mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 Aby zrobić miejsce w garażu dla nowego motka muszę sprzedać swoją zabawkę yamahę XT 125R. Rocznik 2005, ja kupiłem ją w 2012 z przebiegiem 500 km (była jeszcze nie dotarta). Teraz na liczniku jest 6000 km. Służyła wiernie i bezawaryjnie wożąc mój tyłek po leśnych ścieżkach i duktach. Wg. mojej oceny motek w stanie idealnym. Ponieważ w pierwotnych zamysłach yamaszka miała służyć do turystyki (turlania się ), trochę ją zmodyfikowałem: fabryczna kanapa zyskała wkładkę żelową i nowe obicie poprawiające komfort jazdy ( Mariomoto) na dłuższych dystansach, dorobiłem stelaże pod sakwy i tylny bagażnik, gniazdo zapalniczki. Cena z bocznymi sakwami 6000 PLN. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 co nowego będzie? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 co nowego będzie? :) To nie ten watek... :lol: Ps. Motek bardzo fajny. Rozważałbym jako wybrańca dla tych co mają tylko prawko na kat. B. Niezły na poczatek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 co nowego będzie? :) X country, ale GS zostaje... :) 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 826 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 Mila, a ile toto ma w siodle? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 (edytowane) Mila, a ile toto ma w siodle? Fabrycznie było 860 mm, ale po obniżeniu i wyprofilowaniu kanapy 820-830 mm, przy moich 170 cm dotykam prawie całymi stopami. Edytowane 20 Listopad 2014 przez mila1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 826 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2014 (edytowane) ooooo!!!! very interesting!!! to jeszcze pytanie od Ani, ile toto jedzie bez wysiłku? czy nada się na dalszą podróż bocznymi drogami? Edytowane 20 Listopad 2014 przez Marcin N Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 (edytowane) Wg. mnie prędkość podróżowania to ok. 75-80 km/h ( ma wtedy 2/3 maksymalnych obr.). Do jazdy głównymi drogami nie nadaje się, gdyż jest kłopot z TIR-ami :), no i ta prędkość usypia. Jadąc bocznymi drogami asfaltowymi, szutrami, drogami polnymi, jeżdżę nim z prędkościami podobnymi jak GS-em. Ja robiłem nim 6-8 godzinne wycieczki i było ok. Użytkując GS-a i yamaszkę mogę powiedzieć, że wybierając trasy asfaltowe, decydowałem się na GS ( jazda nim to bajka :) ). W trasę szutrową zdecydowanie wybierałem yamaszkę, gdyż zawieszenie ma bardziej miękkie i komfortowe no i lekkość motka pokazuje wtedy swoją przewagę. Yamaszka ze swoją mocą nie nadaje się do żadnej jazdy ekstremalnej, służy do spokojnego szwędania się i turlania bocznymi drogami. Aha, do jazdy po zakorkowanej Warszawie zdecydowanie wybieram yamaszkę :). P.S. Przykład typowego użytkowania yamaszki opisałem tutaj: http://f650gs.pl/top...cz/page__st__20 Edytowane 21 Listopad 2014 przez mila1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 926 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 X country, ale GS zostaje... :) X country chyba potrafi zastąpić obydwa ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 (edytowane) X country chyba potrafi zastąpić obydwa ;-) Może tak się zdarzyć, choć na razie GS-a uważam za genialnego do jazdy bocznymi asfaltami. Xcountry ma być na bezdroża :) Edytowane 21 Listopad 2014 przez mila1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
maxiu 1 126 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 Może tak się zdarzyć, choć na razie GS-a uważam za genialnego do jazdy bocznymi asfaltami. Xcountry ma być na bezdroża :)to dlaczego nie X-Ch ? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 (edytowane) to dlaczego nie X-Ch ? Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :). Edytowane 21 Listopad 2014 przez mila1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 056 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :). maruda... ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 (edytowane) maruda... ;) Uderzyłem w stół i nożyce się odezwały :), jak będę jeżdził tak jak Ty, to też sobie kupię X Ch. Edytowane 21 Listopad 2014 przez mila1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
maxiu 1 126 Zgłoś ten post Napisano 21 Listopad 2014 Przy moim wzroście nogi by mi dyndały i nie mógłbym jęździć na listonosza :).też mam 170 cm i nie jest źle :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 Mam 172cm I jezdze Czalendzem. W trudniejszy teren zakładam niższa kanapę. Obnizylem przód o jakis 1 cm i jeżdzę z maksymalnie 105 PSI w tylnym amorku. Miejsca zatrzymania trzeba planować, ale da sie. A ten bzyk Yamahy bardzo fajny! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 518 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 też mam 170 cm i nie jest źle :) Mam 172cm I jezdze Czalendzem. W trudniejszy teren zakładam niższa kanapę. Obnizylem przód o jakis 1 cm i jeżdzę z maksymalnie 105 PSI w tylnym amorku. Miejsca zatrzymania trzeba planować, ale da sie. A ten bzyk Yamahy bardzo fajny! To chyba daliście Michałowi do myślenia ;)? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 To chyba daliście Michałowi do myślenia ;)? Na zachętę http://f650gs.pl/topic/104-fotki-naszych-maszynek/page__view__findpost__p__251518 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 Nigdy nie mówię nigdy :), pojeżdżę, zobaczę… Obydwa motki są piękne. 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 518 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 Nigdy nie mówię nigdy :), pojeżdżę, zobaczę… Obydwa motki są piękne. Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;) F800GS + X R1200GS/1150 + X ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;) F800GS + X R1200GS/1150 + X ;) Moze kiedys HP2 + X :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 518 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 (edytowane) Moze kiedys HP2 + X :lol: W takim przypadku wystarczy zam HP2 :D! Zaśmiecamy Michałowi temat o sprzedaży ;) Edytowane 23 Listopad 2014 przez lcoo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 Hmmm, coś mi się wydaje, że to będzie nowy forumowy trend ;) F800GS + X R1200GS/1150 + X ;) Będzie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 826 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 a co ile robi się wymianę oleju w tej Yamaszce i jakieś inne serwisy? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mila1 3 368 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2014 (edytowane) Co 6 000 km wymiana oleju. Przed nowym sezonem wypadałoby go wymienić (1 litr). Płyn hamulcowy wymieniłem dwa miesiące temu. Klocki, opony, tarcze, napęd nie wykazują śladów zużycia (nawet nie było jeszcze potrzeby napinania łańcucha). Właśnie przejrzałem instrukcję i wyczytałem, że po 6kkm należałoby sprawdzić i ew. oczyścić filtr powietrza oraz sprawdzić zawory. Więcej nic ciekawego w instrukcji obsługi nie znalazłem. Edytowane 23 Listopad 2014 przez mila1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach