Skocz do zawartości
mila1

Sprzedam YAMAHA XT 125 R

Recommended Posts

Aby zrobić miejsce w garażu dla nowego motka muszę sprzedać swoją zabawkę yamahę XT 125R. Rocznik 2005, ja kupiłem ją w 2012 z przebiegiem 500 km (była jeszcze nie dotarta). Teraz na liczniku jest 6000 km. Służyła wiernie i bezawaryjnie wożąc mój tyłek po leśnych ścieżkach i duktach. Wg. mojej oceny motek w stanie idealnym. Ponieważ w pierwotnych zamysłach yamaszka miała służyć do turystyki (turlania się ), trochę ją zmodyfikowałem: fabryczna kanapa zyskała wkładkę żelową i nowe obicie poprawiające komfort jazdy ( Mariomoto) na dłuższych dystansach, dorobiłem stelaże pod sakwy i tylny bagażnik, gniazdo zapalniczki. Cena z bocznymi sakwami 6000 PLN.

1-DSC_3937.JPG1-DSC_3943.JPGDSC_1546.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co nowego będzie? :)

To nie ten watek... :lol:

Ps. Motek bardzo fajny. Rozważałbym jako wybrańca dla tych co mają tylko prawko na kat. B. Niezły na poczatek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co nowego będzie? :)

X country, ale GS zostaje... :)

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mila, a ile toto ma w siodle?

Fabrycznie było 860 mm, ale po obniżeniu i wyprofilowaniu kanapy 820-830 mm, przy moich 170 cm dotykam prawie całymi stopami.

Edytowane przez mila1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ooooo!!!! very interesting!!!

to jeszcze pytanie od Ani, ile toto jedzie bez wysiłku? czy nada się na dalszą podróż bocznymi drogami?

Edytowane przez Marcin N

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wg. mnie prędkość podróżowania to ok. 75-80 km/h ( ma wtedy 2/3 maksymalnych obr.). Do jazdy głównymi drogami nie nadaje się, gdyż jest kłopot z TIR-ami :), no i ta prędkość usypia. Jadąc bocznymi drogami asfaltowymi, szutrami, drogami polnymi, jeżdżę nim z prędkościami podobnymi jak GS-em. Ja robiłem nim 6-8 godzinne wycieczki i było ok. Użytkując GS-a i yamaszkę mogę powiedzieć, że wybierając trasy asfaltowe, decydowałem się na GS ( jazda nim to bajka :) ). W trasę szutrową zdecydowanie wybierałem yamaszkę, gdyż zawieszenie ma bardziej miękkie i komfortowe no i lekkość motka pokazuje wtedy swoją przewagę. Yamaszka ze swoją mocą nie nadaje się do żadnej jazdy ekstremalnej, służy do spokojnego szwędania się i turlania bocznymi drogami. Aha, do jazdy po zakorkowanej Warszawie zdecydowanie wybieram yamaszkę :).

P.S. Przykład typowego użytkowania yamaszki opisałem tutaj: http://f650gs.pl/top...cz/page__st__20

Edytowane przez mila1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

X country, ale GS zostaje... :)

X country chyba potrafi zastąpić obydwa ;-)
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

X country chyba potrafi zastąpić obydwa ;-)

Może tak się zdarzyć, choć na razie GS-a uważam za genialnego do jazdy bocznymi asfaltami. Xcountry ma być na bezdroża :)

Edytowane przez mila1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może tak się zdarzyć, choć na razie GS-a uważam za genialnego do jazdy bocznymi asfaltami. Xcountry ma być na bezdroża :)

to dlaczego nie X-Ch ?
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to dlaczego nie X-Ch ?

Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :).

Edytowane przez mila1
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :).

maruda... ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

maruda... ;)

Uderzyłem w stół i nożyce się odezwały :), jak będę jeżdził tak jak Ty, to też sobie kupię X Ch.

Edytowane przez mila1
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :).

też mam 170 cm i nie jest źle :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam 172cm I jezdze Czalendzem. W trudniejszy teren zakładam niższa kanapę. Obnizylem przód o jakis 1 cm i jeżdzę z maksymalnie 105 PSI w tylnym amorku. Miejsca zatrzymania trzeba planować, ale da sie.

A ten bzyk Yamahy bardzo fajny!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

też mam 170 cm i nie jest źle :)

Mam 172cm I jezdze Czalendzem. W trudniejszy teren zakładam niższa kanapę. Obnizylem przód o jakis 1 cm i jeżdzę z maksymalnie 105 PSI w tylnym amorku. Miejsca zatrzymania trzeba planować, ale da sie.

A ten bzyk Yamahy bardzo fajny!

To chyba daliście Michałowi do myślenia ;)?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To chyba daliście Michałowi do myślenia ;)?

Na zachętę

http://f650gs.pl/topic/104-fotki-naszych-maszynek/page__view__findpost__p__251518

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nigdy nie mówię nigdy :), pojeżdżę, zobaczę… Obydwa motki są piękne.

Lynx-R-G650-BMWs-800%5B1%5D.jpg

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nigdy nie mówię nigdy :), pojeżdżę, zobaczę… Obydwa motki są piękne.

Lynx-R-G650-BMWs-800%5B1%5D.jpg

Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;)

F800GS + X

R1200GS/1150 + X

;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;)

F800GS + X

R1200GS/1150 + X

;)

Moze kiedys HP2 + X :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moze kiedys HP2 + X :lol:

W takim przypadku wystarczy zam HP2 :D!

Zaśmiecamy Michałowi temat o sprzedaży ;)

Edytowane przez lcoo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;)

F800GS + X

R1200GS/1150 + X

;)

Będzie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a co ile robi się wymianę oleju w tej Yamaszce i jakieś inne serwisy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co 6 000 km wymiana oleju. Przed nowym sezonem wypadałoby go wymienić (1 litr). Płyn hamulcowy wymieniłem dwa miesiące temu. Klocki, opony, tarcze, napęd nie wykazują śladów zużycia (nawet nie było jeszcze potrzeby napinania łańcucha). Właśnie przejrzałem instrukcję i wyczytałem, że po 6kkm należałoby sprawdzić i ew. oczyścić filtr powietrza oraz sprawdzić zawory. Więcej nic ciekawego w instrukcji obsługi nie znalazłem.

Edytowane przez mila1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×