Skocz do zawartości
Andy

Fenix z popiołów!

Recommended Posts

Witam!

Dwa tygodnie starań ale w końcu jestem na forum!

Na wstępie proszę o miłe potraktowanie laika motocyklowego(nie tak do końca bo śmigałem już 20-parę lat temu na maszynie marki Simson S-51).Później miało być już wszystko(oprócz ścigacza-nie przepadam), ale dopiero teraz decyzja-kupuje.

No i kupiłem to cudo

http://olx.pl/oferta...D5-ID505NB.html

Może ktoś widział lub słyszał coś o tej maszynie,jestem ciekaw co mnie czeka.na oko mam do wymiany klocki(filtry,olej,płyn- to wiadomo),dekiel od sprzęgła utleniony dość dobrze-brzydki że hej!

No to tyle wstępu teraz czekam na opinie(widzę na forum wielu forumowiczów z ciętym językiem,przyjmę każde słowa krytyki,ale proszeeeeeeeeeeee piszcie normalnie moja gwara młodzieżowa skończyła się w latach 80-tych i do niektórych tekstów muszę zatrudniać tłumacza młodzieżowego żeby coś zrozumieć.

Spisałem się za wszystkie lata, idę odpocząć( z lampką białego wina)!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siemasz :)

Może ktoś widział lub słyszał coś o tej maszynie

To zdaje się ten:

334042137_gWfb6-L.jpg

Zobacz co dobry mechanior potrafi zdziałać, był czerwonym dużym GS-em, a jest żółtym małym :)

Żarcik - niech służy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć.

To jest handlarz. Oglądałem ten motocykl w listopadzie 2013r. (to nie pomyłka). Był okropnie skorodowany. Nie miał mocy, dusił się. W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego susza. Wtedy nie miał lusterek. Podobno zdjęte do transportu. Oczywiście przez telefon była igła. W ciągu 20 min z 10 tys zł zrobiło się 8, ale i tak nie kupiłem. 500km w plecy. To chyba tyle.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć.

To jest handlarz. Oglądałem ten motocykl w listopadzie 2013r. (to nie pomyłka). Był okropnie skorodowany. Nie miał mocy, dusił się. W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego susza. Wtedy nie miał lusterek. Podobno zdjęte do transportu. Oczywiście przez telefon była igła. W ciągu 20 min z 10 tys zł zrobiło się 8, ale i tak nie kupiłem. 500km w plecy. To chyba tyle.

Tak zgadza sie to handlarz.Z tego co piszesz stał u niego juz dwa lata.I to prawda bo papiery są z końca 2012 ze Szwecji.Ciekaw jestem ilu jeszcze go widziało.Trafiło na mnie i trzeba coś wymyślić żeby hulało!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak zgadza sie to handlarz.Z tego co piszesz stał u niego juz dwa lata.I to prawda bo papiery są z końca 2012 ze Szwecji.Ciekaw jestem ilu jeszcze go widziało.Trafiło na mnie i trzeba coś wymyślić żeby hulało!

Nie takie sprzęty tu wskrzeszano. Będzie dobrze. :beer:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motór przebieg ma okrutny ;). Nie wiemy co było w nim robione, ale zakładam, że dojdzie: regulacja luzów zaworowych, łożyska wahacza (konserwacja jeśli łożysko jeszcze jest :P), łożysko główki ramy, łożyska kół. A ja to bym jeszcze wymienił olej w lagach i sprawdził czy sprężyny zawieszenia nie kwalifikują się do wymiany i jeśli potrzeba "filtr" paliwa. I pewnie jeszcze tarcze hamulcowe będą nadawał się do wymiany.

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motór przebieg ma okrutny ;). Nie wiemy co było w nim robione, ale zakładam, że dojdzie: regulacja luzów zaworowych, łożyska wahacza (konserwacja jeśli łożysko jeszcze jest :P), łożysko główki ramy, łożyska kół. A ja to bym jeszcze wymienił olej w lagach i sprawdził czy sprężyny zawieszenia nie kwalifikują się do wymiany i jeśli potrzeba "filtr" paliwa. I pewnie jeszcze tarcze hamulcowe będą nadawał się do wymiany.

A skąd znasz przebieg?Lagi nie ciekną i oddają(ale to mówię ja laik).koła się kręcą.Wszystko posprawdzam, ale fajnie by było żeby zdiagnozował go znawca(bo sezon idzie!)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znać nie znam, przypuszczam na podstawie koloru kolektora i tłumików. To co wypisałem robiłem w motku kupionym z przebiegiem ok 30 tys (nie pamiętam dokładnie) oczywiście wszystko zleży od tego jak poprzedni właściciel dbał, i co lubisz ;).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.

Podobnie jak KRS oglądałem ten motocykl tyle że na wiosnę 2014r. Dusił się przerywał ciężko było wkręcić go na obroty. Skorodowany był już wtedy. Utkwiło mi w głowie z tego co pamiętam że w tylnym zbiorniku płynu hamulcowego było pusto a na dnie coś w rodzaju smołopodobnego czegoś tam. Zerknij na hamulce tj. zaciski i przewody.

Ciężko trafić idealny sprzęt na rynku. Mimo to nie zrażaj się - trochu czasu, wytrwałości i złotówek potrafi zdziałać dużo.

LWG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×