Koyac 46 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Dnia 9.02.2016 o 18:41, raby napisał: Finito No to Raby jeździł chyba tylko do kościoła:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Koyac 46 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 (edytowane) A tęcza faktycznie może w tych czasach źle się niektórym kojarzyć... Edytowane 3 Styczeń 2017 przez Koyac Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 7 minut temu, Koyac napisał: No to Raby jeździł chyba tylko do kościoła:) Jak będziesz robił ja Raby, że po powrocie z sumy poświęcisz na polerowanie parę godzin to też przed wyjazdem będą bez "tęczy" 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 2 godziny temu, Koyac napisał: A o czym świadczy taka tęcza kolektora? No i czy macie na to jakiś sposób? Kolanko bylo niedawno polerowane i teraz zaczyna sie wypalac. Mozna to wyczyscic ale nie ma sensu, nawijaj km to zrobi sie bardziej brazowe. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 42 minuty temu, Koyac napisał: No to Raby jeździł chyba tylko do kościoła:) To bylo zdjecie po poskladaniu wydechu. Szkoda ze obecnie brak czasu na zimowe potyczki :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Koyac 46 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Takiego efektu w tym stanie zmiany nigdy nie osiągnę:(. Ale ale, dla wszystkich zatroskanych losem swojego wydechu i zazdroszczącym skrycie tym, których los tak srogo nie dotknął, podsumowanie fachowca z Almotu: "Odpowiadając Panu na temat odbarwienia, wyjaśniam. Przyczyna jest taka, że temperatura spalin w rurze wydechowej przed katalizatorem przekracza 450 stopni C i dodatkowo jest jeszcze podgrzewana przez katalizator, a to powoduje, że chromowana powłoka na rurze wydechowej zmienia swoją barwę. [....]. Stąd mogą występować różne stopnie zmiany przebarwienia na kolankach. Często przy znacznym wysileniu silników, kolana rur wydechowych rozgrzewają się aż do czerwoności, wtedy po wystygnięciu można zaobserwować nie tylko przebarwienie do koloru niebieskiego, ale znaczną utratę połysku powierzchni chromowanej. Nie jest to żaden powód do niepokoju, tak po prostu jest z rurami wydechowymi. W niektórych motocyklach, dla 'zamaskowania' przebarwień na rurach wydechowych, producent stosuje specjalne nakładki 'maskujące', które ze względu na brak bezpośredniego kontaktu ze spalinami nie ulegają żadnemu przebarwieniu, ale za to często korodują. " Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 12 minut temu, Koyac napisał: Takiego efektu w tym stanie zmiany nigdy nie osiągnę:(. Jak się nie chwycisz roboty to nigdy! To nie niknie od pisana tylko od żmudnego polerowania ... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 761 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 A fachowiec z almotu bzdur nie nagadał ?Od kiedy kolanka są chromowane? taptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Teraz, Marcin N napisał: A fachowiec z almotu bzdur nie nagadał ? Od kiedy kolanka są chromowane? On nie pisał do BMW tylko prawdopodobnie do "armatury". Gdzie indziej jest sonda i gdzie indziej katalizator - więc i temperatury inaczej się rozkładają - choć zawsze najcieplej przy wylocie z głowicy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Taka tęcza w tym miejscu świadczy jedynie o tym, że ten motocykl był używany niezgodnie z przeznaczeniem.Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 2 minuty temu, Seb napisał: Taka tęcza w tym miejscu świadczy jedynie o tym, że ten motocykl był używany niezgodnie z przeznaczeniem. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka A wiesz to na podstawie? Ile kolektorow w F650GS polerowales? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 A to nie jest oczywiste, że nie był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem? Nie chodzi o polerowanie, ale o przebarwienie ... EDIT: choć "przeznaczenie" w tym wypadku jest dość szerokie - od prawie niejeżdżenia po jeżdżenie 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Teraz, Jarek napisał: A to nie jest oczywiste, że nie był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem? Nie chodzi o polerowanie, ale o przebarwienie ... Raczej wcale nie byl uzywany, po prostu gosc sobie na postoju pogazowal troche. Koyac Podaj link do ogloszenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Raczej mniej niż trochę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Ja nie Koyac, ale podam link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-650-f-gs650f-2x-abs-grz-manetki-bdb-stan-ID6yGOYL.html#xtor=SEC-8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Mnie tam tlumiki nie martwia ale zaineresowal bym sie czemu nie ma zadnej naklejki na ramie... Odpicowany ladnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Powodów braku nalepek może być dużo... np. Kiedyś oglądaliśmy erteka, który był przemalowany na czarno, bo akurat właściciel lubił ten kolor... w sumie to nawet sobie nalepki (śmigiełka) czarno- białe nalepił :)) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2017 Dawno, dawno temu, jak jeszcze Maciej Zientarski był Maciejem Zientarskim a nie Maciejem Z. to testował BMW R1100R bodajże (nie pamiętam dokładnie czy to było R czy może RS) . Pamiętam, że wtedy to w Polsce była egzotyka ale mówił właśnie o przebarwionych rurach w BMW, że to taki znak rozpoznawczy i właściwie nikt nie wiem dlaczego one tak pięknie zmieniają kolory. Tzn sam proces i jego przyczyny są znane ale nie wiadomo dlaczego inżynierowie z BMW nic z tym nie robią. To taka ciekawostka. To pisałem ja..... P.S. mnie się to akurat podoba bo w innych motocyklach zdarza się, że cały wydech rdzewieje a przykryty jest piękną chromowaną maskownicą. Moim zdaniem na podstawie tych kolorów na wydechach nic wielkiego ustalić się nie da. No chyba, że ktoś zobaczy w przebarwieniach Matkę Boską albo Jezusa ale to wtedy radziłbym się udać do psychiatry albo przynajmniej poważnie zastanowić czy wsiadać na motocykl mając psychikę w takim stanie. Dziękuję za uwagę. Gorąco pozdrawiam wszystkich którzy zaraz będę mnie tu równać z błotem. P.S.2 tak dwukrotnie odniosłem się do symboli religijnych i zrobiłem to z namysłem, premedytacją i wcale się tego nie wstydzę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2018 Takie tam na szybko.Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 10 076 Zgłoś ten post Napisano 19 Wrzesień 2018 @raby nie było problemu z odkręceniem (strach o urwaną szpilkę itd.) ? Po demontażu uszczelki się jeszcze nadają czy od razu do wymiany ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 20 Wrzesień 2018 Większość wykręca się ze szpilka. Uczczelki są metalowe i poskładałem na starych. Jest trochę ciasno ale wykonalne. A naj trudniej to poluzować pospinany kabel sondy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 20 Wrzesień 2018 czym czyściłeś/polerowałeś ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 20 Wrzesień 2018 9 godzin temu, FALCON napisał: czym czyściłeś/polerowałeś ? Jacek, ja Ci dobrze radzę, starego nie ruszaj bo urwiesz Ale może z jedna rurą pójdzie łatwiej niż w twinie 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 20 Wrzesień 2018 9 godzin temu, FALCON napisał: czym czyściłeś/polerowałeś ? włóknina https://allegro.pl/sciernica-trzpieniowa-z-wlokniny-80x50mm-gr-80-i7569096947.html tarcza filcowa https://allegro.pl/tarcza-polerska-listkowa-filcowa-lamelka-filc-125-i7248776672.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=ZWM1NjVlOTctYmM5OS00NmQzLWE4MzgtYTFhYWYxMDFlMDYyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=f18f0b3f-27a7-4131-b5de-cac245f44717 Autosol Bluing Remover 13 minut temu, lcoo napisał: Jacek, ja Ci dobrze radzę, starego nie ruszaj bo urwiesz Ale może z jedna rurą pójdzie łatwiej niż w twinie Nie pojdzie... z 2 kominami sporo pracy jest. Cofnij na 2016. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach