakara używanego ( duży GS do krzaków jest trochę duży ;) ), a żonie kup kwiaty i pierścionek i będzie Pan zadowolony :)

Popieram!! Możesz też wziąść pod uwagę jakiegoś wścieklaka :) Ale weź pod uwagę, że po pięćdziesiątce kości bardziej kruche :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

Kup sobie Dakara używanego ( duży GS do krzaków jest trochę duży ;) ), a żonie kup kwiaty i pierścionek i będzie Pan zadowolony :)

Nie zamierzam jeździć po wertepiskach, raczej po szutrach i drogach ostatniej kolejności odśnieżania. Do tego moja żonka nie jest anty-moto (ma swój kombinezon) i czasem się dosiada na plecaka, więc moto poniżej litra raczej za słabe. Dzienne przebiegi robię/robimy ok.600km, więc tym bardziej jednak coś większego. Jeździłem dużym GSem po różnych drogach i bezdrożach i pasuje mi. (tylko kto wymyślił, żeby kierunkowskazy obsługiwać dwiema rękami i trzema guzikami?! :angry: ) Edytowane przez klemens

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sześć :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

" (tylko kto wymyślił, żeby kierunkowskazy obsługiwać dwiema rękami i trzema guzikami?! :angry: ) "

Ktoś gdzieś napisał,że do obsługi TEGO można się przyzwyczaić :shock: Ja się do przyzwyczajonych na pewno nie zaliczam :evil:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeździłem dużym GSem po różnych drogach i bezdrożach i pasuje mi.

A jak tak to oczywiście tak ! :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lewa od prawie równolatka :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć :)

Oswojeni Niemcy bawaryjscy twierdzą, że jak się już ktoś gubi przy obsłudze kierunkowskazów (mówimy już o advanced users), to jest stan "o jeden browar za dużo" i należy wezwać taksówkę ;)

Jest jeszcze inna wersja, ale bardzo szowinistyczna ;)

Kurcze, ale GS nie ma funkcji niewidzialności, punkty nakręca identycznie, tylko mniej spektakularnie ;)

Przy takich przebiegach to IMHO lotniskowiec 1200. Na pierścionek ratka spłatka, ponieważ diamenty łupkowe tanieją.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj z łódzkiego, te kierunki można ogarnąć i przejść nad tym do porządku dziennego, trenowałem na R 1100RS.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj ;) Wybór takiej maszyny nie jest oczywisty. Poczytaj, umów się na jazdy testowe co najmniej 3-ma modelami i dopiero postanów ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×