Skocz do zawartości
Matt80

Co sądzicie o tej GS-ce?

Recommended Posts

Cześć,

szukam aktualnie GSa (ewentualnie vstorma) no i znajomy polecił mi taki o to sprzęcik, który stoi w komisie w Kobiernicach (okolice Bielska/Kęt):

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/1.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/2.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/3.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/4.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/5.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/6.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/7.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/8.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/9.jpg

http://91.228.199.94/~ftpwlasny/10.jpg

generalnie moto z angli, ale w pl od 2 lat (podobno klient kupil od nich moto po czym sprzedal im spowrotem bo kupil sobie nowego GS 800). rocznik 2003 podobno przejechane tylko 15kmil:)

Cena to 9900. Opony tyl w niby dobrym stanie ale rocznik 2002, przod to 2006 zatem obie do wymiany. Moto mialo wyciagniety aku, bo podobno padl przez zime ( stoi tam od jesieni)

Da się cos wyczytać ze zdjęć?

Dzieki za informacje

Edytowane przez Matt80

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

15 tys i wymieniony napęd, opaski na przewodach wodnych nieoryginalne, za to obłazi farba itd, itd. Na pewno są to oszuści o skrajnym stopniu bezczelności.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z własnego doświadczenia radzę dać sobie spokój z komisami. 99% prawdopodobieństwo wlezienia na mniejszą lub wręcz gigantyczną (jak widać na obrazkach) minę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

moto bylo przygotowywane do sezonu, dlatego korek byl odkrecony. Rozumiem, ze generalnie moto nie jest warte uwagi? Macie jeszcze jakie uwagi do tego modelu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja jestem ciekawy jak wyjęli akumulator demontując tylko środkowy panel. Jeżeli moto ma całe zaczepy to trzeba zdjąć jeszcze prawy boczek żeby tę czynność wykonać (chyba, że zamontowali prawy z powrotem dla oglądających w celu lepszej estetyki). Cena to 9900, dodaj do tego 6 stów na nowe opony,120 na nowy akumulator, 400 na nowy napęd bo widać, że ten już długo nie pociągnie to daje ponad 11000 za kompletnego golasa, a to już okazją nie jest i z pewnością wyskoczy coś jeszcze....Może przedstaw kalkulacje Panom i ostro negocjuj jak bardzo podoba Ci się ten egzemplarz. Sprawdź jeszcze stan plastików żeby się nie okazało, że to powypadkowy szmelc (zaczepy - czy niepourywane) i niech koniecznie odpalą moto przed sprzedażą.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ogólnie ze zdjęć kiepsko a na pewno nie za 9900 zł

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W takim razie odpuszcze sobie ten egzemplarz.

Zerknijcie prosze jeszcze na to ogłoszenie:

http://olx.pl/oferta/bmw-f-650-gs-2001r-CID5-ID5KpBT.html#0dc2e821da

Generalnie nie wyglada zle (bede go ogladal jutro), podobno wlasciciel zrobil 5k km od kupna czyli od 2007 roku.

Jest to wersja kanadyjska - podobno rozni sie tylko oslonami lancucha.

Macie jakies uwagi do tego moto? Dzieki za info

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pierdu pierdu

wersje są tylko EU i USA

osłona akcesoryjna podobnie jak kilka innych dodatków

dość mocno przepalone tłumiki co może świadczyć że nie był oszczędnie traktowany

przednia opona do wymiany, przyjrzyj się czy aby koło proste bo trochę durnowate ujęcie, tylna też już powoli

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie sądzę aby wersja kanadyjska różniła się od innych wersji osłonami łańcucha. Bardziej są to akcesoryjne osłony i nawet kiedyś chyba Touratech miał takie w swojej ofercie.

Jeżeli chodzi o motocykl to na pierwszy rzut oka gryzie strasznie komin, który wygląda jakby w ognisku leżał dość długo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po kolorze tłumika nigdy nie uwierzę, że ten motocykl ma przejechane mniej niż 100000 poza tym zwróć uwagę na osłonę zębatki zdawczej. Dobrze, że jest akcesoryjna bo można dostrzec samą zębatkę - jej praktycznie nie ma. Z pewnością nie odważyłbym się wracać z takim stanem napedu ma kołach do domu. Osłony łańcucha są z TT i osłona zębatki zdawczej też - to jest na plus wg mojej opinii.

EDIT: To co jeszcze zauważyłem to urwany prawy przedni set, zamontowany na nity do jakiejś blachy (przypomina mi to to trochę skrobak do ryb wykonany z kapsla i kawałka metalu jaki wykonałem na ZPT w podstawówce :lol:)

Edytowane przez Vengosh10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie podczas jazdy mocno drgała kierownica a jak sie ja puściło to mocno sie telepała, normalnie strach sie bac. Pewno łożysko do wymiany, albo coś z felgą.

Manetki w strasznym stanie, ale podobno jak sa podgrzewane to tak sie dzieje...

- kierownik musi tak mocno trzymać kierownicę, że aż manetki się topią...

Jak dla mnie - sprzęt nie wygląda zachęcająco...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupa jakaś, daj na luz, albo kup za 2000 :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×