JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 28 Kwiecień 2014 Potrzebuję jedną, ale w dobrej cenie i dobrym stanie wezmę i dwie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 30 Kwiecień 2014 (edytowane) Mam oryginalny komplet do Dakara ale tu sie raczej nie sprawdza. EDIT: Moze sie myle ale czy w tym przypadku nie lepiej byloby zmienic komplet? Chodzi o rownomierne zuzycie. Edytowane 30 Kwiecień 2014 przez Mutomb Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 30 Kwiecień 2014 Przy zmianie jasne, że tak. Ale jak zwykle robię kombinację po swojemu. Chcę usztywnić przód i wymyśliłe sobie, że wywalę tulejki, które są nad sprężynami, a zamiast nich dam kawałki sprężyn odpowiednio przycięte. To pozwoli mocniej naprężyć sprężyny bez utraty długości skoku zawieszenia. Jeśli macie jakieś opinie na temat tego planu, to chętnie przeczytam. Wydaje mi się, że powinno działać. A sprężynę zamówiłem już oryginalną, więc zakup nieaktualny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 30 Kwiecień 2014 (edytowane) Moja opinia jest taka: w oryginalnym zawieszeniu (przód) są inne sprężyny, tuleje oraz coś co BMW nazwało przewodem (31 42 7 655 780). Czym różnią się owe "przewody" nie wiem, nie zdążyłem się przyjrzeć. Oryginalne sprężyny są sporo dłuższe (a tulejki dystansowe odpowiednio krótsze) w stosunku do wersji obniżonej. Krótkie sprężyny naciskowe (nr.10) są takie same w obu wersjach. Skoro już zamówiłeś sprężyny, to na twoim miejscu zamówiłbym przynajmniej te tulejki bo koszt to ok 30 zł za sztukę. Edytowane 30 Kwiecień 2014 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 30 Kwiecień 2014 Wydaje mi się, że przód nie jest u mnie obniżany. Chcę go po prostu usztywnić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2014 probowales z innym olejem? albo wieksza iloscia oleju? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2014 Zmieniłem olej na minimalnie gęstszy (~12,5), trochę pomogło. Jednak lubię pojeździć po dziurach i czasami dobija za mocno. Poza tym jak dla mnie za bardzo nurkuje przy hamowaniu itd. Po prostu jest za miękki. Zobaczę co z tego wyjdzie. Sprężynę już zamówiłem, a zmiany będą w pełni odwracalne. Opiszę wrażenie, może wyjdzie coś sensownego. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 118 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2014 W razie niepowodzenia przeróbek mam do sprzedania oryginalne, nieobniżane przednie zawieszenie - kompletne. Musiałbyś tylko sobie golenie pomalować - uprzedzając komentarze nie swoje tylko wchodzące w skład zawieszenia :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2014 A mógłbyś zmierzyć długość goleni (rur chromowanych), ile wystają z obudowy w górę? Bo nie jestem pewien, czy moje jest obniżone, czy nie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 118 Zgłoś ten post Napisano 2 Maj 2014 A mógłbyś zmierzyć długość goleni (rur chromowanych), ile wystają z obudowy w górę? Bo nie jestem pewien, czy moje jest obniżone, czy nie. zawieszenie jest u Jarka więc nie dam rady :-( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 2 Maj 2014 Jarek mi podawał jakiś czas temu długość całości, jest taka jak moja. Może brał z Twojego zawieszenia wymiar. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach