Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 7 Marzec 2013 (edytowane) Wystawiam w imieniu Prota ogłoszenie o znanej mi osiemsetce o imieniu Helga na sprzedaż. Prawdziwy turysta! Motor zjechał całą Europę i Maroko, nie jeździł w terenie. Całkowity przebieg 68 000km, przy 45 000km wymieniony silnik, sprzęgło, skrzynia biegów, łożyska gr, kół, wydech i oświetlenie w ramach gwarancji. Właśnie założone nowe opony Continental, Klocki przód i tył, olej i płyny, a wcześniej napęd - nie zamierzałem sprzedawać i zainwestowałem w prezent dla nowego właściciela na nowy sezon równowartość 3 000zł. BMW F800GS RM 2010, pełne wyposażenie,kierunki LED, podgrzewane manetki, komputer, gmole i handbary, alarm i dwa piloty, książka serwisowa. Pierwszy właściciel, motor był zawsze pod stałą opieką ASO, jak na Dakkarze:). Mam faktury na wszystkie wymiany, naprawy i dokumentację do wymian gwarancyjnych, motor jest niemal w takim stanie technicznym i kosmetycznym jak go kupiłem, był wiernym towarzyszem podróży. W pierwszym sezonie zrobił 56 000km:) Żadna część, ani żaden podzespół w tym motocyklu, nie był nigdy naprawiany, lakierowany czy prostowany. Cena do negocjacji po obejrzeniu. link do ogłoszenia : http://otomoto.pl/bm...0-M3547112.html Edytowane 8 Marzec 2013 przez aaniś Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 w ogłoszeniu pojawiły się zdjęcia z dzisiaj . Jedno poglądowe dodaję tutaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 804 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 o cholera, czeka mnie zaraz wymiana silnika, nie przewidziałem takiego wydatku w budżecie 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 To tylko w 8-setkach... Trzeba by już powoli założyć wątek w zakupach grupowych w związku z poszerzaniem się grona posiadaczy 800-tek wśród nas ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 To tylko w 8-setkach... Trzeba by już powoli założyć wątek w zakupach grupowych w związku z poszerzaniem się grona posiadaczy 800-tek wśród nas ;) chodzi ci o silniki do 800tek? :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 a co nie tak z tymi silnikami? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 756 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 psują się 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 I zle znosza kiepskiej jakosci paliwo. Bardzo zle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Nie jestem specjalista i jest to jedyny znany mi przypadek wady fabrycznej silnika w 800. Ale znacie się lepiej i macie doświadczenie w tym temacie pewnie stąd te wnioski :) dla kogoś takiego jak ja dobrze wiedzieć na przyszłość :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 było sporo napisane o wyprawach na 8 setkach i całkiem fajnie sobie radzą. Ostatnio rampus dawał link na relacje Hiszpana, który ze swoją dziewczyną przejechał 36000km przez m.in. Syberię, Mongolię itd. Nic oprócz zawieszenia nie zawiodło. A zawieszenie dało w kość, ponieważ byli przeładowani. tutaj jest relacja - http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=735005 Do tej pory nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z silnikiem w 800ce. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 o cholera, czeka mnie zaraz wymiana silnika, nie przewidziałem takiego wydatku w budżecie Całkiem podobna sytuacja mnie spotkała. W rozliczeniu oddałem silnik plus 1200zł i jedzie drugi na wymianę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Widzę, że niektórzy biorą zbyt poważnie zapiane w tym wątku informacje :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 (edytowane) koguciki zapiały? :D bo czasami to już się pogubić można prawdą a co żartem jest więc zaliczam się do niektórzy ;) Edytowane 8 Marzec 2013 przez aaniś Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 800tka to nie jest wcale zly motocykl. Po prostu nie do wszystkiego i nie wszedzie sie nadaje.. i tyle. Jesli chodzi o awaryjnosc to gdzies na adv.com bylo o tym jak w obu 800tkach silniki zatarly sie podczas przejazdu w Afryce. Podobno byla to kwestia paliwa o zbyt malej liczbie oktanowej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 dwa na ile milionów? :-P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 dwa na ile milionów? :-P To byl tylko jeden z przykladow. Poczytaj adv.com. Jest tego sporo wiecej. Dalej jednak twierdze, ze to nie jest zly motocykl. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 To byl tylko jeden z przykladow. Poczytaj adv.com. Jest tego sporo wiecej. Dalej jednak twierdze, ze to nie jest zly motocykl. Masz pewnie wiele racji skoro czytałeś, ja nie czytałem i nie zamierzam, ale skoro paliwo było o zbyt niskiej liczbie oktanowej, a producent zaleca min 91, to czemu się tu dziwić? Poza tym inne motocykle/silniki na tym samym paliwie pojechały dalej? Myślę że ktoś się po prostu rozczarował że sprzedano mu wodę zamiast paliwa i tyle, a może jak otrzeźwiał to się połapał że wlał nie tego co trzeba, a głupio było się przyznać :-D :-P :beer: lajf is brutal czasami naprawdę ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Jak dorosnę, to może sobie takiego kupię :)... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 832 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Całkowity przebieg 68 000km, przy 45 000km wymieniony silnik, sprzęgło, skrzynia biegów, łożyska gr, kół, wydech i oświetlenie w ramach gwarancji. A te wszystkie bebechy ( sprzęgło, skrzynia biegów, łożyska gr, kół, wydech i oświetlenie w ramach gwarancji ) to w tym starym czy już nowym silniku były wymienione ?? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 oświetlenie silnika pewnie na ledach zrobili ;) a co do szczegółów odsyłam z pytaniami do właściciela.( nie chcę żeby mnie zwolnili za brak odpowiedzi jak panią Anię z Orlenu ) :lol: 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 koguciki zapiały? :D bo czasami to już się pogubić można prawdą a co żartem jest więc zaliczam się do niektórzy ;) Przekonamy się jak zaczną osiągać przebiegi 45kkm ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Przekonamy się jak zaczną osiągać przebiegi 45kkm ;) Rampus to może być, a w zasadzie powinno, jeszcze w tym roku :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Rampus to może być, a w zasadzie powinno, jeszcze w tym roku :-D Mówisz, że silnik od DRki pasuje?;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 8 Marzec 2013 Mówisz, że silnik od DRki pasuje? ;) Czekaj.... pogadam z Jarkiem :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach