monia 9 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Witam! Jako że przymierzam się do zakupu BMW F650GS-mam pytanie: Czy bardzo odczuwalne są w BMW F650GS drgania od silnika ,ktory ma 1 cylinder przy jezdzie pow.100 km/h? Mam nieprzyjemne doswiadczenie z jazdy Yamahą XT 660 ,która równiez ma 1 cylinder.Dłuższa jazda z predkościa pow 100 km/h to byl dramat. Dzięki za ew.odpowiedzi.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Mnie to w ogóle nie przeszkadza. Przy 180 km/h bardziej przeszkadza pęd powietrza ściągający kask z głowy niż wibracje od silnika ;) Przeloty dziennie powyżej tysiąca kilometrów też nie powodują, że schodzisz z moto i "masz padaczkę". Ale to moje zdanie i mogę nie być obiektywna ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 W wersji GS może być trochę inaczej ale w mojej F 650 drgania pojawiają się ok 3000 a potem ustają obrotów zatem prędkość nie ma tu takiego znaczenia .Trzeba po prostu kombinować z biegami i gazem.Faktem jest,że silniki o większej ilości cylindrów mają lepszą kulturę pracy ale nie jest tak źle żeby rezygnować z singla który ma też sporo zalet 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jpfigo 52 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Mnie nie przeszkadzaja a moze juz nie zwracam uwagi na drgania.Maja one tez i pozytywne strony bo jak zaczyna drgac to znacze ze musze zwolnic.Tez uwazam jak Mirek2404 trzeba kombinowac gazem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ArturS 133 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Witam! Jako że przymierzam się do zakupu BMW F650GS-mam pytanie: Czy bardzo odczuwalne są w BMW F650GS drgania od silnika ,ktory ma 1 cylinder przy jezdzie pow.100 km/h? Mam nieprzyjemne doswiadczenie z jazdy Yamahą XT 660 ,która równiez ma 1 cylinder.Dłuższa jazda z predkościa pow 100 km/h to byl dramat. Dzięki za ew.odpowiedzi.... Singiel yamahy to jeden z najbardziej przyjaznych singli, ponoć podobnie jest z F650 (nie jeździłem), więc lepie się przejedź i oceń. Ja się przesiadłem z wysokoobrotowego twina, w którym drgania przeszkadzały mi bardziej niż w singlu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 a propos przesiadek - ja się przesiadłam z rzędowej czwórki na singla i co? straszyli drganiami, ale jest super :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) To są po prostu takie ,,pozytywne wibracje'' ale niekoniecznie to musi przeszkadzać :) zwłaszcza,że zakres zjawiska kiedy ono może trochę wkurzać jest niewielki Edytowane 21 Październik 2012 przez mirek2404 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 powyżej 5tys. obrotów mogą być uciążliwe i obraz w lusterkach się rozmywa... a to jest na ostatnim biegu ok. 130kmh Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ex1 477 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 zarówno singielek XT jak i single w GS-ach nie wibrują specjalnie, są łagodne :) jeżeli zmęczył Cię XT, to koniecznie się przejedź na BMW, może być i tak że poszukasz szybko łagodnej V, jaką np. ma trampek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
marycha 506 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 (edytowane) Kiedy przesiadłem się dzisiaj z F650 na Bandita 650, to wyraźnie brakowało mi tych drgań i wibracji, no i jakoś tak za cicho z przodu mi było :) a za głośno z rury. Mały off - z kumplem niezły team w korku robiliśmy (Spacerowa w Gdańsku). Ja z przodu na eFce w "złotej" kamizelce - wszyscy z naprzeciwka zjeżdżali prawie że do rowu, kumpel za mną na Bandicie świeżo po zmianie tłumika na jakiegoś "tłuczącego gara". Tak dawał w eter z rury, że przed nami nawet głusi kierownicy z potłuczonymi lusterkami uciekali w pole :D Muszę obiektywnie stwierdzić, że kierowców puszek mamy w kraju naprawdę super :) :) Edytowane 21 Październik 2012 przez marycha Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Od razu boxera R1200- najmniej wibrujący silnik, jaki do tej pory spotkałem :P A tak poważnie, to mnie F650 denerwowało powyżej 5tys obr/min, ale wybierając jeszcze raz moto mało litrażowe, kupiłbym to samo- tylko w lepszym stanie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Ja juz bym nie chciał singla 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 a singielkę? :beer: 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 a singielkę? :beer: biore :-D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 to se znajdź ;) :beer: 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 Czyli yamaha? :P 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 na warsztat... :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 no ja też się już nie dam przekonać na singla, no chyba że 2-gi moto do polatania po lesie ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 Zanim stwierdzisz, że GS mocno wibruje przejedź się dla porównania na jakimś KTMie singlu, ten na centralce potrafi sam wyjeżdżać z garażu :mrgreen: 8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 (edytowane) Mi trochę wibracje na początku przeszkadzały, później się przyzwyczaiłem i nie ma problemu. Bardziej mnie denerwują opony bo jak przestaje wibrować silnik to opony zaczynają (metzeler turance) ;) Edytowane 22 Październik 2012 przez Centrino 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 Mi również wibracje nie przeszkadzały.Jeśli komuś bardzo jest nie halo,to częściowo " problem " rozwiązują manetki z pianki.Miałem takie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 I zelowa kanapa I buty na "sloninie" Tylko po co? 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 I zelowa kanapa I buty na "sloninie" Tylko po co? Pawle, bo lans ma wiele twarzy :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 jak dla mnie to w enduro nie ma lansu za wiele... bo chyba o tym rozmawiamy? - enduro to wysokie moto z wibrującym singlem ? lansiarze jeżdżą na wypucowanych, miękkich, cichych poduszkowcach, bo nikt dla lansu nie bedzie sobie obijał dupy :twisted: Monia, jeśli jesteś choć "mini-twardzielką" i naprawdę chodzi Ci o jeżdżenie po gruncie wszelako-naturalnym, to to moto przyniesie Ci tam tyle radości, że jakieś wibracje tych zalet na pewno nie przysłonią ;) ...jesli nie zamierzasz zjeżdżać z asfaltu bierz fałstroma, trampka itp ;) Ben sprzedaje suze gs500 - to też GS a dla Kobiety na początek idealny lans :lol: :P 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 22 Październik 2012 Właśnie, na szutrze wibracji nie czuć :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach