Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2015 Lopuszanska jest w Wa-wie gapo ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2015 Lopuszanska jest w Wa-wie gapo ;) W wa-wie jest ośrodek władzy, a Triumphu w społeczeństwie nie widzę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 18 Czerwiec 2015 Się kupi to będzie :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 18 Czerwiec 2015 .... gapo ;) Właśnie mi się przypomniało, że z Tobą nie gadam, ale nie pamiętam dlaczego. Możesz mi przypomnieć? ;) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 18 Czerwiec 2015 Nie mogę bo ja również z Tobą nie rozmawiam .... Jarosław :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 344 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2015 Właśnie mi się przypomniało, że z Tobą nie gadam, ale nie pamiętam dlaczego. Możesz mi przypomnieć? ;) :beer: Nie mogę bo ja również z Tobą nie rozmawiam .... Jarosław :beer: Mogę być mediatorem, ale tanio nie będzie. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2015 Mogę być mediatorem, ale tanio nie będzie. Panu dziękujemy, ale "medialna" ... razem ... dlaczego nie ;) My już dogadani. Dogadaliśmy się tak: nie gadamy ze sobą - chyba, że któryś chce coś drugiemu powiedzieć to wtedy gadamy, ale zaraz po tym zamykamy dyskusję i ten drugi nie ma prawa nic gadać :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 344 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2015 Tak czy siak 0,7 się należy za podjętą inicjatywę ;-) 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 181 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2015 Zasłyszane Proszę Pana , a kto to jezdzi brytyjskim motocyklem ? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2015 Zasłyszane Proszę Pana , a kto to jezdzi brytyjskim motocyklem ? ;) Jak to kto? Ci bogatsi od posiadaczy BMW. A czy są wersje z kierownicą po normalnej stronie? ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 23 Czerwiec 2015 Nastopny test w którym 800 kładzie na kolana .... 800 ;) http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW-F800-GS-kontra-Triumph-Tiger-800-XCx,9283,1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 23 Czerwiec 2015 Zróbmy ten test z pasażerem na dużym dystansie i cały czar pryśnie jak bańka mydlana. ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 23 Czerwiec 2015 Czyli jednak DL? Zwykły, przestarzały V 650? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 23 Czerwiec 2015 Może i przestarzały ale za to praktycznie niezniszczalny i o dziwo ma pewne przewagi. Pożyjemy, zobaczymy jak się zachowa ten Triumph w dłuższym użytkowaniu. Silnik faktycznie porywa i jakbym miał jeździć wyłącznie solo to z pewnością bardzo poważnie bym się nad nim zastanowił bo to funbike. Gdyby nie kontrola trakcji to by się ludzie na tym pozabijali. F800 jest z pewnością bardziej uniwersalny i równie ciekawy. Angole zrobili to co KTM. Nafaszerowali elektroniką, która nic nie kosztuje a robi na gawiedzi wrażenie, że szczeny im opadają jak na widok zorzy polarnej (ruskie znajo to jako Aurora i im też swego czasu od tego szczeny poopadały). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 Nastopny test w którym 800 kładzie na kolana .... 800 ;) http://www.motocykl-...-800-XCx,9283,1 Jakie kolana? :shock: Paweł czytałes artykuł czy kolega Ci mówił? :-D Nie wiedziałem że Tiger 800 ma dwucylindrowy silnik,. myślałem że 3 :oops: Poza tym jak napisano w artykule - BMW jest lepsze pod wieloma względami, Tiger jest tylko lepszy na asfalcie, do tego jego waga, wolałbym 1200 GS - waży tyle samo, a frajda z jazdy zapewne niebo lepsza :-D W 800GS brakuje jedynie tego zawieszenia WP ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 Nie wiedziałem że Tiger 800 ma dwucylindrowy silnik,. myślałem że 3 :oops: A ty czytałeś cały artykuł czy kupiłeś streszczenie? (...) Ich trzycylindrowy silnik miękko reaguje na zmianę obciążenia i pozwala jeszcze precyzyjniej dodawać gazu. Mało tego jeszcze elastyczniej wkręca się na obroty. Robi to z taką precyzją i płynnością, że na początku będziesz miał wrażenie, iż jest on dużo słabszy niż pokazują dane techniczne. W trzycylindrowcu Trumpha drzemie 96 kucy. To o 9 więcej niż ma BMW. (...) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 (edytowane) Nie drapać się! Redaktorzyny same nie wiedzo ile Tiger mo cylindruffff! :P Edytowane 24 Czerwiec 2015 przez Seb 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 A ty czytałeś cały artykuł czy kupiłeś streszczenie? (...) Ich trzycylindrowy silnik miękko reaguje na zmianę obciążenia i pozwala jeszcze precyzyjniej dodawać gazu. Mało tego jeszcze elastyczniej wkręca się na obroty. Robi to z taką precyzją i płynnością, że na początku będziesz miał wrażenie, iż jest on dużo słabszy niż pokazują dane techniczne. W trzycylindrowcu Trumpha drzemie 96 kucy. To o 9 więcej niż ma BMW. (...) Własnie o tym piszę....... :-D Nie drapać się! Redaktorzyny same nie wiedzo ile Tiger mo cylindruffff! :P Oj Paweł, Paweł.... :-D Takli to własnie jest miarodajny test! :lol: :drinkbeer: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 z tego testu ewidentnie wynika, że DL najlepszy :lol: 8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 Dobra, już dobra. :beer: Zgłosiłem błąd gdzie cza :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 Dobra, już dobra. A Ty co? Odpuszczasz? Przecież jak zestawili dwa motki dwucylindrowe i porównanie wypada podobnie to oczywistym jest, że jak się weźmie motek jaki jest czyli 3cylindrowy do musi wyjść na to, że jest o 50% lepszy ;) Nie ma o czy dyskutować :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 A jak wypada porównanie w kwestiach?: Spalanie. F800 spala bardzo mało.. F800 ma miękkie felgi a jak Triumph? Jak wypada porównanie zawieszenia? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 (edytowane) Nie wiadomo jak z tym zawieszeniem konkretnie jest, jest podane że to WP, co mogłoby dowodzić że jest super mega hiper w porównaniu do tego z 8setki, ale czy tak jest na prawde to nie wiadomo, byc może różnica w wadze motocykla niweluje ten lepszy zawias w Tigerze? :-D Ogólnie Triumph jest baaardzo ciężki, do tego bak w tradycyjnym miejscu - to musi się znacząco gorzej prowadzić w terenie bez dwóch zdan! choć ta wersja 8setki tez do najlzejszych nie należy :? Gorszych felg od oryginanych bmw to chyba jeszcze nikt nie wyprodukował :-P Podejrzewam że ten Triumph pali więcej niz wyszło w tescie, czytałem w czeluściach internetu ze spalanie na poziomie 6//100km to norma w tym Triuphie, ale czy to prawda? właściciele piszą że tak... :roll: być moze ta wersja jest bardziej oszczędna? :roll: P.S. Myslę, że jest jeszcze za wcześnie żeby tak dokładnie ocenić walory i poznać wady nowego triumpha Edytowane 24 Czerwiec 2015 przez dakarowy 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 Może i przestarzały ale za to praktycznie niezniszczalny i o dziwo ma pewne przewagi. Pożyjemy, zobaczymy jak się zachowa ten Triumph w dłuższym użytkowaniu. Silnik faktycznie porywa i jakbym miał jeździć wyłącznie solo to z pewnością bardzo poważnie bym się nad nim zastanowił bo to funbike. Gdyby nie kontrola trakcji to by się ludzie na tym pozabijali. F800 jest z pewnością bardziej uniwersalny i równie ciekawy. Angole zrobili to co KTM. Nafaszerowali elektroniką, która nic nie kosztuje a robi na gawiedzi wrażenie, że szczeny im opadają jak na widok zorzy polarnej (ruskie znajo to jako Aurora i im też swego czasu od tego szczeny poopadały). kurde bez napinki mój drogi ;-) . lubię mojego dl-a al2 , bardzo go lubię , ale i tak kiedyś go zamienię na tigera xr albo xrx . nie xc/xcx bo po piachu nie latam , zresztą dl się do tego tak samo średnio nadaje jak tiger . no i preferuję niskie kanapy . no może tiger się lepiej deko sprawdzi na szutrze ale i tak w terenie f800gs zrobi lepszą robotę . dl bedzie zawsze lepszy w dwie osoby /czego również nie czynię bo małżonka ma słaby kręgosłup/ , ale to wynika z innej budowy motocykla . dl zawsze zostanie osiołkiem do wszystkiego /miłym bardzo.../ ale są lepsze motocykle . niestety również droższe i mniej dostepne w rozsądnych pieniądzach . po promocji dl kosztuje 30-32 koła w zależności od wersji /szprychy i dzióbek - orzeł wylądował ;-) / , za mojego AL2 w full wypasie zapłaciłem 25 - za te pieniądze nie kupisz nic w stylu tiger 800 czy f800gs ani nowego ani uzywanego w podobnym roczniku stanie i z takim jak moje wyposażeniem . więc mierzmy siły na zamiary i nie obrażajmy się na to że są lepsze sprzęty na świecie . miłość ślepa jest , ja wiem ....... :beer: . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2015 A po fchąąąąse ktoś tu gada? Bo dobry odcinek jest. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach